opdat een fokker altijd als eerste een topic opentquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kun je ook verklaren waarom je hier klaagt, en niet bij de mensen die je de saus geleverd hebben?
dan moet die wel van constante kwaliteit zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:14 schreef Apuleius het volgende:
Danny zou eigenlijk een autisten saus op de markt moeten brengen. Gat in de markt hier.
Een kleine tube, voor éénmalig gebruik dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:16 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
dan moet die wel van constante kwaliteit zijn
'Na het op eten van de pizza met lekker veel knoflooksaus, had ik toch wel een beetje een rare smaak in m'n mond.'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:18 schreef MaGNeT het volgende:
Zo'n sausje weet echt niet wat voor datum er op de fles staat.
Ziet het er nog fris uit? Smaakt het normaal? Weinig kans dat je er ziek van wordt.
Even dimmen ja, mijn opa was bedorven!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:59 schreef Twiitch het volgende:
Elk jaar sterven er 116 mensen aan de gevolgen van bedorven knoflooksaus.
Gaat goed daar, of niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gehad laatstook zover over datum, dan zit er toch wel een gaar nasmaakje aan ook.
En vorige week pannenkoek met stroop van 2 jaar over datum
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kun je ook verklaren waarom je hier klaagt, en niet bij de mensen die je de saus geleverd hebben?
Bij wie moet hij gaan klagen dan?quote:Dit is natuurlijk wel een must, maar gelukkig had ik ergens achterin de koelkast nog een halfvolle fles knoflooksaus liggen.
www.klacht.nlquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef SkryZx het volgende:
[..]
[..]
Bij wie moet hij gaan klagen dan?
Stom, had natuurlijk niet geleverd moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef SkryZx het volgende:
[..]
[..]
Bij wie moet hij gaan klagen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |