Ik vraag me nu af wat Miss van Portishead vindt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss gruwelt ervan. En dat is een understatement.
Album Dummy kan ze wel waarderen. Latere werk vind ze volgens mij ook wel oké, maar minder boeiend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af wat Miss van Portishead vindt.
Dat stuk op het einde is een beetje freaky.quote:
Daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat stuk op het einde is een beetje freaky.
Dat was al bekend ja.quote:
Vertel...quote:
Nee. Het is zaterdag. Andere keer oke? Geen overbodige complimentjes gedurende de sabbat. Geen idee eigenlijk of dat op vrijdag of zaterdag isquote:
Ik heb geen uitnodiging gezien.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:03 schreef Tegan het volgende:
Ja het gaat eigenlijk wel weer beter eindelijk. Hoofdpijn en keelpijn is zo goed als weg. De rest nog wel last van, en veel hoesten enzo
. Maar zo kan ik wel op vakantie denk ik
.
Een Understatement zelfsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss gruwelt ervan. En dat is een understatement.
Van horen zeggen schijnt dat wel leuk te zijnquote:
Ehm, maandag. En ik ga vooral de hele tijd daar zonnen, dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van horen zeggen schijnt dat wel leuk te zijn
Wanneer ga je?
Dat kun je hier ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, maandag. En ik ga vooral de hele tijd daar zonnen, dus.
Fijne vakantie alvast.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, maandag. En ik ga vooral de hele tijd daar zonnen, dus.
Met zussenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kun je hier ook
Ga je alleen of heb je gezelschap?
Dat had ik niet verwachtquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb mazzel. Sinds deze week vakantie in NL. En dan dit weer.
Het isntrouwens wel leuk om een auto te huren en een dagje rond te rijden. De berg beklimmen is ook leuk. Mits je naar gran canaria gaat.quote:
Nope. Maar we gaan vast wel cultureel doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het isntrouwens wel leuk om een auto te huren en een dagje rond te rijden. De berg beklimmen is ook leuk. Mits je naar gran canaria gaat.
Ben daar een keer geweest in dorpje Puerto Rico.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb mazzel. Sinds deze week vakantie in NL. En dan dit weer.
Er is daar toch wel internet hè? Anders moeten we je missen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Maar we gaan vast wel cultureel doen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is daar toch wel internet hè? Anders moeten we je missen.
Lekker de hele dag bij het zwembad FOKkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en je zussen niet altijd door een deur gaanquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn moeder voornamelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en je zussen niet altijd door een deur gaan
Dan heb ik wat dingen door elkaar gegooidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
Ik heb twee zussen. Eentje is echt een van mijn beste vrienden, hebben zelfs een tijd bij elkaar in de klas gezeten enzo. Andere zus heb ik niet zoveel mee, maar geen haat ofzo.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker de hele dag bij het zwembad FOKken
Vraag om een nieuw zusje bij je moederquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb ik wat dingen door elkaar gegooid
Ik wil ook een leuke zus
TRek Air een jurk aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb ik wat dingen door elkaar gegooid
Ik wil ook een leuke zus
Die d'r eicellen zijn al jaren uitgedroogdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vraag om een nieuw zusje bij je moeder.
Dat maakt hem dan nog niet mijn zusquote:
Bijzondere hobbyquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
Damn, heet. Zal mij benieuwen hoe druk het is op het werk. Dit is totaal geen saunaweer zou je zeggen.
Pa en ma zitten in Duitsland om naar een caravan te kijken.
Als hij een beetje geloofwaardig kan spelen kom je in de buurtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die d'r eicellen zijn al jaren uitgedroogd
[..]
Dat maakt hem dan nog niet mijn zus
Niet goed genoegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij een beetje geloofwaardig kan spelen kom je in de buurt
Ja? Je vader was daar wel toe in staat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:14 schreef MissMSX het volgende:
Misschien heb ik wel ergens een halfzus rondlopen zonder dat ik het weet
In staat vast wel, maar ik denk niet dat hij het deedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? Je vader was daar wel toe in staat?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:18 schreef Tegan het volgende:
Ik misschien ook. Misschien ben jij dat zelfs.
Ja, heel raar. Ik ga zo Cupcake en de Galaxy's eens muggenlarven geven.quote:
Jammiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel raar. Ik ga zo Cupcake en de Galaxy's eens muggenlarven geven.
Hey JBquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:50 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Kop koffie in de hand en alabama shakes uit de speakers. Deze ochtend is geslaagd![]()
Ja lekkerquote:
Alles goedquote:
Nog nietquote:
Ik morgen en maandag ook misschien.quote:
Dat zou leuk zijn als het kon, met laptop bij Exiles zitten, mojito erbijquote:
Morgenquote:
Precies.quote:
Een zomerjurkjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:41 schreef Tegan het volgende:
Zal ik een lange of korte broek aan doen zometeen?
Ja, daar had ik al over nagedacht, maar dat is lelijk met Allstarsquote:
Met je blote voeten in het grasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, daar had ik al over nagedacht, maar dat is lelijk met Allstars. En ik wil niet op teenslippers ofzo.
Kan niet waar ik heengaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met je blote voeten in het gras
Wromnie?quote:
Snel aanplanten!quote:
Doen ze vast wel voor jou!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik zal ze even bellen of ze het willen aanleggen in twee uurtjes.
Watwatwat?quote:
Het is moeilijk om nee te zeggen tegen mijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doen ze vast wel voor jou!
[..]
Watwatwat?
Niet onmogelijk gelukkig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is moeilijk om nee te zeggen tegen mij.
Ik heb er wel een beetje moeite mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:26 schreef TwistedDarling het volgende:
He Air, ik ben eigenlijk wel zelfs een beetje blij dat ik niet op LL ben. Veel te warm om te festivallen.
Volgend jaar wil ik er weer zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar stiekem mis ik het ook wel een beetje natuurlijk.
Hopen dat ze dan niet weer zo snel zijn uitverkocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik er weer zijn.
Met genoeg mensen proberen dan maar. Melding kun je ergens in de opties uitzetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan niet weer zo snel zijn uitverkocht.
En dat ik tegen die tijd een enigszins fatsoenlijk inkomen heb, want ik wil denk ik ook wel weer.
He, wat is dat voor onzin dat je een melding krijgt dat je gequote bent? Hoe zet ik het uit?
Ahw.quote:
Waarom ben je niet gegaan dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er wel een beetje moeite mee.Al ben ik met je eens dat het met dit weer echt afzien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |