Ja, daar had ik al over nagedacht, maar dat is lelijk met Allstarsquote:
Met je blote voeten in het grasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, daar had ik al over nagedacht, maar dat is lelijk met Allstars. En ik wil niet op teenslippers ofzo.
Kan niet waar ik heengaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met je blote voeten in het gras
Wromnie?quote:
Snel aanplanten!quote:
Doen ze vast wel voor jou!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik zal ze even bellen of ze het willen aanleggen in twee uurtjes.
Watwatwat?quote:
Het is moeilijk om nee te zeggen tegen mijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doen ze vast wel voor jou!
[..]
Watwatwat?
Niet onmogelijk gelukkig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is moeilijk om nee te zeggen tegen mij.
Ik heb er wel een beetje moeite mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:26 schreef TwistedDarling het volgende:
He Air, ik ben eigenlijk wel zelfs een beetje blij dat ik niet op LL ben. Veel te warm om te festivallen.
Volgend jaar wil ik er weer zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar stiekem mis ik het ook wel een beetje natuurlijk.
Hopen dat ze dan niet weer zo snel zijn uitverkocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik er weer zijn.
Met genoeg mensen proberen dan maar. Melding kun je ergens in de opties uitzetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan niet weer zo snel zijn uitverkocht.
En dat ik tegen die tijd een enigszins fatsoenlijk inkomen heb, want ik wil denk ik ook wel weer.
He, wat is dat voor onzin dat je een melding krijgt dat je gequote bent? Hoe zet ik het uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |