SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Die van Newcastle heb ik al 4x in een pakje gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die wilde Ajax ooit hebben als van der Wiel werd verkocht
Na 39 400c packs (ik bewaar er altijd 1 omdat ik anders mijn free packs niet kan openen) heb ik welgeteld 1 BPL bronze gekregen: Vuckic. Die UP Bigirimana (ook van Newcastle) heb ik nog steeds niet in een pack gehad.
Vorig jaar wel en in het begin ook zonder jullie spamhoeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gaat toch bijna nooit over FUT
jullie hebben het vaak genoeg over series en films, zelfs over footballdeal dus hou jullie mondje maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vorig jaar wel en in het begin ook zonder jullie spamhoeren.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
Het begon met GJE en toen kwam SB er ook bij. In de tussentijd hadden die 2 eitjes gelegd en kwamen dus RP, GS en Marcie erbij
Oh, dus als er een 21 (?) jarige bij komt dan heb jij eitjes gelegd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
Het begon met GJE en toen kwam SB er ook bij. In de tussentijd hadden die 2 eitjes gelegd en kwamen dus RP, GS en Marcie erbij
Lees nog eens goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jullie hebben het vaak genoeg over series en films, zelfs over footballdeal dus hou jullie mondje maar
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
De 'volwassenen' haten wel op de 'kinderen' maar ze zijn zelf, uitzonderingen daargelaten, écht geen haar beter.
Maar daar heeft iedereen het over en ook dan willen sommige dat het weer on-topic gaat. Nu zijn jullie met zijn 4 die over OSM praten, gisteren is dit ook duidelijk uitgelegd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jullie hebben het vaak genoeg over series en films, zelfs over footballdeal dus hou jullie mondje maar
Grappig want ik ben hier pas en toen ik er was zag ik amper FUT posts.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vorig jaar wel en in het begin ook zonder jullie spamhoeren.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
De 'volwassenen' haten wel op de 'kinderen' maar ze zijn zelf, uitzonderingen daargelaten, écht geen haar beter.
doe joe tink wie kif u fukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maar daar heeft iedereen het over en ook dan willen sommige dat het weer on-topic gaat. Nu zijn jullie met zijn 4 die over OSM praten, gisteren is dit ook duidelijk uitgelegd.
Mij boeit het geen zak, en praat er ook niet over mee. zijn er misschien 5/6 die er dan over praten. dan mag 4 ook gewoon, niet mouwen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maar daar heeft iedereen het over en ook dan willen sommige dat het weer on-topic gaat. Nu zijn jullie met zijn 4 die over OSM praten, gisteren is dit ook duidelijk uitgelegd.
IN HET BEGIN! VOORDAT JULLIE SPAMHOEREN ER WAREN. Lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Grappig want ik ben hier pas en toen ik er was zag ik amper FUT posts.
De 'volwassenen' (gedrag van meesten niet) denken dat ze heel wat zijn en omdat wij kinderen zijn anders moeten doen. Ik weet zeker dat als ik een nieuw account maak en zeg dat ik 21 ben ik geaccepteerd wordt.
dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Grappig want ik ben hier pas en toen ik er was zag ik amper FUT posts.
De 'volwassenen' (gedrag van meesten niet) denken dat ze heel wat zijn en omdat wij kinderen zijn anders moeten doen. Ik weet zeker dat als ik een nieuw account maak en zeg dat ik 21 ben ik geaccepteerd wordt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
prima knop. Doei kinders, aids van de reeks.
Doe het dan ook, en waarom het hier postten? aandacht?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
prima knop. Doei kinders, aids van de reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |