abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5371000
serieus probleem
ik heb al een jaar een relatie met een lieve vriendin
alleen hebben we nooit echt lange gespreken omdat we beiden niet zoveel beleven, dit vinden we allebei niet erg dus opzich geen probleem.
Alleen heb ik het gevoel dat ze gewoon niet verliefd meer is op mij en me dus ook niet sexueel aan`trekkelijk meer vindt.
Ik heb de zieke gewoonte dat ik echt sex moet hebben om te zien dat ze van me houdt, en ik mis gewoon iets.
qua aantallen doen we het soms 2 weken niet, soms 1 x per week.
Maar ik voel gewoon dat er niets meer is ondanks dat het niet gezegd wordt en ze opmerkingen maakt van, nou volgend jaar kunnen we dit of dat nog, dus ze ziet ook wel toekomst in ons
maar ik weet het gewoon niet, soms lig ik nachten wakker en denk ik (terwijl ik naast haar lig) ik ga nu weg ik weet het niet meer enz enz, en ik voel dat het niets is dus ik maak het uit. Weet iemand serieus advies, ik wil wel met dr door en ik hou van dr.
Niet zeggen sex is een graadmeter voor je relatie want dat weet ik wel. Alleen zei zegt dat ze gewoon niet zo;n behoefte heeft aan sex.
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2002 @ 21:26:45 #2
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_5371034
Gewoon met haar over praten lijkt me het beste. Compleet eerlijk zijn!
pi_5371040
Euhm, er misschien eens over praten met zijn 2en? Zeggen wat jij voelt en vragen hoe zij het ziet?
pi_5371116
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5371152
dude! als je vriendin niet zoveel zin heeft als jij wil dat niet meteen zeggen dat ze niet meer verliefd op je is!
Immer nur Filme machen!
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 21:33:15 #6
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_5371160
Tja, het is goed mogelijk dat zij niet zo'n behoefte eraan heeft, maar jij blijkbaar dus wel... vindt het wel een beetje "raar" dat sex voor jou een graadmeter voor houden van is. Volgens die definitie zou ze niet van je houden als ze geen sex heeft

Sex is iets dat toch een belangrijke rol speelt en daarbij moeten beiden een bevredigend gevoel hebben. Is dat er niet, dan is praten erover een eerste stap om te kijken of je er samen uit kunt komen.

Suc6!

Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
pi_5371212
goed gesprek levert vaak iets op. Gewoon tegen haar zeggen wat je denkt en wat je vindt en wat je voelt. Persoonlijk vind ik dat het fijnst, als iemand gewoon eerlijk tegen je is. Als het dan uitgaat, zie je het aankomen, en is het niet als donderslag bij heldere hemel.
pi_5371328
Ik denk ook dat je erover moet praten... Gewoon je hart luchten, daar groeien jullie van! En dan beleven jullie meteen wat
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan; de tijd van gaan is nu gekomen.
pi_5371345
Ik zou inderdaad een goed gesprek aangaan en zeer open zijn tegen elkaar.
Wordt het niet beter dan kun je altijd weggaan of als je veel van elkaar houdt bij elkaar blijven en dan minder sex...

Verder kan ik er weinig van zeggen...

Succes

twee dochters
pi_5375506
dank jullie wel,
over leeftijden, we zijn allebei 22
ik ga proberen te praten met haar en te kijken hoe het loopt.
  woensdag 14 augustus 2002 @ 08:05:31 #11
33982 BeoMir
Kusjes voor mijn lief
pi_5375524
Op zich kan ik me wel iets voorstellen bij de behoefte aan sex als graadmeter voor liefde. Maar dan niet direct sex, maar eerder contact en intimiteit. Lekker elkaar omhelzen, tegen elkaar aanhangen op de bank zou ook al genoeg kunnen zijn..

Vooral praten kan veel oplossen. Voor de ander kan het zijn dat juist het uiten van liefde door sex geen optie is. Maar dat zij juist meer intimiteit wil, knuffies en warmte.

Succes

Liever dat ik blind ben voor een dag, dan een uur zonder jou lach! Liever slaap ik altijd op de grond dan dat ik jouw hart ooit verwond. Ik geloof in jou, blijf heel dicht bij mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')