SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef ArTiC het volgende:
jurkje? Oktober?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
rente over je cadeaubon...wat een ideequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan het ook op de spaarrekening zetten!
Dat heb ik gemist, is het een waardebon?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee schat, het is geen cash he.
Daar zouden ze iets mee moeten doen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rente over je cadeaubon...wat een idee
Ja. Helaas geen 'algemene' maar van een zaakje hier in de stad. Wel een leuk zaakje hoor, maar zo kan ik er niets praktisch voor halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, is het een waardebon?
Het klinkt al een stuk nuttiger dan pinsparenquote:
Leuke jurkjes zijn praktisch!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Helaas geen 'algemene' maar van een zaakje hier in de stad. Wel een leuk zaakje hoor, maar zo kan ik er niets praktisch voor halen
Ja nogalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef Ripley het volgende:
ik heb nog nooit zoiets gekregen eerlijk gezegd, zou er blij mee zijn.
Heb je zo'n kutsalaris dan MissB?
Ja, heb een appartement gekochtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
CLnet terug van de polder/vriendje maar ik las iets over n huis?
Hahaha ja, net wat ik nodig heb, ongemerkt kleine beetjes sparen, heerlijk overzichtelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het klinkt al een stuk nuttiger dan pinsparen
Ja, waar blijft die info nou?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb een appartement gekochtNou ja, het is nog niet rond dus ik durf nog niet te juichen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef ArTiC het volgende:
jurkje? Oktober?Of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Als ik de sleutel hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, waar blijft die info nou?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of:Dat zou ook nog kunnen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Edequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:43 schreef L-E het volgende:
Bijna gefeliciteerd CL! Waar staat dat huis?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of:Kan ik niet zien. Beter ook maar ms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ik ben keinieuwsgierig dus je hoeft het niet te zeggen, maar hoeveel is een kutsalaris dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
Nee, zou je beeldig staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan ik niet zien. Beter ook maar ms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |