Dat had ik niet verwachtquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb mazzel. Sinds deze week vakantie in NL. En dan dit weer.
Het isntrouwens wel leuk om een auto te huren en een dagje rond te rijden. De berg beklimmen is ook leuk. Mits je naar gran canaria gaat.quote:
Nope. Maar we gaan vast wel cultureel doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het isntrouwens wel leuk om een auto te huren en een dagje rond te rijden. De berg beklimmen is ook leuk. Mits je naar gran canaria gaat.
Ben daar een keer geweest in dorpje Puerto Rico.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb mazzel. Sinds deze week vakantie in NL. En dan dit weer.
Er is daar toch wel internet hè? Anders moeten we je missen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Maar we gaan vast wel cultureel doen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is daar toch wel internet hè? Anders moeten we je missen.
Lekker de hele dag bij het zwembad FOKkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en je zussen niet altijd door een deur gaanquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn moeder voornamelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en je zussen niet altijd door een deur gaan
Dan heb ik wat dingen door elkaar gegooidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
Ik heb twee zussen. Eentje is echt een van mijn beste vrienden, hebben zelfs een tijd bij elkaar in de klas gezeten enzo. Andere zus heb ik niet zoveel mee, maar geen haat ofzo.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker de hele dag bij het zwembad FOKken
Vraag om een nieuw zusje bij je moederquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb ik wat dingen door elkaar gegooid
Ik wil ook een leuke zus
TRek Air een jurk aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb ik wat dingen door elkaar gegooid
Ik wil ook een leuke zus
Die d'r eicellen zijn al jaren uitgedroogdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vraag om een nieuw zusje bij je moeder.
Dat maakt hem dan nog niet mijn zusquote:
Bijzondere hobbyquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
Damn, heet. Zal mij benieuwen hoe druk het is op het werk. Dit is totaal geen saunaweer zou je zeggen.
Pa en ma zitten in Duitsland om naar een caravan te kijken.
Als hij een beetje geloofwaardig kan spelen kom je in de buurtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die d'r eicellen zijn al jaren uitgedroogd
[..]
Dat maakt hem dan nog niet mijn zus
Niet goed genoegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij een beetje geloofwaardig kan spelen kom je in de buurt
Ja? Je vader was daar wel toe in staat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:14 schreef MissMSX het volgende:
Misschien heb ik wel ergens een halfzus rondlopen zonder dat ik het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |