quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is dit dan ineens weer voor onzin?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik móést gewoon even kijken hoe je zou reageren
Iedereen die het woord "batta" gebruikt is niet serieus te nemen.quote:
Helaas is het al internationaal geworden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iedereen die het woord "batta" gebruikt is niet serieus te nemen.
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Rossdale het volgende:
Batta is voor mensen die FIFA spelen, gisteren op de GamesCom stond een rij van 3 uur voor de FIFA 13 stand. Ik heb echt niemand boven de 20 in die rij zien staan
Kindergame voor kinderachtige mensen die kinderachtige woorden gebruiken, wanneer ze elkaar kinderachtig uitschelden over Xbox Live.
Kinders
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:32 schreef Michhas het volgende:
Daarnaast;
Mensen die 100 euro zorgverzekering per maand betalen, en vervolgens nooit naar een dokter gaan_!
Ik maak gewoon gebruik van hetgeen waarvoor ik elke maand betaal, simpele logica.
wijze taal hierquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iedereen die het woord "batta" gebruikt is niet serieus te nemen.
Haha ik reageer hier niet op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Rossdale het volgende:
Batta is voor mensen die FIFA spelen, gisteren op de GamesCom stond een rij van 3 uur voor de FIFA 13 stand. Ik heb echt niemand boven de 20 in die rij zien staan
Kindergame voor kinderachtige mensen die kinderachtige woorden gebruiken, wanneer ze elkaar kinderachtig uitschelden over Xbox Live.
Kinders
Extra wapens uit CQ zijn de beste uit het spel. Wat is nou 30 euro voor alle dlc als je 2 losse koopt ben je 20 euro kwijt. Betaal ik wel een tientje meer dan heb je meteen alles.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:09 schreef Rossdale het volgende:
Geen premium kopen is een verdomd verstandige keuzeClose Combat maps zijn bagger. Gewoon armored kill en Endgame los kopen
Spaquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:10 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens Rossdale we zitten inmiddels alweer over de helft van de F1 zomerbreak.
Komt eerst SPA of Singapore?
Hoezo crap? CQ is best leuk om zo nu en dan te doen en de wapens zijn briljant. Speel bijna alleen maar met die wapens. Is inderdaad geen 10 euro waardquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
10 euro betalen voor crap is zonde. Close combat, en survival mode. Fuck that shit
Endgame lijkt me tof door de motoren, maar wellicht is ook die gewoon crap en is alleen Armored kill het kopen waard. Scheelt dan toch al weer 20 euro
Er is hier iemand die metro beter kent als zijn eigen badkamer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Metro is een schijtmap en no way dat ik nog meer van die baggermaps hoef te hebben.
Battlefield is rondraggen met voertuigen, of op zijn minst rondrennen op grote maps waar je moet oppassen voor voertuigen
15 euro uitgeven aan Forza om mij 40 euro te laten betalen voor Premium..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zjozz die iets zegt over serieus nemen. Weet niet of dat wel zo slim is
Je vind Black Ops ook niet slecht. Dat wil niet zeggen dat het geen grafgame isquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je blijft wel zeuren over een ding wat helemaal niet slecht is.
Armored kill doe je toch wel mee?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
15 euro uitgeven aan Forza om mij 40 euro te laten betalen voor Premium..
Vervolgens er een maand over doen om Forza ook daadwerkelijk te hebben en dan nog eens drie weken wachten voordat het spel ook daadwerlijk gespeeld wordt..
En dan boos worden dat ik geen DLC koop voor een spel dat ik niet meer speel...
Zijn je eigen woorden niet die van mij. Eerst was het Forza kopen toen moest ik in eens level 50 zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
15 euro uitgeven aan Forza om mij 40 euro te laten betalen voor Premium..
Vervolgens er een maand over doen om Forza ook daadwerkelijk te hebben en dan er nog eens drie weken wachten voordat het spel ook daadwerlijk gespeeld wordt..
En dan boos worden dat ik geen DLC koop voor een spel dat ik niet meer speel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |