Ik heb altijd zin in meatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Uiteindelijk heb ik nu toch wel zin in die meet
Mja heb nu alweer beloftes gedaan
Dank je, Ik ben maar een weekje weg geweest hoorquote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Even lachen, jongste zijn kamer is nog overhoop, dus slaapt nachtje bij mij, maar kan niet slapen want warm, ga ik net kijken ligt hij helemaal suf wakker, ik ben je nog wakker, ja ik kan niet slapen snurk
volgens mij is kippevlees wel vaker haan dan je denkt, zijn immers vrij zinloze beesten verderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Lutte het volgende:
Mensen mensen, ik heb een goeie vraag.
Komt kipfilet altijd van een kip en een halve haan altijd van een haan?
Ja maar daarentegen worden haantjes wel vaker binnen een minuut de destructor in geholpenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is kippevlees wel vaker haan dan je denkt, zijn immers vrij zinloze beesten verder
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Even lachen, jongste zijn kamer is nog overhoop, dus slaapt nachtje bij mij, maar kan niet slapen want warm, ga ik net kijken ligt hij helemaal suf wakker, ik ben je nog wakker, ja ik kan niet slapen snurk
Beste Klara,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Lutte het volgende:
Mensen mensen, ik heb een goeie vraag.
Komt kipfilet altijd van een kip en een halve haan altijd van een haan?
daarom toch dat ze die eendagskuikens doordraaien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is kippevlees wel vaker haan dan je denkt, zijn immers vrij zinloze beesten verder
dat is zo iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar daarentegen worden haantjes wel vaker binnen een minuut de destructor in geholpen
de wiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
Omg
wie heeft er dvd`s van silverster stelone
Hahahahahhaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Beste Klara,
de kipfilet komt niet altijd van de kip. Soms komt deze ook wel eens van de American Filetplant. Wat betreft de halve haan, deze komt niet van de Hele Haan, maar altijd van een Halve Haan. Heb je een halve haan die van orgine geen halve haan is, dan ben je opgelicht
Groetjes Truus
helaas, heb er wel een paar van arnold zwartenegerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
Omg
Silverster?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
Omg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Silverster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |