quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef HotSummerNight het volgende:
ik heb op dit moment een vaste aanstelling bij een supermarkt, daar werk ik een paar uur per week... ik heb hier geen zin meer... heb gezien dat als je een uitkering je 70% krijgt van je laatst verdiende loon.
maar dat krijg je niet als je zelf ontslag neemt
hoe kan ik zorgen dat ik weg ga bij de super en toch een uitkering krijg?
Niet iedereen houdt van vakkenvullenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:26 schreef Mucha-Girl het volgende:
Tering, wil je ruilen? Ik ben chronisch ziek, dus kan niet werken. Ik jouw baan, jij mijn uitkering, ja?
Triest, dit....echt heel triest. Werken godverdomme! "Ik heb geen zin meer"...hoe oud ben je, 12?
maar om expres ontslag te krijgen voor een hogere uitkering?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van vakkenvullen
Als je leest snap je dat dat ook he-le-gaar niet is wat ik probeer te zeggen. Ze komt hier informeren naar d'r uitkeringsrechten. Als ze hier kwam vragen hoe ze een sollicitatiebrief precies moest schrijven omdat ze wil solliciteren op iets anders,was ze bij mij al heeeeel anders over gekomen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van vakkenvullen
deze manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:38 schreef GizartFRL het volgende:
Je kunt als je ontslag neemt altijd een uitkering aanvragen.
Wel even een loonstrookje laten zien waar je uren en loon wat hoger is dan in het echt.
Kopietje word ook geaccepteerd, dus wees creatief
Anders kun je nog altijd proberen om sterke drank via de achterdeur voor de helft te verkopen, dat deed ik toen ik 17 was ook.
Succes TS, zie je in Woensel-West!
wat is er in woensel west?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:38 schreef GizartFRL het volgende:
Je kunt als je ontslag neemt altijd een uitkering aanvragen.
Wel even een loonstrookje laten zien waar je uren en loon wat hoger is dan in het echt.
Kopietje word ook geaccepteerd, dus wees creatief
Anders kun je nog altijd proberen om sterke drank via de achterdeur voor de helft te verkopen, dat deed ik toen ik 17 was ook.
Succes TS, zie je in Woensel-West!
70% van laatst verdiende loon, hoe kan dat nu een 'hogere uitkering' zijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar om expres ontslag te krijgen voor een hogere uitkering?
die uitkering is hoger dan dat je zelf ontslag neemtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
70% van laatst verdiende loon, hoe kan dat nu een 'hogere uitkering' zijn?
Oh daar woon ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
wat is er in woensel west?
Misschien moet haar klanten seksueel intimideren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou zorgen dat je ontslagen wordt, dus dingen stelen en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |