Hoe heten die staafjes die je moest laten bevriezen? Die hadden ook een cola smaakquote:
In die langwerpige plastic zakjes als het ware? Dat je de bovenkant eraf moet knippen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe heten die staafjes die je moest laten bevriezen? Die hadden ook een cola smaak
Vrieslollies.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe heten die staafjes die je moest laten bevriezen? Die hadden ook een cola smaak
Ja die! Of zijn die naamloos?quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In die langwerpige plastic zakjes als het ware? Dat je de bovenkant eraf moet knippen?
Zoals Michhas zei, vrieslollies!quote:
Die kun je nog steeds halen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:30 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
Vrieslollies van de Euroshoppert
Dit dat BlackBerry zus zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:31 schreef tliciouz het volgende:
waarom zie bitches nergens liggen dan.
Niet waar, je koopt ze in vloeibare vorm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit dat BlackBerry zus zo
Nee, liggen nog gewoon in het vriesvak bij de perenijsjes etcetera
Woeps, true thatquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet waar, je koopt ze in vloeibare vorm.
Tamz: ze liggen bij de limonadesiroop.
Hehe daar moest die tussen, dat niet slapen deze nacht begint op te breken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit dat BlackBerry zus zo
Nee, liggen nog gewoon in het vriesvak bij de perenijsjes etcetera
Straks lekker in de zon op je balkon slapenquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe daar moest die tussen, dat niet slapen deze nacht begint op te breken.
Ah vond het al raar want vroeger moest je ze eerst bevriezen. Vanmiddag eens kijken want de perenijsjes heb ik al op gegeten vannachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet waar, je koopt ze in vloeibare vorm.
Tamz: ze liggen bij de limonadesiroop.
Of of of urenlang uitdrogen tussen duizenden bezweete nerds!quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Straks lekker in de zon op je balkon slapen
Ik plopte er altijd een koffie lepeltje in, good old timesquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:36 schreef PierreTT het volgende:
Maar nog belangrijker, weet je die ijsjes die je zelf kon maken nog![]()
[ afbeelding ]
Zoiets, zon stokje in zon vormpje steken. Zo kon je ook die Danone-ijsjes maken![]()
Ik blijf een trouwe raketjesfan (wel die van de AH)quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah vond het al raar want vroeger moest je ze eerst bevriezen. Vanmiddag eens kijken want de perenijsjes heb ik al op gegeten vannacht
Ja precies! En dan vullen met Tropical-limonade, bohquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik plopte er altijd een koffie lepeltje in, good old times
Raketjes zijn ook wel heel erg goed inderdaad. Met warm weer kan je toch altijd beter waterijsjes hebben vind ik. Zo'n Magnum is ook wel kneiterlekker, maar daar krijg je instant weer dorst van.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik blijf een trouwe raketjesfan (wel die van de AH)
Leuk manquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of of of urenlang uitdrogen tussen duizenden bezweete nerds!
Hihaho grappen en grollen. Lekker in de rij staan bij AC en Borderlandsquote:
Niels had kaartjes gewonnen, dus Hugo en ik mochten meequote:Op zondag 19 augustus 2012 08:45 schreef tliciouz het volgende:
Oh dat in Duitsland Mich? Ga je daarheen? Tof
Hoe laat gaan jullie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niels had kaartjes gewonnen, dus Hugo en ik mochten mee
Erg tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |