Onschuld bewijzen bij een aanrijding bv. (zoals een braketest van je voorganger)quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef Kostyan het volgende:
Waarom zou je zo'n dashcam willen? Wat is het nut?
Hehe, maar het is in ieder wel duidelijk wat je zei. En het geeft goed aan waarom je een dashcam zou moeten willlen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou ik zei mongool....weet niet wat je hoort door de crappy mic van dat ding
Ik heb al 4 situaties meegemaakt waarbij als het echt fout was gegaan dat ding veel had geholpen. Ook voor anderenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, maar het is in ieder wel duidelijk wat je zei. En het geeft goed aan waarom je een dashcam zou moeten willlen.
Ik al veel meer. Gelukkig niet echt nodig gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb al 4 situaties meegemaakt waarbij als het echt fout was gegaan dat ding veel had geholpen. Ook voor anderen
Oke, in Rusland kan ik me dat wel voorstellen met dronkelappen die zich voor je auto gooien.. maar in Nederland is dit toch niet echt nodig denk ik?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
Onschuld bewijzen bij een aanrijding bv. (zoals een braketest van je voorganger)
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:19 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Oke, in Rusland kan ik me dat wel voorstellen met dronkelappen die zich voor je auto gooien.. maar in Nederland is dit toch niet echt nodig denk ik?
Als iemand zonder reden vol op de rem gaat staan en jij knalt achterop, heb je graag bewijs daarvan. Anders ben je gewoon standaard de schuldige. En zo zijn er wel meer dingen te bedenken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:19 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Oke, in Rusland kan ik me dat wel voorstellen met dronkelappen die zich voor je auto gooien.. maar in Nederland is dit toch niet echt nodig denk ik?
Het zijn veschillende dash camsquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef JohnB52 het volgende:
En ik zie ook redelijk vaak deze camera voorbij komen, tenminste, met dezelfde gegevens onderin beeld:
Eerste crash, wie weet welke camera dat is? Best redelijke kwaliteit toch?
Echt niet. Hij had gewoon moeten stoppen en hem er niet tussen proppen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:48 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Als ik zo kijk past hij er toch makkelijk tussen? Beetje onnodig toeteren.
Die denkt zeker dat ie op een formule 1 circuit zitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Altijd fijn van de weg gedrukt worden
Ik denk dat ze in de war was met de rijbanen ofzo. Ze stak daarna een sorry handje opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die denkt zeker dat ie op een formule 1 circuit zit
Dat zal het geweest zijn. Want ik moest ook nog een keer kijken hoe de wegverdeling wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de war was met de rijbanen ofzo. Ze stak daarna een sorry handje op
ik ben bang dat ik mezelf onwijs in de kaart laat kijken door dit soort filmpjes te gaan posten. daarom koop ik geen dashcam.quote:
Je bent toch niet verplicht om de opnames op internet/FOK! te zetten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik mezelf onwijs in de kaart laat kijken door dit soort filmpjes te gaan posten. daarom koop ik geen dashcam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |