quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lief! Hier... tieten!
[ afbeelding ]
quote:
Late reactie, maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kwam in Thailand een Amerikaanse tegen. Haar ouders komen uit korea dus haar uiterlijk kan je invullen.
Die kon in Thailand op veel plekken geen eens over straat. Echt plaats vervangende schaamte .... heel erg.
Het viel mij alles mee behalve in Phuketquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Late reactie, maar
Ik schaamde me in Thailand sowieso wel kapot. Gatverdamme wat een engerds lopen daar rond zeg
Ik vond Bangkok toch niet fijn wat dat betrekt, maar heb verder weinig vergelijkingsmateriaal. Gelukkig maar misschienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het viel mij alles mee behalve in Phuket
Bangkok dat minder gezien behalve Patpong market.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond Bangkok toch niet fijn wat dat betrekt, maar heb verder weinig vergelijkingsmateriaal. Gelukkig maar misschien
quote:
Wauw, als je hier heel lang heel weinig langskomt mis je dus blijkbaar toch wel wat.quote:
1 dag maar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[..]
Wauw, als je hier heel lang heel weinig langskomt mis je dus blijkbaar toch wel wat.![]()
Gefeliciteerd alvast Bengeltje en Litpho, dat jullie maar een hele mooie dag gaan hebben.![]()
Feli!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Ik wil jullie hier ook heel zachtjes melden dat ik zwanger ben
Ik neem tenminste aan dat je er blij mee bent!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Ja onwijs blij! Het is een welkome verrassing. (ongelukje klinkt zo kut).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik neem tenminste aan dat je er blij mee bent!
Mij ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het viel mij alles mee behalve in Phuket
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Feli Tally!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Oeh, gefeliciteerd Tallyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |