Dat klinkt naar. Is dat zoals een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, het is wel boven verwachting..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt naar. Is dat zoals een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
En dat heb je van baas? Weet hij dat het van hem is die boven verwachting?
5 jaar onder boss man's bewind overlevenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
5 jaar onder boss man's bureau overleven
Soort van goedmakertje omdat hij je structureel onderbetaalt dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
5 jaar onder boss man's bewind overleven
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Soort van goedmakertje omdat hij je structureel onderbetaalt dus.
Neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:24 schreef L-E het volgende:
Is je zus al bevallen van de luipaardprintbaby?
Nou, het is voor hier helemaal niet slecht..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind het eig best wel weinig voor 5 jaar trouwe dienst. Want verder krijg je nooit wat of wel?
Hmm misschien komt dat doordat ik defensie gewend ben.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:27 schreef L-E het volgende:
Vijf jaar bij die kutbaan voor dat kutsalaris, je verdient een standbeeld Miss.
Ben blij voor je hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Nou, het is voor hier helemaal niet slecht..
Ja precies, het had veel slechter gekundquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij voor je hoor![]()
Het is beter dan 1 of ander vaag plantje of vaag kadootje. Hiermee kan je doen wat je zelf wilt
wat ga je ermee doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, het had veel slechter gekund
ik zet in op schoenenquote:
Hahaha, wie weet. Ik zoek eigenlijk nog een jurkje voor mijn congres begin oktober..quote:
Je kan het ook op de spaarrekening zetten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, wie weet. Ik zoek eigenlijk nog een jurkje voor mijn congres begin oktober..
Nee schat, het is geen cash he.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan het ook op de spaarrekening zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |