Niels en Pim zijn om 8 uur vertrokken uit Breda, Hugo en ik om 9 uur uit in Arnhem.quote:
Ah chillquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niels en Pim zijn om 8 uur vertrokken uit Breda, Hugo en ik om 9 uur uit in Arnhem.
Zijn er rond elf uur denk ik.
Tof! Have fun!quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niels had kaartjes gewonnen, dus Hugo en ik mochten mee
Erg tof
Gewoon verlies accepteren. Beetje rondhangen op het veld, leunen op je stokquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:31 schreef Pixell het volgende:
En ik moet hockeyen vandaag, lekker uitsloven in dit kutweer
Het is gecanceld, tegenstander heeft het te warm. Het was misschien ook wel te gevaarlijk voor ongetrainde mensen zo warm, in de zon word het 35+quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gewoon verlies accepteren. Beetje rondhangen op het veld, leunen op je stok
Terecht. Nu dus bier bij de hockey?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Het is gecanceld, tegenstander heeft het te warm. Het was misschien ook wel te gevaarlijk voor ongetrainde mensen zo warm, in de zon word het 35+
Nu helemaal niks, we waren nog niet eens onderweg, iedereen is nog thuis..ik verwacht een saaie zondag. Misschien vanavond maar de bbq aanzetten en een hoer bellen voor gezelschap..quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Terecht. Nu dus bier bij de hockey?Zo ging het in ieder geval bij ons altijd
Lees: tot de bbq Diablo spelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nu helemaal niks, we waren nog niet eens onderweg, iedereen is nog thuis..ik verwacht een saaie zondag. Misschien vanavond maar de bbq aanzetten en een hoer bellen voor gezelschap..
Ben weer terug me bedje in gekropen, straks weer ff de zon inquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga lekker buiten in de zon hangen
Je vriend?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:12 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ben weer terug me bedje in gekropen, straks weer ff de zon in![]()
Oh en mn moeder + vriend konden mijn bbq idee niet weerstaan, dus het word nog semi-gezellig ook
Is dit serieus?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nee helaas, de mijne kon niet vandaag
Had gekund, ik weet ook niet allesquote:
Als je alles wist, was je nu multimiljonair of nobelprijs winnaar in de wetenschap ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Had gekund, ik weet ook niet alles
Oh mallerd!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Had gekund, ik weet ook niet alles
Edit: Niet echt, een beetje dusBob toch
![]()
Haha makkelijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godverdomme Bob, wij vullen dit topic wel op deze warme dag
Precies. Gewoon zelf zwembadje opblazen en cocktails drinkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rij bij het zwembad van 1,5 uur ben maar naar huis gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |