overigens zal ik die hcp. van jou nooit halen
quote:Je kunt op die golfsite.nl wel programma vinden om je eigen hcp bij te houden en te berekenen. Een algemeen hcp-verrekeningsprogramma bestaat wel, maar die moet een club meestal betaald aanschaffen of zelf bouwen.
Op woensdag 14 augustus 2002 00:01 schreef just me het volgende:
Uh... menee Golfer; ik ben nog steeds op zoek naar een programma'tje wat ik zelf op de pc kan zetten die handicaps kan verrekenen. Ik ga vrijdag weekje Ardennen om te golfen en een van mijn taken is het bijhouden van de score-kaarten.
hoe oud ben je dan nu??
* Baronekke wil wel een keer ergus gaan golfen hoor ![]()
al lang geleden
quote:Bleeeeeeeeeeeeeeeeh
Op woensdag 14 augustus 2002 00:05 schreef golfer het volgende:[..]
Je kunt op die golfsite.nl wel programma vinden om je eigen hcp bij te houden en te berekenen. Een algemeen hcp-verrekeningsprogramma bestaat wel, maar die moet een club meestal betaald aanschaffen of zelf bouwen.
Dus je zult het even handmatig moeten doen, Just Me
quote:Iets jonger dan Just Me.
Op woensdag 14 augustus 2002 00:06 schreef Baronekke het volgende:
rofl @ golfertje...hoe oud ben je dan nu??
quote:ik speel momenteel ook veels te weinig, niet voor niets is mijn hcp naar een mooie vrouwenhcp (sorry just me) gestegen.
Op woensdag 14 augustus 2002 00:10 schreef Baronekke het volgende:
en daar hebben we wat aan
als je keer wilt spelen geef een gil man.. voor mij al bijna 2 jaar geleden dat ik gespeeld heb
En nog even over die leeftijd: je bent iets jonger dan mijn zoon. ![]()
Maar als ik weer wat regelmatiger en meer steady ga spelen, maken we een keer een afspraak. Heb je nog een home-course?
Overigens... mijn oom is jaren headpro geweest op De Dommel.. Misschien ken je die wel.. Martien Groenendaal (senior) tegenwoordig is mijn neef headpro daar (Jan Groenendaal)
//overigens ben ik nu geen lid meer van de OGC... Ik speel nog welleens op de Efteling.. maja, met deze handicap kom ik denk ik overal wel op..
//
quote:Dank je voor de uitleg, er gaat een compleet nieuwe wereld voor me open, voel me net alsof ik weer op moet gaan voor mijn eindexamen ofzo..
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:54 schreef Baronekke het volgende:
Okay, laat ik nu net 13 jaar gegolfd hebbenhandycapje van 3.2
-knip-
Toen ik zo'n 16 jaar was ben ik eens met een vriend op vakantie geweest naar zijn ouders in Noorwegen, de vader van die vriend was een fanatiek golfer en ben dus een aantal keer met hem mee gegaan, ik vond het fantastisch! Vandaar dat ik erover zit te denken om de sport 'serieus' te gaan beoefenen.
Zo'n GVB bestaat dus uit verschillende stappen, is het ook mogelijk om een soort 'pakket' te nemen ergens, in de zin van een spoedcursus?
quote:Dank je!
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:55 schreef golfer het volgende:
Iets meer info voor je gevonden over alle voorwaarden:http://www.hitland.nl/peisgvb.htm
quote:http://www.golfsite.nl/
Op woensdag 14 augustus 2002 00:01 schreef just me het volgende:
Uh... menee Golfer; ik ben nog steeds op zoek naar een programma'tje wat ik zelf op de pc kan zetten die handicaps kan verrekenen. Ik ga vrijdag weekje Ardennen om te golfen en een van mijn taken is het bijhouden van de score-kaarten.
quote:Misschien wel leuk om eens een golf-meet te organiseren (als ik daar aan toe ben, en als ik dit topic zo lees zou dat in ongeveer 2023 zijn
Op woensdag 14 augustus 2002 00:12 schreef golfer het volgende:[..]
Maar als ik weer wat regelmatiger en meer steady ga spelen, maken we een keer een afspraak. Heb je nog een home-course?
suc6
// zo een meeting is ook wel aardig.. Ik gaf vroeger met aantal trainingsmaten weleens van die zgn. Clinics. Is wel aardig... niet echt productief, maar vooral heel gezellig
//
quote:niet zo bijdehand doen jij; die dingen op de golfsite zijn niet te downloaden
Op woensdag 14 augustus 2002 00:19 schreef static het volgende:[..]
Ik ben nu overigens 23 en wil graag serieus gaan spelen.
het liefst ga ik naar Spaarnwoude. Ik moet een van deze dagen een professional bellen om een afspraak te regelen. Het wordt dit jaar maar een introductieles en volgend jaar zo snel mogelijk een brevet !!!!
Ik kan nu al niet wachten. Elke sport winkel die ik inloop kijk ik meteen naar de golfgadjets
.
Ook kijk ik al heel lang (sinds mijn 15e) naar golf op tv. Dit weekend natuurlijk de PGA OPEN !!!!
ahh..wat ben ik zo blij als een kind hehe
quote:Ja, daar kunnen we dan ook zo heerlijk naar kijken op tv.
Op woensdag 14 augustus 2002 13:08 schreef Choller het volgende:Ook kijk ik al heel lang (sinds mijn 15e) naar golf op tv. Dit weekend natuurlijk de PGA OPEN !!!!
quote:Wel als je een shotel hebt. (En soms op BBC)
Op woensdag 14 augustus 2002 13:10 schreef Smike het volgende:[..]
Ja, daar kunnen we dan ook zo heerlijk naar kijken op tv.
.
quote:De BBC heeft meestal een samenvatting 's avonds van 1 à 2 uur. Niet live in ieder geval.
Op woensdag 14 augustus 2002 15:29 schreef Pistol_Pete het volgende:
iemand enig idee of de Ryder Cup dit jaar te volgen is voor mensen zonder schotel? Op de BBC of RTL5 ofzo?
quote:Niet nodig, ben live aanwezig...
Op woensdag 14 augustus 2002 15:29 schreef Pistol_Pete het volgende:
iemand enig idee of de Ryder Cup dit jaar te volgen is voor mensen zonder schotel? Op de BBC of RTL5 ofzo?
quote:lol
Op woensdag 14 augustus 2002 16:46 schreef Tiger_Woods het volgende:[..]
Niet nodig, ben live aanwezig...
Let wel een beetje op je tee-offs. Dat ging niet echt lekker vorige week bij de Buick Open. Je hebt geluk dat die spaanse man heel veel kansen heeft laten liggen (ben zijn naam ff kwijt).
Het is op de 'Nunspeetse Golf & Country Club', Joost Hage is er ook.
Edit: is geen GVB voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |