Is ook leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik hou zelf gewoon van kaartjes krijgenen dus ga ik er vanuit dat iedereen dat leuk vind en stuur ik er veel
ik heb een stapeltje liggen voor momenten als ditquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is ook leuk. Ik ben gewoon lui enzo
.
Je lijkt mijn moeder welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een stapeltje liggen voor momenten als ditwant ik vergeet wel altijd een kaart te kopen als het echt moet
dus ik heb allerlei type kaartjes liggen en die vul ik 2 keer per jaar aan of zo
kei handig
mijn mama ook inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel. Die heeft ook een kaartenbak.
Van harte gefeliciteerd met het aanstaande omaschap!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
Wat zet je op een kaart voor iemand die oma word? En kun je meteen met het woord oma gooien? Sommige mensen moeten daar volgens mij erg aan wennen?
niiiiiiiiiiiiiiice!! vertel!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik een appartement
oh dat was een goeie! maar ik heb hem al geschrevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met het aanstaande omaschap!
Picsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik een appartement
ach dat kan altijd nog als je ooit geld hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch die eerste maar wel ten koste van een nieuwe keuken en badkamer
oooh super tof CL! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef CherryLips het volgende:
M'n laatste bod is geaccepteerd. Ik merkte dat ik het toch graag wilde. Er hoeft op zich weinig aan te gebeuren, het is net tien jaar oud, maar er hebben bejaarden gewoond dus het is allemaal geel en bruin en oranje en structuurverf op de muur enzo. Ze waren wel heel zuinig met hun spullen, de vloer is hartstikke mooi maar een lelijke kleur
Wel een dakterras.
Whut.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef KomtTijd... het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)sse-smartphones.html
Wat ik al niet losgemaakt heb!
Je begint steeds meer op mij te lijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:53 schreef Tegan het volgende:
Waarom kent T9 het woord 'snot' niet?! Of zou je dat gewoon niet moeten smsen.
ja bedoel wachten sorryquote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Janiet in een parkeergarage maar een vaste plek op een afgesloten terrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |