ik zit zelf ook met het idee om een gitaar te kopen en misschien ook les te nemen..
maar puik stukje dat je speelde!
Ik wou dat ik een webcam had, dan kon ik ook een stukje laten zien.
weet hier iemant waar je flaterfoon filmpjes kutn download, of filmpjes van the stick in actie?
Iemand ook een stukje van zichzelf wat ie kan laten horen.
Nofi LenL maar jouw zooi hebben we nu wel gehoord
wij hebben wel een digicam en een pinaccle DV10 kaart maar ik kan echt niet met die kaaart uit de voeten Schade
quote:Het is een Rox Axe voor 399 gulden ... wel met floyd rose
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:07 schreef Fixxxer het volgende:
was daar nou weer een foute gitaar aan, een ibanez toch?wij hebben wel een digicam en een pinaccle DV10 kaart maar ik kan echt niet met die kaaart uit de voeten
Schade
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:10 schreef Zander het volgende:
Ik heb maar heel weinig webruimte, maar dit is een klein stukje uit een gitaarsolo die ik voor de demo van een band waarin ik speel heb opgenomen:
quote:jah zeker
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:49 schreef Fixxxer het volgende:[..]
relaxe muziek
meer van dit
website??
quote:de solo is goed, het gitaargeluid kan wel iets minder gain en iets meer delay/reverb gebruiken.
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:10 schreef Zander het volgende:
Ik heb maar heel weinig webruimte, maar dit is een klein stukje uit een gitaarsolo die ik voor de demo van een band waarin ik speel heb opgenomen:
quote:helaas geen video (komt binnenkort wel), maar wel een klein stukje audio wat ik vanavond gemaakt heb...
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:04 schreef Vampier het volgende:
Iemand ook een stukje van zichzelf wat ie kan laten horen.
(+/- 1 MB) http://www.veurs.nl/users/fit/song.html
Edit: oh, ik doe dus alle gitaren; orgel+drums heb ik met midi gemaakt
quote:deeze solo op hwet eind is het betere werk maar hij staat veel te zacht in dee mix, hij komt er nauwelijks door, iets minder delay/reverb zou ook wel mooi zijn.
Op woensdag 14 augustus 2002 02:33 schreef LesPaul het volgende:[..]
helaas geen video (komt binnenkort wel), maar wel een klein stukje audio wat ik vanavond gemaakt heb...
(+/- 1 MB) http://www.veurs.nl/users/fit/song.html
Edit: oh, ik doe dus alle gitaren; orgel+drums heb ik met midi gemaakt
quote:Hier.
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:58 schreef LenL het volgende:
of filmpjes van the stick in actie?
quote:OMFG!
Op woensdag 14 augustus 2002 11:20 schreef MuadDib het volgende:[..]
Dat noem ik nog eens een geil instrument... ook al in nederland te koop?
quote:Dank je
Op woensdag 14 augustus 2002 10:34 schreef LenL het volgende:[..]
deeze solo op hwet eind is het betere werk maar hij staat veel te zacht in dee mix, hij komt er nauwelijks door, iets minder delay/reverb zou ook wel mooi zijn.
en ik weet inderdaad dattie te zacht is, maargoed,
het was ook maar even snel in elkaar gegooit (alles bij elkaar nog geen half uur) om een ideetje dat ik had eventjes op te nemen.
geen filmpje, en tis pure improvisatie. Was eerste keer samen spelen met keyboard (baspartij) en drum.
Baspartij is gedaan door Vork die zwerft hiero ook rond
owja en voor de belangstellende ik speelde toen 1,5 jaar gitaar
quote:Cool fimpje, valt best veel te proppen in zo weinig kb'tjes trouwens
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:48 schreef Vampier het volgende:
Ik zal maar beginnen... Ik speel eigenlijk bas maar gitaar is toch mijn favo nu
quote:Arch, jij altijd met je gezeik. Jij moet altijd kritiek hebben he, het gaat toch om het idee van die filmpjes niet hoe technisch whatever ze zijn. ARGHHH
deeze solo op hwet eind is het betere werk maar hij staat veel te zacht in dee mix, hij komt er nauwelijks door, iets minder delay/reverb zou ook wel mooi zijn.
quote:was geen filmpje
Op woensdag 14 augustus 2002 12:24 schreef Yokozuna het volgende:
Arch, jij altijd met je gezeik. Jij moet altijd kritiek hebben he, het gaat toch om het idee van die filmpjes niet hoe technisch whatever ze zijn. ARGHHH
quote:Ja, maar ik lees post van lenl. Damn lenl, altijd kritiek, of het is op het geluid of op de gitaar. Teringirritant, bovendien boeit het niet, want iedereen zijn smaak is anders.
Op woensdag 14 augustus 2002 12:30 schreef LesPaul het volgende:[..]
was geen filmpje
Ik kan trouwens ook wel een filmpje opnemen met de digicam drumming, alleen die mic is zo klein, dat geluid is bij de eerste bass aanslag al overdriven
quote:ach, heb zelf hetzelfde.. alsmaar maar klooien aan mijn instellingen om een goed geluid te krijgen.. en het achteraf toch niet ideaal vinden en dan weer opnieuw opnemen, en nog een keer, en nog een keer, en ......
Op woensdag 14 augustus 2002 12:35 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Damn lenl, altijd kritiek, of het is op het geluid of op de gitaar.
quote:Beter zelfkritiek dan op anderen.
Op woensdag 14 augustus 2002 12:38 schreef LesPaul het volgende:[..]
ach, heb zelf hetzelfde.. alsmaar maar klooien aan mijn instellingen om een goed geluid te krijgen.. en het achteraf toch niet ideaal vinden en dan weer opnieuw opnemen, en nog een keer, en nog een keer, en ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |