SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
inside joke TTquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:30 schreef Michhas het volgende:
Waarschijnlijk snappen alleen Niels en ik deze
PC?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:38 schreef Bozz187 het volgende:
nog 1 minuut tot dat ik slapende honden heb
Met crack?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:38 schreef Bozz187 het volgende:
nog 1 minuut tot dat ik slapende honden heb
Ik denk eerder via steamquote:
Oververhitte bebrilde bleekscheten aan de kant beuken voor de winquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:30 schreef Michhas het volgende:
Waarschijnlijk snappen alleen Niels en ik deze
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja hoe kan jij dan overleven zonder de eten en drinken te kopen? Nou?
Not sure if serious or...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja hoe kan jij dan overleven zonder de eten en drinken te kopen? Nou?
oko ik dacht dat je op een zonlicht-dieet was en zo de energie van de cosmos absorbeerdequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Not sure if serious or...
Mijn eigen waterbron afgraven = drinken.
Jagen en fruit/groenten verbouwen = eten.
Ik ben wall-e nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
oko ik dacht dat je op een zonlicht-dieet was en zo de energie van de cosmos absorbeerde
Ik woon in Twente, dat maakt mij toch automatisch een boer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:18 schreef KoningStoma het volgende:
Ik dacht van dat je zei ik koop niets maar je koopt dus niets en je bent eigenlijk een boer
Nee, een Duitserquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik woon in Twente, dat maakt mij toch automatisch een boer?
doe ff rustig ja!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
wat is dat voor vraag? ga terug naar je eigen land man! ben je helemaal besodemieterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |