Op 16-jarige leeftijd kan er nooit zo'n groot verschil tussen zitten, dan zit je eerder aan de ¤4,00 versus ¤3,80.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:46 schreef trovey het volgende:
Is die 4 euro bruto en die 2,88 netto?
Is het tarief afhankelijk van je leeftijd dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op 16-jarige leeftijd kan er nooit zo'n groot verschil tussen zitten, dan zit je eerder aan de ¤4,00 versus ¤3,80.
Oké, zou kunnen. Heeft TS een gulle keten gevonden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op 16-jarige leeftijd kan er nooit zo'n groot verschil tussen zitten, dan zit je eerder aan de ¤4,00 versus ¤3,80.
Klopt inderdaad wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
Op sommige lokaties is het erg moeilijk om werknemers te vinden. Het kan prima kloppen, maar goed je contract doorlezen voor je het signeert.
Het ligt niet aan de keten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Oké, zou kunnen. Heeft TS een gulle keten gevonden.
Bizarre verschillen ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt inderdaad wel.
Een mooi voorbeeld vond ik dat ik toen ik eens in Zeeland ergens een Lidl binnenstapten dat ze voor de zomermaanden vakantiewerkers zochten voor dik 10 euro per uur! Huh, 10 euro per uur voor vakkenvullers ed...
Het is dat ik geen 17 ofzo meer was, maar anders had ik daar wel op een tentje in de camping gaan zitten, een paar uurtjes gaan vakkenvullen en de rest van de dag gaan feesten op Renesse ofzo.
Helemaal mee eens. Je verdient zó weinig, en werkt je uit de naad voor een hongerloontje. Helemaal als je ziet wat alles tegenwoordig kost. Als je zo weinig verdient zal zelfs wat frisdrank bij de supermarkt duur zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:25 schreef Gezond2012 het volgende:
Ik vind het minimum jeugdloon, vooral de bedragen onder de 20 jaar, grenzen aan uitbuiting. Je 40 uur uit de naad werken voor 500 euro per maand... belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |