Waarschijnlijk begint 'ie zondag dan al over samenwonen, trouwen en kinderen. Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef Tegan het volgende:
Aaaw. Date heeft vertrouwen in ons. Hij had het net over iets wat in december pas is en dat ik mee moet.
Hij weet al dat er geen baby's komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begint 'ie zondag dan al over samenwonen, trouwen en kinderen. Gefeliciteerd alvast!
Ook jouw hormonen gaan echt hun werk nog wel doen.quote:
No way. Deden ze bij ex ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook jouw hormonen gaan echt hun werk nog wel doen.
Het is dan ook leeftijdsgedreven, niet mannelijke seksegedreven. Blijkbaar ben je nog te jong.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dan ook leeftijdsgedreven, niet mannelijke seksegedreven. Blijkbaar ben je nog te jong.
Nee hoor. Dat wordt payback time voor al die keren dat je niet naar mij hebt geluisterd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
. Je moet me echt vastbinden als ik baby's wil gaan maken hoor.
lol doe ik welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]. Je moet me echt vastbinden als ik baby's wil gaan maken hoor.
quote:
Zullen we meteen maar ff een contractje opstellen?quote:
Ok, als ik hem eerst mag lezen voor ik hem moet tekenen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we meteen maar ff een contractje opstellen?
Eerst onderhandelen. Als we daar uitkomen, ga ik pas wat op papier zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ok, als ik hem eerst mag lezen voor ik hem moet tekenen.
Bring it on.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst onderhandelen. Als we daar uitkomen, ga ik pas wat op papier zetten.
Ik wil alleen maar dingen die ik hier niet durf te zeggen.quote:
Dat heeft je toch nooit eerder tegengehoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dingen die ik hier niet durf te zeggen.
Kun je nagaan hoe erg het is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef Tegan het volgende:
Dat heeft je toch nooit eerder tegengehouden.
Lol en ik niet wou je zeggen? :pquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij mag niet. Air weet hoe dat moet
.
quote:
Proost!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |