Hoi,
Ik werk momenteel bij een internationaal bedrijf waarvan het vorige management team 2 jaar geleden is ontslagen, en deze een nieuw bedrijf hebben opgericht. Ze zijn dus concurrenten van mijn huidig bedrijf. Huidig bedrijf waarbij ik werk heb ik het niet helemaal naar mn zin, momenteel niet echt hard aan het solliciteren maar ik kijk af en toe wel rond. Nu is het zo dat ik werken bij het vorige management team superleuk vond en ik graag terug zou willen werken voor hen. Heb nu een open sollicitatie verstuurd naar hen, waarop ik onderstaande reactie terug heb gekregen van CEO van dat bedrijf (ook internationaal bedrijf):
Dear,
Many thanks for your kind e mail and appreciate your interest in joining our company.
Hope that all going well for you and family , meanwhile we look at the possibilities and hopefully revert with our feed back .
Thanks again and kindly keep in touch .
Regards
Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken? Ik vind het zo onduidelijk, waarom vraagt hij zo op het einde contact te houden? Lijkt alsof er momenteel geen concrete mogelijkheid is, maar misschien wel in toekomst? Anders had hij toch direct gezegd we hebben geen mogelijkheden?
Of hij durft me niet gewoon direct af te wijzen en schrijft zo'n email waarbij kans ik dat ik nooit meer iets hoor van hem.
Zouden jullie hierop wachten, en over een aantal maanden zien of er een reactie gevolgd is en anders verder kijken? Ik zit momenteel goed, vast contract ed op huidig werk, het is gewoon dat ik weet dat ik iets anders wil gaan doen, nieuwe uitdaging als ik een leuke baan tegenkom maar ik moet niet direct weg of andere baan..
Groeten,
Summer2012