quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:21 schreef Tegan het volgende:
Massive Attack vind ik ook tof. Maar wederom ken ik maar enkele nummers/album.
Ik vraag me nu af wat Miss van Portishead vindt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss gruwelt ervan. En dat is een understatement.
Album Dummy kan ze wel waarderen. Latere werk vind ze volgens mij ook wel oké, maar minder boeiend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af wat Miss van Portishead vindt.
Dat stuk op het einde is een beetje freaky.quote:
Daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat stuk op het einde is een beetje freaky.
Dat was al bekend ja.quote:
Vertel...quote:
Nee. Het is zaterdag. Andere keer oke? Geen overbodige complimentjes gedurende de sabbat. Geen idee eigenlijk of dat op vrijdag of zaterdag isquote:
Ik heb geen uitnodiging gezien.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:03 schreef Tegan het volgende:
Ja het gaat eigenlijk wel weer beter eindelijk. Hoofdpijn en keelpijn is zo goed als weg. De rest nog wel last van, en veel hoesten enzo
. Maar zo kan ik wel op vakantie denk ik
.
Een Understatement zelfsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss gruwelt ervan. En dat is een understatement.
Van horen zeggen schijnt dat wel leuk te zijnquote:
Ehm, maandag. En ik ga vooral de hele tijd daar zonnen, dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van horen zeggen schijnt dat wel leuk te zijn
Wanneer ga je?
Dat kun je hier ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, maandag. En ik ga vooral de hele tijd daar zonnen, dus.
Fijne vakantie alvast.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, maandag. En ik ga vooral de hele tijd daar zonnen, dus.
Met zussenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kun je hier ook
Ga je alleen of heb je gezelschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |