Insecten, geleedpotigen, zelfs (hele) kleine gewerveldenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:46 schreef OeJ het volgende:
Wat eten ze dan? Zie op Animal Planet altijd dat die insecten echt monsters zijn.
Maar die moet je dan toch ook kopen. Hoe kom je aan levende insecten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Insecten, geleedpotigen, zelfs (hele) kleine gewervelden
Dierenspeciaalzaak, en met een vlindernetje de weilanden in, bermen en hoog gras zit er vol mee. Je kan ze ook kweken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef OeJ het volgende:
[..]
Maar die moet je dan toch ook kopen. Hoe kom je aan levende insecten?
Ze doen aan kanibalismequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:06 schreef Bolleke_666 het volgende:
Mooie kast, lijkt me alleen nogal groot voor 1 sprinkhaan, of wil je er nog wat meer in kwijt?
Schildpadden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:18 schreef Bolleke_666 het volgende:
Ja daarom juist de vraag, welke dieren kan je nog naast Bidsprinkhanen houden zonder ze elkaar opvreten?
Waarom zou je er andere dieren bij in willen zetten? Is voor zo'n beestje toch fijn als hij een beetje de ruimte heeft? Ik denk dat TS hem best terug kan vinden, zo enorm is die vitrine ook weer niet een een bidsprinkhaan is vrij groot. Zie geen reden dus waarom je er meer bij in zou willen stoppen, ik ben persoonlijk een groot fan van zo groot en zo natuurlijk mogelijke verblijven voor (huis)dierenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:18 schreef Bolleke_666 het volgende:
Ja daarom juist de vraag, welke dieren kan je nog naast Bidsprinkhanen houden zonder ze elkaar opvreten?
Dat lijkt me nog moeilijk te regelen, stel dat die insecten zich als een gek gaan voortplanten in die kas/bak, heb je daarin nog een overschot.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dierenspeciaalzaak, en met een vlindernetje de weilanden in, bermen en hoog gras zit er vol mee. Je kan ze ook kweken.
Pfff, mijn oma maakte ze altijd dood. Wij keken niet eens meer op als we er een zagen lopen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ze in Afrika veel gezien, prachtige beesten
Wouw die is mooi!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Orchideesprinkhaan![]()
[ afbeelding ]
Bidsprinkhaan
[ afbeelding ]
Vrouwtjes worden ongeveer 6 - 7 cm lang, terwijl het mannetje maar ongeveer 3 cm groot wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Prachtige insecten, maar de Orchideesprinkhaan spant de kroon.
Prachtige beesten? Het vrouwtje bijt DIRECT na de sex het hoofd van het mannetje af!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ze in Afrika veel gezien, prachtige beesten
Bidsprinkhanen worden duidelijk groter. Die kunnen zeker een stuk groter worden dan 7 cm. Heb enorme exemplaren gezien in het berggebied van mijn grootouders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vrouwtjes worden ongeveer 6 - 7 cm lang, terwijl het mannetje maar ongeveer 3 cm groot wordt.
Van wikipedia,
Ze worden ook niet zo groot.
Ze kunnen dan toch nog altijd gewoon mooi zijn?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Prachtige beesten? Het vrouwtje bijt DIRECT na de sex het hoofd van het mannetje af!
Stel je eens voor.
Net heerlijk klaargekomen, je voelt je helemaal de sheriff en niemand kan je nog wat maken, je steekt lekker ene sigaretje op en ligt wat na te genieten en dan bijt je vrouw ineens je kop er af.
WTF man!![]()
![]()
!
De Orchideesprinkhaan is eigenlijk ook een bidsprinkhaan hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bidsprinkhanen worden duidelijk groter. Die kunnen zeker een stuk groter worden dan 7 cm. Heb enorme exemplaren gezien in het berggebied van mijn grootouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |