Hij durfde niet de dingen te doen die ik ook zou gaan doen en actief mee doen. Hij wilde met een drankje aan de zijlijn gaan kijken, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het trouwens mooi dat firefly ook_gek afwijst om te gaan stappen omdat hij dat niet onder druk doet
En vervolgens dat een schop onder de kont juist goed kan zijn
Maar dat gaat niet op voor ff omdat hij alles al weet? En wat met verbeterpunten dan?
Toen je met iemand anders van hier uitging deed je toch zelf ook niets?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij durfde niet de dingen te doen die ik ook zou gaan doen en actief mee doen. Hij wilde met een drankje aan de zijlijn gaan kijken, wat denk je zelf?
Jawelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen je met iemand anders van hier uitging deed je toch zelf ook niets?
Een meid haar hand vastpakken binnen een seconde etc zonder iets te zeggen bijvquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb andere dingen gehoord.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een meid haar hand vastpakken binnen een seconde etc zonder iets te zeggen bijv
Ik heb laatst een meisje bij haar middel gepakt toen ik even langs haar moest lopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, normaalste zaak van de wereld toch.
Waar staat dan dat het niet goed genoeg is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
Hier werd er volop gezegd dat vrouwen dat niet toe laten blabla en nu is het ineens niet goed genoeg.
Maar eigenlijk is dat voor jou wel goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een meisje bij haar middel gepakt toen ik even langs haar moest lopen.
Soms lul je je vast hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het trouwens mooi dat firefly ook_gek afwijst om te gaan stappen omdat hij dat niet onder druk doet
En vervolgens dat een schop onder de kont juist goed kan zijn
Maar dat gaat niet op voor ff omdat hij alles al weet? En wat met verbeterpunten dan?
Ja,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is dat voor jou wel goed
Dat is toch een normale omgeving voor jou toch in principe? Je bent denk ik één van de weinigen die zo heilig in pua gelooft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij durfde niet de dingen te doen die ik ook zou gaan doen en actief mee doen. Hij wilde met een drankje aan de zijlijn gaan kijken, wat denk je zelf?
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef debeterebob het volgende:
Ik weet wel dat als ik Joysa haar handje zou vast pakken dat ze óf drinken over me heen gooit óf verbaal te keer gaat óf me een bitch slap geeft.
Jij zou me dus niet meteen bespringen als ik dat deed?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus.
Mensen die binnen 1 sec mn hand vasthouden kunnen echt de tyfus krijgen inderdaad.
Jou welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou me dus niet meteen bespringen als ik dat deed?
Wel in minder dan 1 sec he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ook wel aan je kont zitten toch
Eigenlijk wel natuurlijk. Bologie 101.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef Sneezeechu het volgende:
Doe jezelf eens een plezier en stop eens met zo wanhopig te zijn dat ruikt men al van mijlen ver. Alsof je leven erom hangt om een partner te vinden om er liefdesbaby's mee te maken.
als je mee doet kunnen we wel uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch een normale omgeving voor jou toch in principe? Je bent denk ik één van de weinigen die zo heilig in pua gelooft.
Ik weet niet hoor, maar een man die aan je gaat hangen zonder met je te praten is gewoon raar en mag oprotten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
Hier werd er volop gezegd dat vrouwen dat niet toe laten blabla en nu is het ineens niet goed genoeg.
Valt mee, meestal komt die persoon gewoon naar me toe om te zeggen dat hij haar vriend is. Zelden argumenten en al helemaal geen knokpartijen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit, ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen dit leuk vinden en instant verliefd op je worden.
En vrouwen gaan benaderen van wie de vriend er naast staat levert je sowieso klappen op.
Ik raak bijna altijd iedereen aan als ik erlangs loop. Even een handje op de rug/kont/schouder om ze een klein beetje aan de kant te drukken maar niet hinderlijk drukken. Gewoon door de drukte heen cruisenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een meisje bij haar middel gepakt toen ik even langs haar moest lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |