Ik denk eerder die Twingo...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Filmpje opnieuw bekeken, bij nader inzien was er een Duitser of Pool (witte kenteken?) schuldig aan de 1e ongeluk en niet zoals ik zei monteurs met bedrijfswagen die toch al niet kunnen rijden.
Dan hebben we niet dezelfde.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:34 schreef Balsam het volgende:
die twingo is achterop die pool geklapt dus lijkt mij dat die twingo de schuldige is.
en Oxygene ik neem op in full hd mode
O dan begreep ik je post eerder verkeerd, dacht dat je toen zei dat je dezelfde had maar lees nu dat je hetzelfde hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:09 schreef Balsam het volgende:
Nee ik heb een papago p1w, die is zoiezo al niet verkrijgbaar in Nederland.
Niets menselijk is hen vreemd.quote:
Tja..quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Niets menselijk is hen vreemd.
Wel opmerkelijk dat ie een dashcam met tape i.p.v. een sd-kaartje heeft.
Onschuld bewijzen bij een aanrijding bv. (zoals een braketest van je voorganger)quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef Kostyan het volgende:
Waarom zou je zo'n dashcam willen? Wat is het nut?
Hehe, maar het is in ieder wel duidelijk wat je zei. En het geeft goed aan waarom je een dashcam zou moeten willlen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou ik zei mongool....weet niet wat je hoort door de crappy mic van dat ding
Ik heb al 4 situaties meegemaakt waarbij als het echt fout was gegaan dat ding veel had geholpen. Ook voor anderenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, maar het is in ieder wel duidelijk wat je zei. En het geeft goed aan waarom je een dashcam zou moeten willlen.
Ik al veel meer. Gelukkig niet echt nodig gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb al 4 situaties meegemaakt waarbij als het echt fout was gegaan dat ding veel had geholpen. Ook voor anderen
Oke, in Rusland kan ik me dat wel voorstellen met dronkelappen die zich voor je auto gooien.. maar in Nederland is dit toch niet echt nodig denk ik?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
Onschuld bewijzen bij een aanrijding bv. (zoals een braketest van je voorganger)
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:19 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Oke, in Rusland kan ik me dat wel voorstellen met dronkelappen die zich voor je auto gooien.. maar in Nederland is dit toch niet echt nodig denk ik?
Als iemand zonder reden vol op de rem gaat staan en jij knalt achterop, heb je graag bewijs daarvan. Anders ben je gewoon standaard de schuldige. En zo zijn er wel meer dingen te bedenken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:19 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Oke, in Rusland kan ik me dat wel voorstellen met dronkelappen die zich voor je auto gooien.. maar in Nederland is dit toch niet echt nodig denk ik?
Het zijn veschillende dash camsquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef JohnB52 het volgende:
En ik zie ook redelijk vaak deze camera voorbij komen, tenminste, met dezelfde gegevens onderin beeld:
Eerste crash, wie weet welke camera dat is? Best redelijke kwaliteit toch?
Echt niet. Hij had gewoon moeten stoppen en hem er niet tussen proppen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:48 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Als ik zo kijk past hij er toch makkelijk tussen? Beetje onnodig toeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |