Hihi... kan me dat wel voorstellen hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:39 schreef GimmeGore het volgende:
Eerlijk gezegd is dit wel de eerste keer dat ik nerveus ben en iemand mee wíl hebben
Ja kan er niks anders van maken.. deed niet extreem zeer of zo en ik heb hem daarna amper meer gevoeldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mja die vervelende prik is op zich bij alle piercings wel natuurlijkik vond de prik van mijn tragus ook niet leuk. of is deze nog wat minder leuk?
ik lees het dan wel hoe de genezing gaat.... als ie meevalt wil ik hem misschien ook wel![]()
Gimme: wat ga jij laten zetten dan?
Was ie pijnlijk? Ik wil m nog steeds, maar anja zet m niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb net n tongweb laten zetten
why not?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was ie pijnlijk? Ik wil m nog steeds, maar anja zet m niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
why not?![]()
totaal niet pijnlijk, heb m bij free mind maastricht laten zetten, wel alleen beetje lastig je tong goed houden en zeker als de klem erop komt wil je alleen maar je tong terug trekken, onnatuurlijk gevoel haha
voor geïnteresseerden (oncharmante) foto van mn tongwebrisico's waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
welke risico's bedoel je? tis afaik geen hele moeilijke piercing hoor met extreme risico's bedoel ik vooralquote:
Geen idee, ik weet dat ze bepaalde piercings niet zet vanwege risico's, maar tongweb specifiek weet ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke risico's bedoel je? tis afaik geen hele moeilijke piercing hoor met extreme risico's bedoel ik vooral
Geld, werk, studie. Kan je nog wel normaal praten nu?quote:
ja geen probleem, geen verschil met normaalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geld, werk, studie. Kan je nog wel normaal praten nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |