Ik weet niet of het heel goed is als je uit angst geen postzegels bij de AH durft te kopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend is chronisch bang voor de belastingdienst. Ik mag niet eens met de zakelijke pinpas postzegels bij Albert Heijn kopen omdat onze bedrijfsnaam dan niet op de bon staatEr wordt dan ook niet aan onkostenvergoeding gedaan. Hij betaalt zijn broodjes netjes zelf.
Geloof me, er is geen ondernemer in Nederland die zijn zaakjes zo goed op orde heeft als wij...
klopt, maar daarbij ben je dan gelijk een dief van je eigen portemonnee. Idem als parkeerbonnen etc.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is dus het debiele, er is helemaal niets om je zorgen over te maken. Ik doe al 7 jaar zijn administratie en alles wordt tot op de cent uitgezocht hier.
Hij spreekt veel ondernemers, hij leest veel in tijdschriften als De Zaak, etc. En dan kom je best wel wat verhalen tegen waarin goedwillende ondernemers genaaid worden om kleine dingen. Maar ik denk dat een belastinginspecteur niet eens zin heeft om werk te maken van zo'n postzegelbonnetje. Vooral omdat daar toch geen btw op zit.
dit zijn enkele voorbeelden. Je mag 101 dingen declareren bij de belastingdienst met normaal bonnetje zonder bewijs hoe t betaald is. scheelt je honderden euros aan belasting.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Parkeren gaat alleen van de chipknip. Het opladen daarvan wordt als parkeerkosten geboekt. Wat een lef he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |