quote:ik heb het net uitgeprobeerd. en idd als ik ze naar de stad stuur met een taxi voor 50 simdollars gaan ze niet met de taxi mee. maar als ik dan bel om naar stadshart te verkennen te gaan doen ze het wel.....
Op zaterdag 18 januari 2003 13:16 schreef Riann het volgende:
de laatste tijd gaan mijn popjes niet meer de taxi in als ik ze naar de stad gestuurd hebweet iemand waar het aan ligt
ik hed net ook dat een persoon staand aan het slapen was....... ![]()
vlak erna liepie vast
quote:Dat is geen bug ofzo hoor, heb ik ook wel eens... gewoon eerder naar bed sturen
Op zondag 26 januari 2003 23:18 schreef nikky het volgende:[..]
ik heb het net uitgeprobeerd. en idd als ik ze naar de stad stuur met een taxi voor 50 simdollars gaan ze niet met de taxi mee. maar als ik dan bel om naar stadshart te verkennen te gaan doen ze het wel.....
ik hed net ook dat een persoon staand aan het slapen was.......
vlak erna liepie vast
ik ben ook helemaal gek van de sims, heb ook alles origeneel, liep altijd als een trein, maar nu krijg ik helaas |:) mijn sims niet meer gespeeld.
Als ik hem installeer gaat alles prima, daarna wil ik hem spelen lijkt het wel ofdat hij vastloopt...
Kent iemand dit, of zou iemand mij kunnen helpen want ik wil weer kunnen simmen. bij voorbaat dank ![]()
groetjes een zielige meid die graag wilt simmen.
quote:De verkoper van Dimensionplus?
Op woensdag 29 januari 2003 00:03 schreef ErikN het volgende:
de playstation versie die voor de 31ste gepland staat is al binnen bij dimensionplus lees ik net op hun site... drie keer raden wie morgen de hele dag vrij is.
quote:In welke directory moet ik die *.iff files plaatsen dan?
Op maandag 21 oktober 2002 01:48 schreef nikky het volgende:
nog een leuke site waar je dingen kunt dowloadenzoals een ikea keuken
quote:iemand??? please
Op zondag 26 januari 2003 17:47 schreef AirRaid het volgende:
weet iemand waar ik skins van DBZ voor the sims kan downloaden???
quote:ik weet niet of die wel te krijgen zijn..... ik heb ze in iedergeval nog nergens gezien
Op maandag 3 februari 2003 11:31 schreef AirRaid het volgende:[..]
iemand??? please
quote:waarom maak je ze niet zelf met paintshoppro
Op maandag 3 februari 2003 11:31 schreef AirRaid het volgende:[..]
iemand??? please
quote:bij mij werkt het ook allemaal en ik heb ze ook allemaal gebrand...
Op zondag 9 februari 2003 18:36 schreef Seal_force het volgende:
Is dat ook voor cd's die gebrand zijn?
Want ik heb hem niet legaal :|
quote:http://www.simfinder2000.com/all-links.html misschien handig
Op zondag 9 februari 2003 17:29 schreef Seal_force het volgende:
Waar kan je downloaden zonder aan te melden.
Voor de sims he
schaf hem toch ook maar aan
quote:Klinkt goed, ook wel wat Idols elementen zo te zien
Hou je vast! The Sims worden sterren!
SCHIPHOL-RIJK, 13 februari 2003 - Electronic Arts (Nasdaq: ERTS) heeft vandaag de plannen bekendgemaakt om in mei The Sims Superstar uit te brengen, een nieuw uitbreidingspakket voor The Sims, de bestverkopende PC-titel aller tijden. Spelers kunnen dan hun fantasieën over beroemd en rijk zijn werkelijkheid laten worden. Ze kruipen in de huid van een Popster, Filmster of Supermodel en leiden het leven van een beroemdheid. De vernieuwde gameplay, nieuwe sociale interacties en een compleet nieuw spelgebied biedt gamers alles wat ze maar nodig hebben in de wereld van supersterren. In The Sims Superstar zijn de Sims klaar voor een close-up.De Sims hebben extreme levens geleid, wilde party's gegeven en spannende dates gehad. Daarnaast zijn ze naar verre oorden op vakantie geweest en hebben ze huisdieren in huis gehaald. Nu is het tijd om hun dromen uit te laten komen en ze beroemd te laten worden, zei Jonathan Knight, producent van EA-ontwikkelaar Maxis. The Sims Superstar laat spelers ervaren hoe het is om waanzinnig beroemd te zijn, uiteraard in Sims-stijl.
Voor de eerste keer ooit kunnen gamers de Sims naar hun werk volgen en alle pogingen om beroemd en stinkend rijk te worden van dichtbij meemaken. Beginnende Sims starten door zich in te schrijven bij een agent en gaan met het openbaar vervoer naar Studio-Stad. Dit is een nieuw en volledig aanpasbaar spelgebied met televisie- en filmkavels, kuuroorden, opnamestudio's en bijzondere mode-faciliteiten. Als ze er eenmaal zijn, kunnen de Sims lekker beppen met iedereen, netwerken en zich op andere manieren profileren, met als doel zich omhoog te werken in de wereld van de film, muziek of mode. Zal jouw Sim een eendagsvlieg zijn of zich ontpoppen tot een levende legende? Hou het bij via de nieuwe beroemdheidsscore.
Er is ook een nieuwe keur aan komische personages aanwezig om de Sims bij te staan in hun streven naar de sterrenstatus. Een meesterlijke modeontwerper, een producent van megahits en een maniakale filmregisseur staan klaar voor het leveren van carrièrekritieken. Daarnaast kan de hulp van een bijdehante butler, snuggere sushi-chef en geruststellende masseuse ingeroepen worden om ervoor te zorgen dat wordt ingegaan op alle grillen van een beroemde Sim. Het leven in de spotlights zou natuurlijk niet compleet zijn zonder irritante paparazzi, smachtende groupies en hinderlijke, geobsedeerde fans. Ook zij horen erbij in The Sims Superstar.
Sims kunnen echt beroemd worden of het leven van een beroemdheid leiden. De geweldige nieuwe voorwerpen zoals de skydiving simulator, satellietschotel en de nieuwe kunstvoorwerpen plus meubelcollectie, kunnen het nederige stulpje van een Sim omtoveren tot een magnifieke en decadente villa. Sims die behoefte hebben aan een verzetje en verwennerij kunnen genieten van het nieuwe kuuroord, compleet met modderbehandelingen, stoombaden, Sim-massages en een zuurstofbar. Het personeel van het kuuroord kan ook ingehuurd worden om thuis de boel te bestieren, zodat perfect gemanicuurde Sims hun nagels niet hoeven te breken tijdens huishoudelijke werkzaamheden.
Word jouw Sim een levende legende of zal hij of zij niet verder komen dan de allerkleinste zaaltjes in de meest obscure theaters? Zal hij of zij een felbegeerde Simmy Award in de wacht slepen of alleen maar werk kunnen krijgen als figurant in wasmiddelenreclames? In The Sims Superstar bepaal jij wie een idool wordt.
The Sims-franchise vierde deze maand zijn derde verjaardag. Vanaf het moment dat de franchise startte, schoot de titel naar de toppositie van alle charts. Al snel werd het een universeel gaming- en cultureel fenomeen. Het origineel, The Sims, was de bestverkopende titel in 2000, 2001 en 2002. The Sims is vertaald in 17 verschillende talen en kent inmiddels vijf uitbreidingspakketten die allemaal kaskrakers zijn geweest. De uitbreidingspakketten zijn: The Sims: Het rijke leven, The Sims Party, The Sims Hot Date, The Sims Op Vakantie en The Sims Beestenboel. De gecombineerde verkopen voor de franchise hebben de 24 miljoen exemplaren inmiddels overstegen. Voor meer informatie over de titels in The Sims-franchise surf je naar thesims.eagames.nl.
quote:Volgens mij is dit het laatste uitbreidingspakket
Op donderdag 13 februari 2003 19:30 schreef Kuukske het volgende:
Heej das leukMaar ik had toch gehoopt dat ze die simkinderen wat meer aandacht zouden geven. Vooral qua opgroeien ofzo. Maar dat is misschien een idee voor de volgende.
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 19:35 schreef -eline- het volgende:[..]
Volgens mij is dit het laatste uitbreidingspakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |