SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Edit: fipoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:08 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
ga vela op rechts zetten, wie zou een goede vervanger voor lukaku dan zijn op links? Dzeko?
Er staat er 1 van America op voor 1.2k maar je kunt ook een Mexicaan op LCDM doen en een Mexicaan LBquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh dat is handig!
en dan nog iets, Welke LB kan ik nou, moet een van America zijn toch, anders heeft mijn CDM geen 9?
Oh even kijken, bedanktquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er staat er 1 van America op voor 1.2k maar je kunt ook een Mexicaan op LCDM doen en een Mexicaan LB
Heb al een heel ander teamquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet tegen een standaard kutteam, volgens mij was jij dat
Oke voeg me maar toequote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dzeko lijkt me idd een goeie spits! en anders agbonlahor!
?quote:
RW Maggio héquote:
quote:
Juarez jonguh.. speelt in Spanje ergens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef marcie216 het volgende:
de enige goede cdm uit mexico is Pardo
Is toch een godverdomme RM op RW, lulhoofd.quote:
Wat wil je nu dat ik zeg dan? Goed opgezocht?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is toch een godverdomme RM op RW, lulhoofd.
![]()
Blessurequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan Enoh niet meedoen tegen NEC?
Ik lees het nu pas, hem heb ik ook jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juarez jonguh.. speelt in Spanje ergens.
edit. CM van nature, maar prima om te bouwen
edit2. er is een Real Zaragoza en Celtic versie
Ik zeg alleen dat je een RM Maggio op RW hebt op je plaatje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:24 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Wat wil je nu dat ik zeg dan? Goed opgezocht?
Ik heb maggio toch in RW in mijn team.
Dankjewel! Had ik niet gezien. Zal het verbeteren...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je een RM Maggio op RW hebt op je plaatje.
[ afbeelding ]
okquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:27 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Dankjewel! Had ik niet gezien. Zal het verbeteren...
Enige wat ik weet is ditquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ok, weet jij ook of het een zware blessure is?? Of kan die binnen 2 weken weer spelen bv.
quote:Hetzelfde geldt voor Eyong Enoh, al is de Kameroener een stuk minder ver in zijn herstelproces. ,,Hij start waarschijnlijk volgende week met zijn voorbereiding. Daarna kan het nog een paar weken duren.
Wat is de rest van je team?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:30 schreef marcie216 het volgende:
Godver die pardo is duur, is daar ook een andere optie voor, zijn NIF is er niet in 4231, en heeft best slechte stats en zijn IF kost me 42k.
Nee eenoog is slechtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ow, Die is er dan ook nog een tijdje uit. Dat is wel jammer voor Ajax.
nog niet helemaal af, maar volgens mij kan het gewoonquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee eenoog is slechtDan zie ik nog liever Janssen op CVM
Beter dan Enoh...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Janssen CVM?? Net als vorig jaar toen jullie dat super veel punten kostte??
janssen is gewogen en te zwaar bevondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee eenoog is slechtDan zie ik nog liever Janssen op CVM
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
janssen is gewogen en te zwaar bevonden
Mario been, de man die het voorelkaar kreeg om met een goede selectie degradatie voetbal te spelen. alles wat onder hem gehaald werd moet je niet serieus nemenquote:
2 spitsen met 4* en Ambrose erachterquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik speel nu H2H met Crystal Palace.
Baasjes Ambrose en Zaha
Zaha 5*, Scannell 4* en Ambrose erachterquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2 spitsen met 4* en Ambrose erachter
Dat was een glitch even, toen had Carroll ook 5* volgens mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
heel veel Liverpool spelers hebben ook 5 ster skill toch? Van vancouver dacht ik ook een paar.
Met Assaidi komt er nog eentje bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
heel veel Liverpool spelers hebben ook 5 ster skill toch? Van vancouver dacht ik ook een paar.
Geen glitch, gewoon bewuste keuzes van de verantwoordelijke mensen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat was een glitch even, toen had Carroll ook 5* volgens mij
Je had gelijk, je team speelt best lekker!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:24 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie wilt een potjen brons zilver of goud????
Maggio is een hele goede RM en een matige RW. Krasic is een hele goede RW en een matige RM. Ik snap niet waarom je ze zo hebt staan eigenlijk..zowel qua workrates als stats is het zo logisch om ze om te draaienquote:
Nou jij kreeg ook alles mee 2e helft. Kon niks meer doen alleen maar tegenhouden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wtf? Hij is echt te goed man, hield alles van me...
SCRIPTING
Dat creër ik gewoonquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou jij kreeg ook alles mee 2e helft. Kon niks meer doen alleen maar tegenhouden.
17 schoten op doel en je schiet er maar 1 inquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dacht ik ook totdat ik naar de wedstrijdgegevens keek
wtf 17 op doel en 1 goal?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
17 schoten op doel en je schiet er maar 1 in
Ik 4 kansen en 2 doelpunten
Ja mijn Foster had 16 reddingen en ik won met 2-1. Hij had er ook een paar off targetquote:
Was jij niet diegene die dat altijd zo kut vond?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja mijn Foster had 16 reddingen en ik won met 2-1. Hij had er ook een paar off target
GJE keeper bitch please. Waarom zeiken de 15 jarige kindjes hier altijd?
pardon?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja mijn Foster had 16 reddingen en ik won met 2-1. Hij had er ook een paar off target
GJE keeper bitch please. Waarom zeiken de 15 jarige kindjes hier altijd?
Ik had geen GJEtje uitgevoerd want een GJEtje faalt altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die dat altijd zo kut vond?
Je geeft ook gewoon niet toe dat ik de betere was_!
Nee oke niet helemaal GJE keeper.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had geen GJEtje uitgevoerd want een GJEtje faalt altijd![]()
En nee. Als jij je afmaakt dan verdien je het ook niet om te winnen.
Degene die het meeste scoort, verdient om te winnen. Zo zijn de regels nou eenmaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dus als je 20 kansen krijgt en gewoon niet kan scoren door een Superman keepertje en de tegenstander krijgt 1 kans en hij scoort meteen en wint daardoor met 1-0, verdiende de boi met 20 kansen het niet om te winnen? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dus als je 20 kansen krijgt en gewoon niet kan scoren door een Superman keepertje en de tegenstander krijgt 1 kans en hij scoort meteen en wint daardoor met 1-0, verdiende de boi met 20 kansen het niet om te winnen? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Degene die het meeste scoort, verdient om te winnen. Zo zijn de regels nou eenmaal.
Deels gelijk, Toefjes ook, maar het feit dat zijn keeper 16 reddingen uit 17 schoten maakt is echt bizar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ja, dat wel, maar aan de andere kant.. Als je de hele wedstrijd beter bent en je krijgt in de 88e minuut een goal tegen door een corner waardoor je verliest, blijf ik er toch echt bij dat ik dan had moeten winnen als ik 16 schoten op doel had ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Degene die het meeste scoort, verdient om te winnen. Zo zijn de regels nou eenmaal.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
15 jarige kinderen hier kunnen slecht tegen hun verlies. Meestal geven ze handicap, scripting of momentum de schuld.
nogmaals pardon?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
15 jarige kinderen hier kunnen slecht tegen hun verlies. Meestal geven ze handicap, scripting of momentum de schuld.
Je scoorde 1 tramp goal (de 1-1)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:32 schreef Toefjes het volgende:
Ik word helemaal stijfgescholden op dit momentSpeler met een elftal met voorhoede: Ribery-TOTY Kagawa - Robben.
Verdediging centraal Wynne en Opara en een 84 IF Keeper![]()
Ik met mn MLS Bronsjes snel achter, maar kom door een afleggertje op 1-1, daarna Kandji een kopstoot 1-2 en de 89e minuut 2-2. En dat is ook de eindstand. Ik 9 schoten, hij 4, ik 61% balbezit, hij 39%. Kortom, ik was goed aan het spelen.
Blijf maar berichtjes krijgen dat ik gay ben en alleen maar trampgoals maak
Zeg dat maar tegen mijn broer, die vindt dat als ik 10 kansen creeer dat hij dan verdient om te winnen terwijl hij 2 kansen heeft. Gelukkig speel ik niet meer tegen mijn broer want hij zit nu op PS3quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Het is meestal wel zo. Dan moet je je niet aangevallen voelen.quote:
Ik heb vaak genoeg dat ik 20 schoten heb en maar 2 goals en dat de tegenstander dan ook 2 goals heeft maar maar 3 schoten ofzo. Dan vind ik ook dat ik veel beter heb gespeeld dan de tegenstander en dat ik het ook verdien om te winnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:30 schreef RavioliPunch het volgende:
Het gaat hier trouwens om wie beter speelde. Zijn twee doelpunten waren ook headers met Drogba en Ronaldo. Ik creër meer kansen dus dan heb ik toch ool beter gespeeld?
quote:
Ik zeg ook niet dat ik het verdiende maar vind dat ik de betere speler was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:30 schreef Toefjes het volgende:
Iets verdienen, of over 90 minuten aantonen een betere speler te zijn, zijn 2 verschillende issues
Nee hoor. Ik kan goed tegen mijn verlies, en mekker ook nooit als ik verlies.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is meestal wel zo. Dan moet je je niet aangevallen voelen.
Meestal als jij, GJE, RP, SB tegen elkaar spelen zie ik het vaak voorbij komen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst is anaal vernederd maar het cummen over zijn gezicht is hem bespaard gebleven.
ja gister ben ik ook met 4-1 verloren van jou en het was gewoon een leuke pot jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan goed tegen mijn verlies, en mekker ook nooit als ik verlies.
Als ik eerlijk ben, ben jij wel vaak betrokken bij zo'n partij. Ragequit hier, tegen mij ook nog een aantal dingen van :
Ik speel niet meer tegen jou
Jij kan alleen dit, jij kan alleen dat.
Ik was de betere terwijl je harde pak kreeg etc.
dat doet SB 20x per dagquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk man jezelf quoten omdat je geen aandacht op je post kreeg!
Kutventje.
klopt, ik verloor gister met 3-1 van GJE, geen gemekker, ik won met 5-0 van GJE, ook geen gemekker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja gister ben ik ook met 4-1 verloren van jou en het was gewoon een leuke pot ja
vandaag gje 4-1 batta gegeven en er was geen gemekker.
Kids becoming full washed
Goede aflevering idd. Rachelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
Deze Suits aflevering was trouwens echt
Had echt kippenvel aan het einde toen Mike ...... te horen kreeg .
Dat was geen ragequit maar een statement.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan goed tegen mijn verlies, en mekker ook nooit als ik verlies.
Als ik eerlijk ben, ben jij wel vaak betrokken bij zo'n partij. Ragequit hier, tegen mij ook nog een aantal dingen van :
Ik speel niet meer tegen jou
Jij kan alleen dit, jij kan alleen dat.
Ik was de betere terwijl je harde pak kreeg etc.
Dan denk ik dat Allen een gold wordt maar ik hoop een silver met betere stats dan zijn IFquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Transfer MADNESS Happy Hr! DOUBLE chance of finding TOTW IFs, #MUFC RVP, Gooner Cazorla, #YNWA Joe Allen in all reg packs! 6-8pm UK time!
SB, kom samen OSM, met nog wat andere hier.quote:
dan nog?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was geen ragequit maar een statement.
nu moet ik gaan kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
Deze Suits aflevering was trouwens echt
Had echt kippenvel aan het einde toen Mike ...... te horen kreeg .
Nee, nu moet je echt je gore bek dichthouden gewoon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk man jezelf quoten omdat je geen aandacht op je post kreeg!
Kutventje.
yup, zal een hoop gaan gebeurenquote:
hee hee, rustig aan tegen een mede PSV fan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, nu moet je echt je gore bek dichthouden gewoon.
Jij quote zovaak je post.
'HEY WIE WIL ER TEGEN MIJ SPELEN???'
*geen aandacht*
*quote zichzelf*
Jij hebt jezelf veel vaker gequote dan ik man, echt stil alsjeblieft gewoon.
Je bent diep triest.
mwa geen fantasy sorryquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
SB, kom samen OSM, met nog wat andere hier.
Nee, hij moet nu gewoon stoppen met dat gezeikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hee hee, rustig aan tegen een mede PSV fan.
fantasy is het leukst manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
mwa geen fantasy sorryhet is dat mijn sub bezet is anders kwam ik
typ mijn naam in bij zoeken (server Dirk) : marciezimoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:36 schreef RavioliPunch het volgende:
Marcie fantasy toch? Hoe vind ik hem?
Dat is toch echt wat anders dan jezelf quoten omdat je kansloze opmerking genegeerd wordtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
*geen aandacht*
*quote zichzelf*
Je bent diep triest.
Rustig man, uit zijn frituurvingertjes komt toch alleen poep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
*geen aandacht*
*quote zichzelf*
Je bent diep triest.
Er niet tegen kunnen dat jij het vaakst bij een opstootje over een wedstrijd betrokken bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan nog wat? Hou maar op. Ik kan niet discussiëren met pubers.
Hij zegt toch dat het om aandacht ging? Dat is toch precies hetzelfde? Om aandacht vragen door jezelf te quoten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is toch echt wat anders dan jezelf quoten omdat je kansloze opmerking genegeerd wordt
Als hij vraagt of iemand een potje wilt dan gaat dat toch niet om aandacht of wel? Gewoon om een potje tegen een FOK!er te doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat het om aandacht ging? Dat is toch precies hetzelfde? Om aandacht vragen door jezelf te quoten.
nicequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is nog eens fijn terugkomen van vakantie.
Wel als hij zijn post quote omdat niemand hem aandacht geef toch!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als hij vraagt of iemand een potje wilt dan gaat dat toch niet om aandacht of wel? Gewoon om een potje tegen een FOK!er te doen
Jij bent wel de laatste persoon die iemand Mongolisch mag noemen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef stoereboii het volgende:
Rijst heeft gewoon al meermaals bewezen dat ie mongolisch uit de hoek kan komen, het ging goed tot ik hem eens met zware cijfers had vernederd, toen kon ie me niet meer luchten
Behalve zijn enige kans tegen mij was hij voor de rest best onzichtbaar tegen mij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
Ik speelde net tegen een team met Robinho. En ik wist al dat hij hem zou scoren. Uit een kopbal (Altijd uit een kopbal) Hij deed zijn duimpje in zn mond en rende het hele veld over. Toen scoorde ik binnen 20 minuten 3 doelpunten met CR7 en hij legde zijn controller neer. Heerlijk. I LIVE FOR THIS SHIT
nee, die opmerkingen kan je imo echt niet met elkaar vergelijken manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wel als hij zijn post quote omdat niemand hem aandacht geef toch!?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Behalve zijn enige kans tegen mij was hij voor de rest best onzichtbaar tegen mij.
ah okequote:
Is zeker mijn schuld?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:41 schreef Fuszy het volgende:
In het begin van Fifa 12 was dit nog leuk om te lezen, maar nu is het gewoon achterlijk.
Verschil tussen mijn post en die van jou is dat jij een grapje maakt en ik een vraag stel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
*geen aandacht*
*quote zichzelf*
Je bent diep triest.
Als je jezelf quoten als aandachtzoekerij beschouwd is het allebei aandachtzoekerij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee, die opmerkingen kan je imo echt niet met elkaar vergelijken man
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is nog eens fijn terugkomen van vakantie.
tja, nvm ook maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als je jezelf quoten als aandachtzoekerij beschouwd is het allebei aandachtzoekerij.
Nee, je bent al vanaf het begin fucking vervelend aan het doen tegen me. Ben er nou wel een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verschil tussen mijn post en die van jou is dat jij een grapje maakt en ik een vraag stel.
De vraag herhaal ik om aan te dringen dat mensen misschien toch zeggen: nou vooruit dan maar.
Ik weet niet waarom jij jezelf de herhaalt.
En om nou meteen met gore bek te gaan schelden is ook niet echt leuk van je. Het zit wel diep altijd als ik een opmerking maak he....
jouw*quote:
Oja, dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
als hij mij complimenten geeft, dan mag hij een spelfout maken
Misschien moet je dan het probleem bij jezelf zoeken en niet bij mij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, je bent al vanaf het begin fucking vervelend aan het doen tegen me. Ben er nou wel een beetje klaar mee.
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit je op een glasvezel netwerk ofzo?
okquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het probleem bij jezelf zoeken en niet bij mij.
Maar een beetje zelfreflectie is waarschijnlijk teveel gevraagd, dus bij deze: ik zal me aanpassen aan jou wensen!
Download jij dan ook structureel boven de 1mb of merk je daar niet zoveel van? Want de uploader moet ook een snelle verbinding hebben ...quote:
met nieuwsgroepen kan je gewoon lekker met je max snelheid downloadenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Download jij dan ook structureel boven de 1mb of merk je daar niet zoveel van? Want de uploader moet ook een snelle verbinding hebben ...
Misschien ben ik zelf ook wel een dyslect?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
Verbeterd worden door een dyslectWay to go Mathijs.
Net voor het eerst getest met een film van 700 MB download met ongeveer 6 MB per seconde maar ik heb er verder niet zoveel verstand van, vind het snel zatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Download jij dan ook structureel boven de 1mb of merk je daar niet zoveel van? Want de uploader moet ook een snelle verbinding hebben ...
jouw*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het probleem bij jezelf zoeken en niet bij mij.
Maar een beetje zelfreflectie is waarschijnlijk teveel gevraagd, dus bij deze: ik zal me aanpassen aan jou wensen!
6 MB per seconde is wel tering snel hoor vind ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Net voor het eerst getest met een film van 700 MB download met ongeveer 6 MB per seconde maar ik heb er verder niet zoveel verstand van, vind het snel zat
Het is veel te lastig dat extra lettertje lijkt welquote:
Gast.. We zijn 15.. Wat wil je dat we nu al bereikt hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:54 schreef Rijst het volgende:
Stop nou maar. Mathijs heeft meer bereikt dan jullie.
quote:Gastón Ramirez staat voor een van de meest verrassende transfers van deze zomer. De vleugelaanvaller werd in verband gebracht met grote clubs als Internazionale, Liverpool en Tottenham Hotspur, maar zet zijn loopbaan naar alle waarschijnlijkheid voort bij Southampton. Ramirez bevestigt dat hij klaar staat om het vliegtuig naar Engeland te pakken.
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:54 schreef Rijst het volgende:
Stop nou maar. Mathijs heeft meer bereikt dan jullie.
Ah, okequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
kleuters ook weer. ik kan nu geen competitie aanmaken op osm omdat ik geen internet nu heb thuis.
Nu heb ik zin om te gaan reizenquote:
yup, schijnt een ziek salaris te kunnen krijgen daar dat ie het niet kan weigerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gaston Ramirez van Uruguay waarschijnlijk naar Southampton![]()
[..]
Southampton wil denk ik niet degraderen. Hoe ze aan het geld komen weet ik niet, ze hadden voor Rodriguez ook al redelijk veel betaald. Vroeger was Southampton een leuke club met Le Tissier. Die man kon zo goed schietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gaston Ramirez van Uruguay waarschijnlijk naar Southampton![]()
[..]
Tja.. Clubs als Inter,Liverpool en Tottenham afwijzen voor Southampton.. Dan moet ie wel echt een vorstelijk salaris op kunnen strijken daarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, schijnt een ziek salaris te kunnen krijgen daar dat ie het niet kan weigeren
Volgens mij heeft Southampton een hele rijke eigenaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Southampton wil denk ik niet degraderen. Hoe ze aan het geld komen weet ik niet, ze hadden voor Rodriguez ook al redelijk veel betaald. Vroeger was Southampton een leuke club met Le Tissier. Die man kon zo goed schieten
Ik zit er nu in 1, RP gaat hem joinen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:03 schreef stoereboii het volgende:
he maar gasten is die comp al gemaakt? mn sk loopt bijna af dus ik wacht met opnieuw spelen tot ik belwaarde heb. anders word ik uit mn crew gegooid en dat wil ik niet
is het fantasy? dan doe ik sws niet meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zit er nu in 1, RP gaat hem joinen.
Ik kan over 2 dagen joinenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zit er nu in 1, RP gaat hem joinen.
Dat zal dan wel, ze hadden ook al Davis en Clyne gekocht. Tegen Ajax speelden ze ook best goed, maar Ajax speelde zelf ook gewoon slecht. Het wordt nog afwachten hoe ze het in de BPL gaan doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Southampton een hele rijke eigenaar.
Waarom?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
is het fantasy? dan doe ik sws niet mee
Klopt, ze speelden prima.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel, ze hadden ook al Davis en Clyne gekocht. Tegen Ajax speelden ze ook best goed, maar Ajax speelde zelf ook gewoon slecht. Het wordt nog afwachten hoe ze het in de BPL gaan doen
kan je niks meer in doen johquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom?
Is juist het leukste vind ik.
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
is het fantasy? dan doe ik sws niet mee
Ah oke, we moeten aan de 16 komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik kan over 2 dagen joinen
jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:07 schreef Jonnsie het volgende:
Van Persie al definitief naar Man. United dan?
Ja ik vind dat ook het leukstequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom?
Is juist het leukste vind ik.
Jawel, gewoon alles kan je nog toen, spelers kopen etc.quote:
6057290 is het competitienummerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:07 schreef stoereboii het volgende:
ok tis goed, ik zal wel meedoeneerst wel aan belwaarde zien te raken
Dat je al een ziek goed team hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Heb ook al meer dan een jaar geen OSM gespeeld.
nee toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jawel, gewoon alles kan je nog toen, spelers kopen etc.
Jawelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee toch?
''in fantasy is het transfereren van spelers niet mogelijk''
oh lol, waarom heb je die dan gekocht?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jawel?
Ik heb gewoon spelers op transferlijst staan?
Die wilde Ajax ooit hebben als van der Wiel werd verkochtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, ze speelden prima.
Clyne vond ik vooral wel goed spelen.
kom gezellig bij ons manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:11 schreef stoereboii het volgende:
meh ik ga toch maar gewoon een seizoentje naar Tuvalu of Estland
Wut!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:11 schreef stoereboii het volgende:
meh ik ga toch maar gewoon een seizoentje naar Tuvalu of Estland
Ik heb alleen die andere Bigirimana.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die wilde Ajax ooit hebben als van der Wiel werd verkocht
Na 39 400c packs (ik bewaar er altijd 1 omdat ik anders mijn free packs niet kan openen) heb ik welgeteld 1 BPL bronze gekregen: Vuckic. Die UP Bigirimana (ook van Newcastle) heb ik nog steeds niet in een pack gehad.
Waarom die pauperlandenquote:
Join je nogquote:
oh ik denk je haalt meteen laptopjequote:
ik kan er best kampioen spelen hoor, maar heb zin in een lage ds om veel mp te pakkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:13 schreef marcie216 het volgende:
ah SB, ik weet het al. jij wil een 'normale' competitie, omdat je dan trucjes weet om te winnen, en in fantasy niet.
smoesjes, van mij win je niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik kan er best kampioen spelen hoor, maar heb zin in een lage ds om veel mp te pakken
Doet ie ook omdat iedereen in Fantasy doelstelling 6 heeft en bij normale kiest ie altijd doelstelling 16 clubs.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:13 schreef marcie216 het volgende:
ah SB, ik weet het al. jij wil een 'normale' competitie, omdat je dan trucjes weet om te winnen, en in fantasy niet.
Dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Doet ie ook omdat iedereen in Fantasy doelstelling 6 heeft en bij normale kiest ie altijd doelstelling 16 clubs.
ja laat dan zien dat je goed bent in OSM, en wordt gewoon 1e?quote:
mja de comp is al begonnen. ik beloof dat als ik morgen belwaarde heb ik afkom dan he, als jullie me niet gelovenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja laat dan zien dat je goed bent in OSM, en wordt gewoon 1e?
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:16 schreef wieisboos het volgende:
Wie speelt er nou OSMdownload dan FM
Joo!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
mja de comp is al begonnen. ik beloof dat als ik morgen belwaarde heb ik afkom dan he, als jullie me niet geloven
Vind het niet erg maar maak dan een eigen topicquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:16 schreef wieisboos het volgende:
[Online Soccer Manager] #23:The FOK!League! Met de FOK!Crewquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind het niet erg maar maak dan een eigen topic
Dat faaltquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:16 schreef wieisboos het volgende:
Wie speelt er nou Fifa? Ga gewoon buiten voetballenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:16 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie speelt er nou Fifa? Ga gewoon buiten voetballen.
Wie speelt er nou CoD? Ga in het leger.
Wie speelt er nou GTA? Ga zelf onrust zaaien.
Nou opgelost.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[Online Soccer Manager] #23:The FOK!League! Met de FOK!Crew
Ze hebben hem gehaald (vast voor de toekomst) maar Anita ook terwijl ze op dezelfde positie kunnen spelen, en dat terwijl ze nog andere spelers op die positie hebben. Die Liverpool versie van Allen zal wel 80 passing en 75 pace hebben ofzo. Sommige silvers van FUT10 hadden trouwens nog betere stats dan IF silvers van dit jaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb alleen die andere Bigirimana.
Van Coventry City geloof ik.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie speelt er nou Fifa? Ga gewoon buiten voetballen.
Wie speelt er nou CoD? Ga in het leger.
Wie speelt er nou GTA? Ga zelf onrust zaaien.
Dit zei ik dus ook alquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat kunnen we dan voor alles doen wat offtopic is....
Bij de andere onderwerpen kunnen de meeste nog meepraten. Maar bij OSM zijn het alleen jullie 3 en de rest snapt er niks van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat kunnen we dan voor alles doen wat offtopic is....
ik snap ook niks over koken dus dan mag dat ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij de andere onderwerpen kunnen de meeste nog meepraten. Maar bij OSM zijn het alleen jullie 3 en de rest snapt er niks van.
Over koken kun je wel dan nog wat leren. OSM interesseert ons geen kut, en is gewoon een ander spel waar een topic voor is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik snap ook niks over koken dus dan mag dat ook niet
quote:
Kinderenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik snap ook niks over koken dus dan mag dat ook niet
net of koken sommige wat boeit, of muziek, of films.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over koken kun je wel dan nog wat leren. OSM interesseert ons geen kut, en is gewoon een ander spel waar een topic voor is.
Er zijn ook kooktopics, ga daar dan posten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over koken kun je wel dan nog wat leren. OSM interesseert ons geen kut, en is gewoon een ander spel waar een topic voor is.
We zijn met vier en zijn genoeg andere dingen waar maximaal vier-vijf mensen over praten, Suits bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij de andere onderwerpen kunnen de meeste nog meepraten. Maar bij OSM zijn het alleen jullie 3 en de rest snapt er niks van.
aanstellersquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef wieisboos het volgende:
Maandag moet marcie weer naar school
en waarom ben ik het dan weer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef wieisboos het volgende:
Maandag moet marcie weer naar school
Oke houdoe?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
Ik kom hier denk ik ook niet meer terug. Wat een kut topic is dit geworden zeg.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
Dit gevoel heb ik vaker. hoop dat het beter wordt als de scholen de zwakbegaafden weer op gaan vangen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
95 procent gaat inderdaad niet over FUT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
Moet je even op google opzoeken 'How to set my NAT Type on open' of iets en daar is je antwoordquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier dit weet hoe ik het volgende moet fixen?
Omdat wij nu glasvezel hebben staat er bij mijn FIFA als ik op XBOX Live sta nu Status firewall: Beperkt en is het roodgekleurd, dit was altijd groen. Hoe zet ik hem weer open?
Lachwekkendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik vaker. hoop dat het beter wordt als de scholen de zwakbegaafden weer op gaan vangen.
Doe even normaal man, triest zeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik vaker. hoop dat het beter wordt als de scholen de zwakbegaafden weer op gaan vangen.
Vorig jaar was het leukerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja.. Vrees het ergste. Fenomeen "zakgeld"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vorig jaar was het leuker
hopen dat er een paar fifa 13 niet gaan kopen.
Toen was jij de jongste. Maar je was .................normaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry, ik ben weer van de partijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sneu dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat toch bijna nooit over FUTquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb de hele reeks vorig jaar niet gevolgd. Ik heb denk ik wel een keer iets gelezen maar daar kan ik me niks van herinneren. Maar ik hoop dat ik wel een aanwinst ben gebleken voor deze reeksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Doe even normaal man, triest zeg.
quote:
Doet het zeer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder jou was dit niks manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de hele reeks vorig jaar niet gevolgd. Ik heb denk ik wel een keer iets gelezen maar daar kan ik me niks van herinneren. Maar ik hoop dat ik wel een aanwinst ben gebleken voor deze reeks
ik krijg het gewoon mimangquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja.. Vrees het ergste. Fenomeen "zakgeld"
Uh, jij bent de gene die zich aangevallen voelt en niet meer wil posten hoor?quote:
klopt. Wie had gedacht dat jonge mensen normaal konden zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen was jij de jongste. Maar je was .................normaal
dat jij weggaat, nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |