Bron?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
tot je 1000 km later een monster neemt en deze laat testen, dan zijn alle adaptieven uitgewerkt...
Je wou zeggen dat el cheapo-olie geen restpartijen van de bekende merken zijn, maar dan in andere verpakking? Die olie is qua samenstelling identiek aan de a-merken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
tot je 1000 km later een monster neemt en deze laat testen, dan zijn alle adaptieven additieven uitgewerkt...
geren pdf, ben eens met school bij Shell geweest, daar hebben we deze vraag gesteld, toen kregen we een beste presentatiequote:
Prima bak, zo'n 520d. Wel een stapje terug naar een vierpitter, maar ach. Scheelt weer in onderhoud enzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:01 schreef Hyperdude het volgende:
OK.
Fluiten vind ik wel wat anders dan gillen; maar zou kunnen idd.
Lagere temperaturen vermoed ik idd. bij een diesel.
[..]
Planning is een huidig model 520d; maar vind de prijzen nu nog niet genoeg aangepast aan "de crisis".
En mijn huidige benzinebak wil niet dood.
Omdat het kan en leuk is natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:53 schreef Mikkie het volgende:
Dat is eigenlijk ook genoeg. Meer is altijd leuk natuurlijk, mijn volgende auto wordt ook wat dikker dan ik nu heb. Maar eigenlijk is het niet nodig: ik ben nu al 99% van de tijd sneller weg dan de rest en tik probleemloos 200+ aan, dus waarom heb je meer nodig?
Daarom moet je ook nooit pragmatisch denken als het om auto's gaat hè.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:57 schreef Mikkie het volgende:
Absoluut waar, maar als je even pragmatisch denkt is het gewoon bullshit. Desondanks zou ik ook een dikkere bak kopen als de huidige eruit gaat
Achja vind het niet zo'n punt dat je vaker moet tanken of daar aan moet denken. In NL is toch om de zoveel meter een pomp onderhand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:24 schreef Hyperdude het volgende:
Wordt ook ouder.![]()
Ik heb gewoon de pest aan moeten tanken.
Paar maanden geleden in de VS een Ford Explorer gereden. V6-ding. Na 500 km moet je alweer in de gaten houden of je ergens een pomp ziet. Niet handig in de rimboe. Toen wist ik het zeker; volgende aanschaf wordt zuinigste versie van een serie, met de grootste actieradius dus.
Neef van mij had een Audi S6Plus. Dat blauwe kreng moest om de 300-350 km naar de tank. Compleet waardeloos vind ik dat.
De gemiddelde meuk, voor zover je gelooft dat deze van mindere kwaliteit is dan de m¤rken, is zeker beter dan wat in de tijd dat je oldtimer gebouwd werd voor olie door moest gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:11 schreef Charged het volgende:
Hmmm...en puur op dit bericht zou ik het niet meer durven met een oudere (semi classic) om daar gemiddelde meuk in te gooien..daarbij,LongLife ..lijkt me niet voor niets maar proof me wrong.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:55 schreef guapo het volgende:
Olie verversen is een marketing truuk. Er moet toch ergens geld aan verdiend worden he. Auto's kunnen makkelijk hun hele leven zonder verversing, het is een oplichterij van die oliemaatschappijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |