Kewlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja onwijs blij! Het is een welkome verrassing. (ongelukje klinkt zo kut).
Vorige week donderdag waren we ons gaan melden in het ziekenhuis om traject nummer 2 in te gaan voor de volgende mini maar blijkt dus niet nodig te zijn
Wat een geweldige verrassingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja onwijs blij! Het is een welkome verrassing. (ongelukje klinkt zo kut).
Vorige week donderdag waren we ons gaan melden in het ziekenhuis om traject nummer 2 in te gaan voor de volgende mini maar blijkt dus niet nodig te zijn
Exact weten we nog niets eigenlijk. Gistermiddag werd ik door de dokter gebeld dat ik even een weekje moest wachten en dan testen. Maar ik had natuurlijk geen geduld. Dus om 16:00 gedaan gister.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een geweldige verrassing
Wanneer is de uitgerekende datum?
Goeie timingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Exact weten we nog niets eigenlijk. Gistermiddag werd ik door de dokter gebeld dat ik even een weekje moest wachten en dan testen. Maar ik had natuurlijk geen geduld. Dus om 16:00 gedaan gister.
Ik denk zelf een week of 4/5. Zou 2 weken na de verjaardag zijn van mini
Ongeveer rond 20 april.
3 september is de eerste echo en hoor ik hoe ver ik ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie timing
Gaat er nu snel een echo komen om het zeker te weten?
Spannendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
3 september is de eerste echo en hoor ik hoe ver ik ben.
Spannendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
3 september is de eerste echo en hoor ik hoe ver ik ben.
Ik vind dit spannenderquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Spannend
Maar wellicht minder spannend dan een heel traject met bijbehorende onzekerheid
Wij bevatten het nog niet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Spannend
Collega van mij z'n vrouw is net bevallen, anderhalve maand te vroeg, maar ze maken het gelukkig goedCollega helemaal in de wolken natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dit spannender
Voorheen had ik het gevoel dat ik nog een beetje grip op de zaak had. Ik zag het eitje, de terugplaatsing en elke week echo's.
Nu weet ik helemaal nietsNiet hoe ver ik ben. Wanneer ik officieel ben uitgerekend. Dat soort dingen.
Al vind ik het natuurlijk heerlijk dat ik die punctie en shit niet aan hoeft
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij bevatten het nog niet zoJa de testen (want inmiddels al meerdere gedaan) zeggen zwanger. Maar ik heb A nergens last van en B hoe kan dit?
Nou je hebt de bloemetjes en de bijtjes....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij bevatten het nog niet zoJa de testen (want inmiddels al meerdere gedaan) zeggen zwanger. Maar ik heb A nergens last van en B hoe kan dit?
Dankje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Wauw, als je hier heel lang heel weinig langskomt mis je dus blijkbaar toch wel wat.![]()
Gefeliciteerd alvast Bengeltje en Litpho, dat jullie maar een hele mooie dag gaan hebben.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Ik wil jullie hier ook heel zachtjes melden dat ik zwanger ben
De natuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaat deze nu "mini 2" heten op fok?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Exact weten we nog niets eigenlijk. Gistermiddag werd ik door de dokter gebeld dat ik even een weekje moest wachten en dan testen. Maar ik had natuurlijk geen geduld. Dus om 16:00 gedaan gister.
Ik denk zelf een week of 4/5. Zou 2 weken na de verjaardag zijn van mini
Ongeveer rond 20 april.
2.0quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat deze nu "mini 2" heten op fok?
Nee. Zelf nu heeft het nog geen werknaam (whehehehehe). Ik moet er nog even iets voor vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inieminiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is hip...quote:
En Tommy!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |