Waarschijnlijk begint 'ie zondag dan al over samenwonen, trouwen en kinderen. Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef Tegan het volgende:
Aaaw. Date heeft vertrouwen in ons. Hij had het net over iets wat in december pas is en dat ik mee moet.

Hij weet al dat er geen baby's komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begint 'ie zondag dan al over samenwonen, trouwen en kinderen. Gefeliciteerd alvast!
 .
.

Ook jouw hormonen gaan echt hun werk nog wel doen.quote:

No way. Deden ze bij ex ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook jouw hormonen gaan echt hun werk nog wel doen.
 . En daar zou ik date morgen nog voor dumpen
. En daar zou ik date morgen nog voor dumpen  .
.

Het is dan ook leeftijdsgedreven, niet mannelijke seksegedreven. Blijkbaar ben je nog te jong.quote:

quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dan ook leeftijdsgedreven, niet mannelijke seksegedreven. Blijkbaar ben je nog te jong.
 . Je moet me echt vastbinden als ik baby's wil gaan maken hoor.

Nee hoor. Dat wordt payback time voor al die keren dat je niet naar mij hebt geluisterd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:

lol doe ik welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]. Je moet me echt vastbinden als ik baby's wil gaan maken hoor.

quote:

Zullen we meteen maar ff een contractje opstellen?quote:

Ok, als ik hem eerst mag lezen voor ik hem moet tekenen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we meteen maar ff een contractje opstellen?

Eerst onderhandelen. Als we daar uitkomen, ga ik pas wat op papier zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ok, als ik hem eerst mag lezen voor ik hem moet tekenen.

Bring it on.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst onderhandelen. Als we daar uitkomen, ga ik pas wat op papier zetten.

Ik wil alleen maar dingen die ik hier niet durf te zeggen.quote:

Dat heeft je toch nooit eerder tegengehoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dingen die ik hier niet durf te zeggen.
 .
 .

Kun je nagaan hoe erg het is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef Tegan het volgende:
Dat heeft je toch nooit eerder tegengehouden.

Lol en ik niet wou je zeggen? :pquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij mag niet. Air weet hoe dat moet
.

quote:

Proost!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |