Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Niks tegen jou, maar ik zou niet te veel aandacht richten op de hobby, het zorgt voor ongemakkelijke situaties!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nogal maar dat doet men toch al zo gauw ze me net iets beter leren kennen. Vooral van mij eigen leeftijd.
Jammer zeg. Ik blijf toch met de vraag zitten waar die poppenhobby vandaan komt..quote:
Probeer dat ook niet maar het is gewoon zichtbaar als je bij mij in huis binnenkomt...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Niks tegen jou, maar ik zou niet te veel aandacht richten op de hobby, het zorgt voor ongemakkelijke situaties!
Het is toch wel een beetje meer dan dat als ik om me heen kijk zijn alle ogen op mij gericht... In vorm van foto schilderijen en poppen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Jammer zeg. Ik blijf toch met de vraag zitten waar die poppenhobby vandaan komt..
En dat vind je fijn? Dus eigenlijk wil je in de spotlights staan, je wilt graag die aandacht en die aandacht krijg je nu in poppenvorm?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Probeer dat ook niet maar het is gewoon zichtbaar als je bij mij in huis binnenkomt...
[..]
Het is toch wel een beetje meer dan dat als ik om me heen kijk zijn alle ogen op mij gericht... In vorm van foto schilderijen en poppen...
Dan beoefen je je hobby heel intensief. Tja, daar valt weinig aan te doen. Het is je hobby en als je mensen uitnodigt dan blijft het bij een 'íntensieve beoefende hobby' helaas niet ongemerkt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef Sneezeechu het volgende:
Probeer dat ook niet maar het is gewoon zichtbaar als je bij mij in huis binnenkomt...
Ben pas gaan verzamelen na het overlijden van iemand dierbaar. Mijn oorlogsvoering hobby had ik toen al maar dat viel wel wat minder op natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef lievedraak het volgende:
[..]
En dat vind je fijn? Dus eigenlijk wil je in de spotlights staan, je wilt graag die aandacht en die aandacht krijg je nu in poppenvorm?
Dus, de poppenhobby is een manier van verwerken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ben pas gaan verzamelen na het overlijden van iemand dierbaar. Mijn oorlogsvoering hobby had ik toen al maar dat viel wel wat minder op natuurlijk.
Doe eens normaal en heb het over normale dingen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ben pas gaan verzamelen na het overlijden van iemand dierbaar. Mijn oorlogsvoering hobby had ik toen al maar dat viel wel wat minder op natuurlijk.
Ben ik al geweest bij een psycholoog. Aantal weken terug maar dat werkt voor mij weer niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:39 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Dus, de poppenhobby is een manier van verwerken.
Dit zou wellicht op een andere manier kunnen, bijvoorbeeld bij een psycholoog, of door er meer over te praten.
Wil ik nog wel even benadrukken dat je de poppenhobby gewoon moet houden als je dat wil
Niet echt. Als we het over verzamelwoede hebben in de laatste 4/6 weken heb ik iets van 100 boeken gekocht waarom geen flauw idee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
verzamelwoede zie je wel vaker na een dierbare die overlijdt. Doen die poppen je aan die gene denken?
Misschien verzamel je spullen om je heen in een poging de leegte te vullen die je dierbare heeft achtergelaten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:47 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ben ik al geweest bij een psycholoog. Aantal weken terug maar dat werkt voor mij weer niet.
[..]
Niet echt. Als we het over verzamelwoede hebben in de laatste 4/6 weken heb ik iets van 100 boeken gekocht waarom geen flauw idee.
Verzamelwoede is altijd een beetje issue geweest als ik even eerlijk ben maar voorheen verzamelde ik iets heel andersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:51 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Misschien verzamel je spullen om je heen in een poging de leegte te vullen die je dierbare heeft achtergelaten.
Oh, ben je met je vorige verzameling gestopt en zocht je iets nieuws om te verzamelen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Verzamelwoede is altijd een beetje issue geweest als ik even eerlijk ben maar voorheen verzamelde ik iets heel anders
Na overlijden van mijn vriendje verzamelde ik dieren en dat waren er best veel trouwen nooir problemen mee gehad vanuit welke instantie ook dieren waren altijd goed verzorgd. Nu na overlijden van iemand dierbaar doe ik dit dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:54 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Oh, ben je met je vorige verzameling gestopt en zocht je iets nieuws om te verzamelen?
Tip: postzegels nemen minder ruimte in
Vind het zelf ook meevallen andere mensen schijnbaar niet. Al verzamel ik geen tweede oorlog spullen maar data.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ken genoeg mensen die een passie hebben voor spullen uit de Tweede Wereldoorlog en ze ook verzamelen.. Ze zijn soms een beetje vreemd, maar eng.. Neuh..
Dus het zal bij jou ook best meevallen.
wikileaks enzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Vind het zelf ook meevallen andere mensen schijnbaar niet. Al verzamel ik geen tweede oorlog spullen maar data.
Ik had ooit een schoonmoeder die knuffeldieren verzamelde, ze maakte kleertjes voor ze en ze hadden allemaal namen en ze praatte met ze. Een heerlik mal mens, was hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:15 schreef afraid_tech het volgende:
Niets van mensen aantrekken.
Hebben toch altijd hun oordeel veel te snel klaarstaan.
Als jij poppen wilt verzamelen etc... Moet je dat lekker doen.
Maar niet iedereen vind dat zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Excentriek is het juiste woord!
Vaak vind ik dat juist leuke, interessante mensen
Ligt ergens heel diep die reden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef Wandtegeltje het volgende:
Ik snap iets niet. Jij verzamelt iets maar je weet niet waarom? Ik verzamel ook dingen, maar ik weet wel waarom.
Dat doe ik dan weer niet mij de poppen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik had ooit een schoonmoeder die knuffeldieren verzamelde, ze maakte kleertjes voor ze en ze hadden allemaal namen en ze praatte met ze. Een heerlik mal mens, was het
Als ze met hun excentriciteit op internet gaan koketteren is wat mij betreft de interesse verdwenen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Excentriek is het juiste woord!
Vaak vind ik dat juist leuke, interessante mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |