abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:59:56 #26
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_115748294
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:59 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Klopt..zeer jammer. Grootste kanshebber samen met Lorenzo..Pedrosa schat ik toch minder hoog in dan de 2 eerstgenoemden.
Pedrosa kan nog wel een paar races winnen maar zoals in Laguna al te zien was heeft hij die snelheid niet elk weekend.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_115748304
Stoner's pace is goed op het moment.
Feel free to ignore my comments.
  zondag 19 augustus 2012 @ 16:01:06 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_115748322
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:00 schreef Michael_Moore het volgende:
Stoner's pace is goed op het moment.
Best aardig, alleen houdt hij dat een hele race vol? Ik denk het niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_115748557
quote:
11s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Best aardig, alleen houdt hij dat een hele race vol? Ik denk het niet.
Als er genoeg verdoving in gaat, wie weet.
Podium zal niet haalbaar zijn, maar hij kan hier wel punten pakken die aan het eind van het seizoen belangrijk kunnen zijn.
Lorenzo moet er ook maar op blijven zitten natuurlijk. :)
Feel free to ignore my comments.
  zondag 19 augustus 2012 @ 16:10:30 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_115748617
quote:
3s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:08 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Als er genoeg verdoving in gaat, wie weet.
Podium zal niet haalbaar zijn, maar hij kan hier wel punten pakken die aan het eind van het seizoen belangrijk kunnen zijn.
Lorenzo moet er ook maar op blijven zitten natuurlijk. :)
Lorenzo moet sowieso nog een keer uit de pits starten, dus misschien heft dat elkaar weer op.

Maar dan nog is de achterstand te groot, denk ik.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_115749006
quote:
11s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Lorenzo moet sowieso nog een keer uit de pits starten, dus misschien heft dat elkaar weer op.

Maar dan nog is de achterstand te groot, denk ik.
Er zitten op dit moment nog 200 punten in het kampioenschap, veel is nog mogelijk.

Ik herinner me Superbike seizoen 2002 nog goed. ;)

quote:
Colin Edwards won his 2nd championship in what was arguably the most impressive comeback in the history of motorcycle racing.
Colin. _O_
Feel free to ignore my comments.
pi_115749592
Pained Spies tops warm-up as Stoner defies injury too

quote:
Ben Spies gave little indication that his shoulder pain is hampering him as he topped morning warm-up for the Indianapolis Grand Prix, though it was Casey Stoner that snatched the headlines by proving competitive despite his own injuries.

Having been diagnosed with a litany of injuries as a result of his spectacular accident during qualifying, it was unclear whether the crutch-wielding Stoner would make it out for morning warm-up with a view to starting today's race.

However, the Australian, sporting a special boot to cushion the torn ligaments in his ankle, not only made it onto track for the 20 minute session, but would proceed to complete ten laps and set a time quick enough for sixth.

Just six tenths off the ultimate pace, Stoner is now expected to take his sixth place on the grid for the race in an effort to limit the damage to his 2012 title hopes.

At the head of the timesheets, two fast laps from Spies in the closing stages of warm-up would lift the American to the forefront, the former World Superbike Champion proving similarly impressive having hurt his shoulder during his own qualifying accident yesterday.
Feel free to ignore my comments.
pi_115749886
Begint de race om 20.00?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 19 augustus 2012 @ 17:03:27 #34
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_115750391
Iwema net na de start op de grond .... *O*
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_115751513
quote:
Thx Firefly. Leuk om Moody, Ryder en co nog eens te horen. Vergeleken zojuist Jonas Folger met Speedy Gonzales :P
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 19 augustus 2012 @ 17:46:23 #36
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_115751740
Mooie laatste rondes weer bi Moto 3 Salom wint en Viñales onderuit in de laatste bocht
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_115751747
JAJAJAJA. Salom wint zijn eerste GP voor RW Racing! Jonas Folger pakt plaats 3. 1-2-3 voor KTM en zoals Spaulders opmerkt "There's life after Ioda for Folger"
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_115754926
This just in from HRC:

quote:
Casey confirms he will race in Indianapolis.

Local doctors will give him a 60mg Toradol injection an hour before the race to dull the acute pain, along with Aspalgin to help him manage for the 45 minute race.
Feel free to ignore my comments.
pi_115755380
Werd Iwema nou van de baan geveegd?
pi_115755669
Feel free to ignore my comments.
  zondag 19 augustus 2012 @ 20:08:23 #41
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_115756404
Spies houdt dit nooit vol, die maakt echt nog wel een fout. Mijn voorspelling; 1 lorenzo,2 pedrosa, 3 spies/dovi
pi_115756462
Mooie race aan kop, ben benieuwd hoe lang Spies het volhoudt. Ik denk dat Pedrosa hem er zo weer naast zet in bocht 1, en dan weet hij wel wat Spies gaat proberen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 20:14:24 #43
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_115756608
Jeeeezus spies, dit geloof je niet
pi_115756612
Balen voor Spies zeg.
pi_115758761
Beetje saaie race :@
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115758807
Wat een held die Stoner ^O^
pi_115811708
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef Rodawa het volgende:
Balen voor Spies zeg.
Nam wel veel risico in de eerste ronde's maar wel mooi om te zien, beetje gooi en smijtwerk :)
pi_115826201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:17 schreef m1155 het volgende:

[..]

Nam wel veel risico in de eerste ronde's maar wel mooi om te zien, beetje gooi en smijtwerk :)
Klopt, maar zo zie ik het graag. Zelf ben ik meer van het racen op 4 wielen, en ik volg dus ook altijd de Formule 1. Ik ben fan van Hamilton, juist door zijn vechtlust. Zoals hij in Engeland probeerde Alonso achter zich te houden (wat vrijwel onmogelijk was op oude banden, maar hij probeerde het wel), zo deed Spies dat ook voor zijn thuispubliek. Je weet dat ze het uiteindelijk niet vol gaan houden, maar ze proberen het tóch, op die manier geven ze een mooi cadeau aan de fans.
pi_115827258
Hayden niet naar Brno

quote:
De dit weekend te verrijden Grand Prix van Tsjechië komt te vroeg voor Ducati Team rijder Nicky Hayden, de Amerikaan heeft nog te veel last van zijn in Indianapolis opgelopen blessures en blijft daarom thuis in Kentucky om verder aan zijn herstel te werken.

Met gebroken botjes in zijn rechterhand en een hersenschudding was Nicky Hayden genoodzaakt de Red Bull Indianapolis Grand Prix vanuit de pitbox van het Ducati team te bekijken. Hayden hoopte dat hij van start zou kunnen gaan in Brno, maar zijn hand en ook zijn hoofd geven nog dusdanige problemen dat racen niet verstandig zal zijn.

Het Ducati Team heeft middels een persbericht laten weten komend weekend alleen met Valentino Rossi aan de start te zullen verschijnen en dus geen vervanger op te roepen voor Hayden.
quote:
“Het is niet leuk om weer een race te moeten missen. Ik heb geen grote problemen of zo maar mijn hand is nog steeds opgezwollen en ik heb er ook weinig kracht in, blessures aan je rechterhand zijn altijd problematisch voor motorracers. Ik had veel minder dan 100% kunnen geven en als ik dan te veel kracht zou gebruiken, of weer onderuit zou gaan, dan zouden de breuken verder uit elkaar kunnen komen en dan ben ik verder van huis.

Mijn hoofd is echter ook belangrijk, ik ben buiten bewustzijn geweest en ik heb nog steeds last van hoofdpijn. Alle doktoren vertelden me dat het niet slim zou zijn om te gaan racen en het team was het daarmee eens,” aldus Hayden. “De racer in mij blijft niet graag thuis maar ik moet luisteren naar de experts en proberen te herstellen voor we naar Misano gaan. Dat is een belangrijke race voor mij en Ducati dus ik ga mijn best doen om zo fit mogelijk terug te komen. Het is niet leuk maar wel de juiste keuze.”
Feel free to ignore my comments.
pi_115829617
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:55 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Klopt, maar zo zie ik het graag. Zelf ben ik meer van het racen op 4 wielen, en ik volg dus ook altijd de Formule 1. Ik ben fan van Hamilton, juist door zijn vechtlust. Zoals hij in Engeland probeerde Alonso achter zich te houden (wat vrijwel onmogelijk was op oude banden, maar hij probeerde het wel), zo deed Spies dat ook voor zijn thuispubliek. Je weet dat ze het uiteindelijk niet vol gaan houden, maar ze proberen het tóch, op die manier geven ze een mooi cadeau aan de fans.
Inderdaad, sinds vorig jaar volg ik ook MotoGP, maar F1 blijft toch mooier.
Al moet ik zeggen dat de gevechten bij Superbike races wel fenomenaal kunnen zijn .
F1 staat bij mij dus dik op de 1e plek, daarna een grote gedeelde 2e plek met superbike races (world, engels en VS) en Nascar (nationwide)
Daarna MotoGP, waar toch vaak minder gevechten te zien zijn dan bij superbike en het gros van de banen is duidelijk minder episch als de vaak zeer heroische banen van vooral british superbike (oulton, cadwel :D )

En leuk, maar toch niet zeer speciaal, vind ik de WTCC races, World Series Renault 3.5 en Brits F3. Maar zo goed als alles is toch de moeite waard ;) Alleen kost het wel veel tijd om alles te volgen c_/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')