abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:12:10 #101
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_115950950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef Prego het volgende:
@Curiosity: O+ wat een lekker beest O+
Dank je :)
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_115953131
Tussen Bo en Lara gaat het steeds beter. O+




Lara mag tegen Bo aan slapen.


Bo is wakker dus ze weet wat Lara doet.
pi_115953999
Wat lief O+.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_115954506
Hilarisch hoe lang die katten zich kunnen uitstrekken als ze het warm hebben. :D
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:49:56 #105
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_115955078
Ik ben wel blij dat mensen op andere manieren tegen elkaar aan liggen :D
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:58:43 #106
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_115957785
Ach Bo en Lara O+

Zoonlief was net buiten aan het wandelen met de kat en die kwam een vreemde buurkat tegen _O-



Huuu eng!













:D Grappig!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_115958054
:D

Dat Hummer de buurkat niet eens flink op zn falie heeft gegeven valt me alleszins mee; had toch wel gedacht dat 7 à 8 kg Maine Coon wel genoeg was om de meeste HTK's even te laten zien wie er de baas is.
pi_115966778
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:06 schreef VanishedEntity het volgende:
:D

Dat Hummer de buurkat niet eens flink op zn falie heeft gegeven valt me alleszins mee; had toch wel gedacht dat 7 à 8 kg Maine Coon wel genoeg was om de meeste HTK's even te laten zien wie er de baas is.
Veel Coons geven het wat sneller op dan Noren, zo leert mijn ervaring. Beetje de mietjes onder de halflangharigen :')

(sorry coon liefhebbers :@)
pi_115966858
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
Tussen Bo en Lara gaat het steeds beter. O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lara mag tegen Bo aan slapen.

[ afbeelding ]
Bo is wakker dus ze weet wat Lara doet.
Interessante houding :')
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:37:51 #110
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_115966891
Het zijn heerlijke sulletjes, die van mij wel in ieder geval ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_115967027
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef senesta het volgende:
Het zijn heerlijke sulletjes, die van mij wel in ieder geval ;)
Heb zelf ook een Noor met Coon karakter. Rent nog niet niet weg voor een vlieg. Is toch ook wel schattig naast een feeks en aandachtshoer :+
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:43:48 #112
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_115967268
Nou ze zijn niet echt schuw of zo. Tijdens verjaardagen etc lopen ze rustig tussen alle visite rond. Niet bang dus maar ook niet fel of zo. Gewoon lekker mellow :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_115967688
Schuw is ook wat anders. Mijn mietje gaat ook in het midden van de bezoekcirkel liggen :')

Zal van Bailey ook weer eens wat plaatjes plaatsen O+
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:41:38 #114
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_115974646
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:06 schreef VanishedEntity het volgende:
:D

Dat Hummer de buurkat niet eens flink op zn falie heeft gegeven valt me alleszins mee; had toch wel gedacht dat 7 à 8 kg Maine Coon wel genoeg was om de meeste HTK's even te laten zien wie er de baas is.
Size doesn't matter. Hier op mijn schoot ligt een Burmese kater die in de kracht van zijn leven rond de 3,5 kg was (ik probeer hem nu rond 4 kg te houden voor wat reserves, en hij is op dit moment 4,5 kg door een medicatie-probleempje met zijn schildklier). Die kwam bij me wonen toen hij 9,5 jaar was (nu 20+), en had in een paar maanden de hele parkeerplaats hier schoongeveegd, tot voor kort kwamen er geen zwerfkatten meer in de buurt, en de andere buitenlopende huiskatten leerden vrij snel dat, als Julius buitenliep, ze nog net op hun eigen deurmat mochten zitten. Ik heb zwerfkaters van rond de 6 kg heel snel zien verdwijnen als dit mormeltje hun richting opliep. Inzet wint het snel van massa.

Mensen daarentegen zijn geweldig, en altijd te vertrouwen. Hij is bij iedereen in de buurt wel een keer binnengelopen, niet op strooptocht, maar gewoon uit nieuwsgierigheid, en ook een open autodeur beschouwt hij als een uitnodiging. De buren hadden al snel door dat ze hem gewoon konden oppakken en weer buitenzetten.

Wat niet wil zeggen dat hij een doetje is, gewoonlijk zijn alle medische handelingen iets wat hij redelijk over zich heen laat gaan, en hij krijgt momenteel 3 pillen per dag, iets in de vuilnisbak gooien is soms moeilijker dan hem een pil toedienen. Maar hij had vorige week voor de verandering eens geen zin in bloedprikken (hij had last van de hitte), en dus gebeurde dat niet, ondanks de vereende krachten van een mannelijke DA, een vrouwelijk DA, en een DA-assistente, allemaal met ruime ervaring. 1 minuut later liet hij zich weer lekker onder zijn kinnetje krabbelen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_115975495
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Size doesn't matter. Hier op mijn schoot ligt een Burmese kater die in de kracht van zijn leven rond de 3,5 kg was (ik probeer hem nu rond 4 kg te houden voor wat reserves, en hij is op dit moment 4,5 kg door een medicatie-probleempje met zijn schildklier). Die kwam bij me wonen toen hij 9,5 jaar was (nu 20+), en had in een paar maanden de hele parkeerplaats hier schoongeveegd, tot voor kort kwamen er geen zwerfkatten meer in de buurt, en de andere buitenlopende huiskatten leerden vrij snel dat, als Julius buitenliep, ze nog net op hun eigen deurmat mochten zitten. Ik heb zwerfkaters van rond de 6 kg heel snel zien verdwijnen als dit mormeltje hun richting opliep. Inzet wint het snel van massa.

Mensen daarentegen zijn geweldig, en altijd te vertrouwen. Hij is bij iedereen in de buurt wel een keer binnengelopen, niet op strooptocht, maar gewoon uit nieuwsgierigheid, en ook een open autodeur beschouwt hij als een uitnodiging. De buren hadden al snel door dat ze hem gewoon konden oppakken en weer buitenzetten.

Wat niet wil zeggen dat hij een doetje is, gewoonlijk zijn alle medische handelingen iets wat hij redelijk over zich heen laat gaan, en hij krijgt momenteel 3 pillen per dag, iets in de vuilnisbak gooien is soms moeilijker dan hem een pil toedienen. Maar hij had vorige week voor de verandering eens geen zin in bloedprikken (hij had last van de hitte), en dus gebeurde dat niet, ondanks de vereende krachten van een mannelijke DA, een vrouwelijk DA, en een DA-assistente, allemaal met ruime ervaring. 1 minuut later liet hij zich weer lekker onder zijn kinnetje krabbelen.
O+ Wat een liefde straalt alleen al uit je post, en wat een geweldig karakter en beestje!
pi_116062625


Joep moet straks naar de DA, hij loopt de hele tijd heen en weer tussen katten bank en andere plekjes, om maar te kunnen plassen.
Wat doe ik, om maar iets van druppels urine te kunnen opvangen..hem achterna rennen en een bakje onder zijn gat duwen. Er zit nog niet veel in. :{ Hopelijk kunnen ze er iets mee.
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:09:00 #117
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116065591
Volgens mij hebben ze echt niet zo veel nodig, tenminste, als het voor zo'n test is met zo'n strookje.



lekker samen slapen
pi_116073951
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:09 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij hebben ze echt niet zo veel nodig, tenminste, als het voor zo'n test is met zo'n strookje.

[ afbeelding ]

lekker samen slapen
Ken net! :')
pi_116078750
Do i need to say more....?

}:| :'(

pi_116078831
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:54 schreef deadly_kiss het volgende:
Do i need to say more....?

}:| :'(

[ afbeelding ]
Ai! :'(
pi_116078945
Hij heeft zelfs zn oogjes nog dicht, denk dat hij hier ergens uit een schoorsteen is gevallen ofzo...
was aan het douchen en ik hoorde wel gepiep, maar dat komt ook vaak uit de bomen hier..
dus ik op me gemak tutten en doen boven, kom ik naar beneden lig dat arme ding op de deurmat :{
onder beide vleugels een bloedwond, dierenambu komt hem binnen nu en 30min ophalen.
best een groot beessie trouwens :o
pi_116090031
even geen foto, maar poes loopt hier al de hele avond de cursor van het laptopscherm te likken :'). steeds weer wegduwen, op de grond zetten, maar t is zó interessant dat ze toch steeds weer terugkomt...

stiekem vind ik het heel schattig O+
Kwak
pi_116133147
kei leuke updates gezien.
Wat mij bij is gebleven vanaf pagina een..

schattige oortjes, hadige ijsbakpootjes, WAT GROEIT JIRO ook hard! (vind ik erg leuk om te volgen want bijna dezelfde leeftijd enzo...) Prachtige vacht in een knoepert van een boom. Lange staarten, schattige koppies en mooie ogen van billie O+, 5 op schoot vol rood! O+

Hier gaat het ook prima. Twee rode katertjes (Mango en Jeep). Ze zijn nu ongeveer 16 weken en reageren redelijk op hun naam. In ieder geval op "Kom!" en Jeep op "High five" als hij zin heeft. Twee kroelkonten tot en met. Het meeste Mango en je dan bijna verstikken met zijn liefde voor ons. (gaat bovenop je borst zitten en het liefste tegen je neus aan... )


[img]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/254944_4414499043153_595102240_n.jpg[img]
[sub]samen slapen :z [/sub]

Ze zijn rete eigenwijs en onderzoekend. Duiken graag de tuin in waar ik ze al twee keer uit de vijver heb moeten vissen.. schijnbaar houden deze van water :') Ook willen ze niet meer uit hun eigen bak drinken... maar dat vind Kai (de hond) allemaal best.

[img]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/486538_4405033086510_56076858_n.jpg[/img]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_116133219
om de een of adere rede kan ik nooit meer in edit... dus dan maar even zo..



Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:21:21 #125
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116133276
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef kwakz0r het volgende:
even geen foto, maar poes loopt hier al de hele avond de cursor van het laptopscherm te likken :'). steeds weer wegduwen, op de grond zetten, maar t is zó interessant dat ze toch steeds weer terugkomt...

stiekem vind ik het heel schattig O+
Herkenbaar :D , Tosh vind de cursor en eigenlijk alles wat beweegt sinds gisteren ook erg interessant :D .

Hij is trouwens ondertussen aanhankelijker dan Mac, had ik echt niet aan zien komen. Paar dagen geleden was oppakken nog lastig, maar nu kan ik hem op zijn rug op mijn arm leggem en zijn buik kriebelen en hij vind het goed :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')