O en ik heb allemaal legale CD's van the sims.
Wie kan me verder helpen??
Ik ga een zwembad namaken in The Sims
quote:Voor de glijbanen heb je The Sims Vacation nodig voor zover ik weet. Of zat het al bij Hot Date? geen id eigenlijk. Volgens mij Vacation.
Op dinsdag 18 februari 2003 19:16 schreef DigiJasper het volgende:
Waar kan je glijbanen (dus voor in het zwembad) downloaden? Het liefst grote ...
Ik ga een zwembad namaken in The Sims
quote:Ik zou gewoon registreren op de Nederlandse Sims website, stuk gemakkelijker. (www.thesims.eagames.nl)
Op zaterdag 15 februari 2003 15:10 schreef berney het volgende:
Ja hoor ik heb weer eens problemen met mn registratie op ea.com.
Heb the sims weer eens geinstaleerd.
En nu weet ik dus niet meer mijn screenname/inlod name.
E-mail adres invullen heeft geen zin want ik had met oude e-mail geregd.
Als ik mn nieuwe invul in de password reminder krijg ik niks teruggestuurd..
.
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!O en ik heb allemaal legale CD's van the sims.
Sims superstar ![]()
Geweldig!
quote:I can't wait!
Brace Yourselves! The Sims are Famous!Electronic Arts has just announced The Sims Superstar, a new expansion pack** to the top-selling PC game of all time, The Sims. Players can now realize their fantasies of fame and fortune as they pursue the dream of being a Rock Star, Movie Star or a Supermodel and live the lifestyle of a celebrity. All new gameplay, new social interactions and a whole new in-game destination offer players an all access pass to the world of superstardom. In The Sims Superstar, The Sims are ready for their close up.
quote:Gewoon een mailtje sturen naar ea, vervolgens krijg je (als je een scan maakt van de bovenkant van je originele cd's en die opstuurt) een nieuwe registratiecode zodat je je sims (addons) kan registreren....
Op zaterdag 15 februari 2003 15:10 schreef berney het volgende:
Ja hoor ik heb weer eens problemen met mn registratie op ea.com.
Heb the sims weer eens geinstaleerd.
En nu weet ik dus niet meer mijn screenname/inlod name.
E-mail adres invullen heeft geen zin want ik had met oude e-mail geregd.
Als ik mn nieuwe invul in de password reminder krijg ik niks teruggestuurd..
.
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!O en ik heb allemaal legale CD's van the sims.
HELP!!!!
(ja... ik ben nog steeds een sims newbie! Heb ook nog geen gedownloade spullen!)
Probleem... na een vastloper is het hele huis weg en de familie.
Ik snap er niets van.
Dus maar verder met een andere familie. Daar kan ik wel de buffettafel + punchbowl vinden. Gaan ze naar de stad, komen ze de verdwenen familie tegen.
Snap er niets van.
Probleem bekend bij iemand???
quote:de spullen kun je vinden in het gedeelte "kopen" de tafels staan volgens mij bij "oppervlakten" en de punchbowl bij "decoratie" wat je ook kunt proberen is dat je dubbel klikt op het icoon "kopen" dan word alles per groep gesorteerd. misschien dat je de bowl en het eten enzo kunt vinden onder het icoon die je dan ziet van "keuken"
Op woensdag 9 april 2003 22:04 schreef Kleintje het volgende:
kan iemand me tips geven?
Mijn house party is nou niet echt een party.
Kan geen cateraar inhuren omdat ik nergens buffettafels kan vinden en omdat ik geen punchbowl kan vinden!HELP!!!!
(ja... ik ben nog steeds een sims newbie! Heb ook nog geen gedownloade spullen!)
en nu pas las ik wat hieronder stond ![]()
quote:
Op donderdag 10 april 2003 18:01 schreef Kleintje het volgende:
Simt er hier niemand meer???Probleem... na een vastloper is het hele huis weg en de familie.
Ik snap er niets van.
Dus maar verder met een andere familie. Daar kan ik wel de buffettafel + punchbowl vinden. Gaan ze naar de stad, komen ze de verdwenen familie tegen.
Snap er niets van.Probleem bekend bij iemand???
ik heb een keer gehad dat ik the sims had geinstalled en een paar dagen later wou ik weer spelen. nou niet dus. kreeg de melding dat ik nog niets had geinstalleerd.
prima
dat word opnieuw doen dus
Het is wat dat betreft een pokkespel. Weer deïnstalleren, weer tig cd's opnieuw installeren. Er lijkt altijd wel iets aan de hand!
Het rare is dat die mensen van het huis wat verdwenen is nog wel rondwandelen!
Ik heb tot nu toe alle uitbreidingen en ben echt benieuwd naar Sims Superstar. Op dit moment heb ik een best groot gezin: mijn vrouw is kunstenaar
( krijgt 160 per schilderij
) en mijn man is kleermaker , maar die is net begonnen met werken want die moest eerst 4 baby's grootbrengen hahaha. Het is wel druk al die kids, maar wel gaaf. Weet iemand of die kinderen volwassen kunnen worden? Volgens mij niet ?
quote:Ik heb wel wat DBZ-sims gezien maar het zag er niet uit...
Op zondag 26 januari 2003 17:47 schreef AirRaid het volgende:
weet iemand waar ik skins van DBZ voor the sims kan downloaden???
Het was te downloaden op thesimsresource.com maar ik zie dat je nu moet dokken voor full access of registreren voor beperkte toegang.
quote:Let op he, het gaat om family friends, het hoeven geen persoonlijke vrienden te zijn.
Op dinsdag 15 april 2003 09:14 schreef Kleintje het volgende:
Het loopt nu erg lekker.
Heb alleen een vraagje.
Moet 9 vrienden hebben voor het werk.
Maar... kom gewoon niet verder dan 7. Dan valt er altijd weer iemand af omdat die te weinig aandacht heeft gehad.
Hoe los ik dat op???
Zijn daar cheats voor of leuke/handige tips/tricks???
quote:Daar zijn leuke computers voor Eef!! dan kan je chatten met anderen, je sims dan en heb je zo een lading vrienden erbij.
Op dinsdag 15 april 2003 09:14 schreef Kleintje het volgende:
Het loopt nu erg lekker.
Heb alleen een vraagje.
Moet 9 vrienden hebben voor het werk.
Maar... kom gewoon niet verder dan 7. Dan valt er altijd weer iemand af omdat die te weinig aandacht heeft gehad.
Hoe los ik dat op???
Zijn daar cheats voor of leuke/handige tips/tricks???
http://home.online.no/~t-gimr/
bij electronica kijken....er staan nog meer leuke hackobjects tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |