FOK!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja jij, sorry er kwam van alles tussendoor bij.
De meest linkse en de derde van linksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie zou jij doennn
Vroeg ik iets?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
HOEZO JE VRAAGT WAT MISTERO EN NIET REAGEREN
2e van links.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De meest linkse en de derde van links
2e van rechts en 2e van links, alles eerlijk verdelenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De meest linkse en de derde van links
Du?
Dealquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
2e van rechts en 2e van links, alles eerlijk verdelen
We zijn 1 jaar en 1,5 maand verderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:10 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben niet altijd even snel.
De aanloop klinkt goed, Renesite, maar toen gingen jullie wat drinken en toen bleek het toch niet je-van-het?
Was even mannen aan het zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
We zijn 1 jaar en 1,5 maand verder
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Cava, je verwart Renesite's succes met mijn falen. Denk ik.
Ja zal wel, liep ook door elkaar. Vertel jij dan eens?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Cava, je verwart Renesite's succes met mijn falen. Denk ik.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja zal wel, liep ook door elkaar. Vertel jij dan eens?
Altijd leuk toch, date verhalen enzo?
Wat valt er te vertellen, behalve dat we van chatten naar iets drinken gingen, en hij toen mee naar huis wilde, ik nee zei, vrijdag weer afgesproken, en nu heeft ie afgezegd omdat ie blijkbaar een vriend aan het krijgen is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja zal wel, liep ook door elkaar. Vertel jij dan eens?
Altijd leuk toch, date verhalen enzo?
Het is maar net welke bladzijde hij opent in zijn sprookjesboekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef Renesite het volgende:
Verliefde man? Heb jij nou wel of niet een man/vriend... en is hij monogaam/trouw of niet? Ik snap er geen reet meer van...
Een sprookjesboek heeft ook vaak wel enigszins structuurquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is maar net welke bladzijde hij opent in zijn sprookjesboek
Da's waar, dan is het eerder een verlepte doktersromanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een sprookjesboek heeft ook vaak wel enigszins structuur
zo'n voezelig romannetje. Ik moet altijd overgeven als ik ze zie... ik weet niet, het heeft altijd iets viezigs, iets ouds, het geurt en ik die lelijke kaften met echte gespierde bulkende mannetjes en echte sprookjesfiguren vrouwen erop.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar, dan is het eerder een verlepte doktersroman
Dat was het al een tijdje, naar mijn idee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het Cavalinho-bashen begint nu wel wat afgezaagd te worden.
Zeg wanneer zie ik jou eens in Speedo in De Tongelreep?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het Cavalinho-bashen begint nu wel wat afgezaagd te worden.
Ben nog steeds benieuwd naar die bekende man, waarom je 8 maanden niets met elkaar doet maar de kerst wel samen gaat doorbrengen... een open relatie een time-out nodig blijkt te hebben (immers: je doet maar watquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef Cavalinho het volgende:
Het IS ook harstikke ingewikkeld.
Ik ben verloofd (en dat kun je in de states rustig tien jaar zijn, we waren niet van plan snel te trouwen, het was meer een geste om te laten zien dat hij zijn bindingsangst kwijt was).
Maar sinds april in een time out. Koude voeten zeg maar.
Was al niet monogaam, want ruim twee jaar open relatie met hem gehad in aanloop. Wel geprobeerd monogaam te zijn vanaf moment van proposal. Dat lukte aardig, maar nu ik hier zit (in therapie) denk ik soms, the fuck, ik ben in een time out, ik weet niet of ik bij hem terugkom, dus...
Wel ga ik de kerst bij hem doorbrengen en dan zien we wel weer.
Die (op mij) verliefde man is een ex kamergenoot die het nu heeft uitgemaakt met zijn vriendin waar hij mee samenwoont...
(Maar ik wil hem niet, in elk geval voorlopig niet)
Sprookje is het niet echt, het is altijd ingewikkeld geweest omdat ik me nogal verzet heb omdat er een groot leeftijdsverschil is en hij is een bekend persoon en ik was minderjarig enzo.
Dat betreft dan de man van de relatie waar ik een time out van heb.
Bestaat die date van jou eigenlijk wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was het al een tijdje, naar mijn idee.
Je gaat jezelf toch geen anticlimax geven in een droom?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vraag ik me ondertussen ook af, of ik het niet allemaal gewoon verzonnen heb.
Niet doen Erik... daarvan ga je je heus niet beter voelen! Wees gerust eerlijk!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vraag ik me ondertussen ook af, of ik het niet allemaal gewoon verzonnen heb.
Ik was vorige week donderdag in de Tongelreep.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Zeg wanneer zie ik jou eens in Speedo in De Tongelreep?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bestaat die date van jou eigenlijk wel?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was vorige week donderdag in de Tongelreep..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met wie en wat deed je daar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was vorige week donderdag in de Tongelreep..
Mooi, iets waar ik voor thuis kan blijven.quote:
Mjah, Tongelreep is het vrolijke zwemparadijsgdeelte met golfslagbad en puberjochies die meisjes aanranden, vandaar dat het in de volksmond ook wel de Tongelrape wordt genoemd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:54 schreef Cavalinho het volgende:
O de Tongelreep is een zwembad! En ik maar denken dat jullie kinky plannen hadden in speedo's.
Ewww.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat klinkt teveel als dat homofeest in de Tongelreep..
Eh is dat serieus, van dat aanranden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, Tongelreep is het vrolijke zwemparadijsgdeelte met golfslagbad en puberjochies die meisjes aanranden, vandaar dat het in de volksmond ook wel de Tongelrape wordt genoemd.
Er zijn wel "betere" Tom Daley foto's toch?quote:
Is dat hem wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn wel "betere" Tom Daley foto's toch?
Eh ja goeie vraagquote:
tijdens sp@tters, het gayfeest in de tongelreepquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh ja en mogguhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja goeie vraag![]()
Ik ben eerlijk gezegd uitgegaan van de naam die in de link staat
Grappig dat je me ouder had geschat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:58 schreef Renesite het volgende:
En 19... Ik dacht veel ouder... Nou ja..
Daarnaast geloof ik best in een time-out... alleen 8 maanden vind ik wel zeeer veel.
Geef de volgende keer een seintjequote:
Ja! Dat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geef de volgende keer een seintje
Alsof TheVulture en/of Steve ooit zouden willen meeten, in een zwembad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ambiguïteit opeens wel geïnteresseerd in mensen tegenkomen?
Lag je op de grond in de douche van René?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg net in de douche zeep in mijn ogen. Meteen helemaal bloeddoorlopen en rood enzo![]()
.
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lag je op de grond in de douche van René?
Zou me me nog wel herkennen na al die tijd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geef de volgende keer een seintje
Zo zonder kleding moet het wel lukken toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Zou me me nog wel herkennen na al die tijd?.
Die lange Feyenoordhooligan in eider geval. Meer geen idee of hij z'n shirt uit gaat doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alleen als er lekkere shirtloze jongens meedoen.
Volle kadetten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nou, daar wil ik het antwoord ook wel op horen.
Altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Zou me me nog wel herkennen na al die tijd?.
Mag ie vast niet van zijn vent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die lange Feyenoordhooligan in eider geval. Meer geen idee of hij z'n shirt uit gaat doen.
Die is er toch niet bijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mag ie vast niet van zijn vent.
quote:
Oh in dat gevalquote:
Over 45 minuten in het Zuiderpark. Trein naar Rotterdam C, dan metro naar de Akkers / Slinge, station Zuidpleinquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh in dat geval
Ik heb nog wel een ballonnetje te schillen met die lange.
Lijkt me inderdaad een paar graden te warm, vooral omdat alles in tenten te doen is qua muziekquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:52 schreef Steve het volgende:
Lijkt me ook geen ideaal weer voor Lowlands dit.
het voelt in ieder geval niet zo sexy als je aan alle kanten klam bent zonder ook maar iets uit te voerenquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het voelt in ieder geval niet zo sexy als je aan alle kanten klam bent zonder ook maar iets uit te voeren.
Dat kan ik niet door het geluidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik slaap zelfs met de ventilator aan..
Zou me niks verbazen als er genoeg mensen met een zonnesteek zijn op LL straks.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:57 schreef Renesite het volgende:
Beter dat dan een aantal jaren geleden op het bevrijdingsfestival van Zwolle. God christus wat was dát warm!
Soort van zonnesteek en zo..
Raam dicht!quote:
Als dat toch eens zou werken in dit huis, maar als ik mijn raam dicht doe is het binnen no time hier nog veel benauwder en muf binnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Raam dicht!
Buiten is het veel warmer dan binnen, dus je moet de warmte juist buiten houden nu.
Valt tegen bij mijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Komt door de warmte, daar worden homo's geil van
In mijn slaapkamer is het ook muf nu omdat ik alles stijf dicht houd. Maar het is er ook maar 24 graden ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als dat toch eens zou werken in dit huis, maar als ik mijn raam dicht doe is het binnen no time hier nog veel benauwder en muf binnen.
True.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Alleen homo's?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nou, het houdt niet echt over hoor, jouw portretjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb vaker mijn hoofd hier gehad, alleen onder een ander account.
Mjah, als semi-controlfreak gebruik ik dan toch liever Facebook voor foto's. Maar Facebook is toch een beetje de Tante die zweert dat ze een geheim kan bewaren, om vervolgens alles door te kwekken aan de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het houdt niet echt over hoor, jouw portretjes.
Ik vind dat wel een hele goede vergelijkingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, als semi-controlfreak gebruik ik dan toch liever Facebook voor foto's. Maar Facebook is toch een beetje de Tante die zweert dat ze een geheim kan bewaren, om vervolgens alles door te kwekken aan de rest van de wereld.
Een vriend van mij had in juni al die 21+ test en is vandaag begonnen met de introweek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgende week ben ik officieel weer studentik moet zelf nog erg wennen aan het idee, woensdag naar een stagebeurs om een stage uit te zoeken en dan donderdag nog de 21+ toelatingstest, een examen van 5 uur! Ik ben er nu al zenuwachtig voor...
Ik verwacht daar eigenlijk geen problemenmee, maar stel nou eens dat ik mezelf enorm overschat, dat zou dan toch wel erg confronterend zijn, ik kan me er verder ook helemaal niet op voorbereiden als in studeren, dat maakt het des te eng
komt vast goed !quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgende week ben ik officieel weer studentik moet zelf nog erg wennen aan het idee, woensdag naar een stagebeurs om een stage uit te zoeken en dan donderdag nog de 21+ toelatingstest, een examen van 5 uur! Ik ben er nu al zenuwachtig voor...
Ik verwacht daar eigenlijk geen problemenmee, maar stel nou eens dat ik mezelf enorm overschat, dat zou dan toch wel erg confronterend zijn, ik kan me er verder ook helemaal niet op voorbereiden als in studeren, dat maakt het des te eng
Zo'n watergevecht lijkt mij ook enorm cool!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Was de heetste in 20 jaar, maar wel erg leuk
Iedereen liep met waterpistolen rond, dus we hebben enorm guerrilla over dat terrein heen gerend en watergevechten gehouden
En verder mooi optredens gezien.
Ja met echt duizenden mensenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zo'n watergevecht lijkt mij ook enorm cool!![]()
Ja nogal. Shirt uitgedaan steeds, scheelde wel iets. iig dat ie niet zeiknat werdquote:Wat zal het warm zijn geweest in de tenten...
Ik zag gisteren optreden van de Foo Fighters op TV. Had er bij willen zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Was de heetste in 20 jaar, maar wel erg leuk
Iedereen liep met waterpistolen rond, dus we hebben enorm guerrilla over dat terrein heen gerend en watergevechten gehouden
En verder mooi optredens gezien.
Ik roddel ff wat rond hoor. Maar leuke foto's met Mister.O op terrasquote:
Goede vriend van me, that's allquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik roddel ff wat rond hoor. Maar leuke foto's met Mister.O op terras
Is inderdaad tofquote:
Geweldige band is dat toch live.... vorig jaar op Pinkpop was ook al zo gaafquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zag gisteren optreden van de Foo Fighters op TV. Had er bij willen zijn.
Een slechtskiënde prinsquote:
Hehe, ik moest aan Freddy Mercury denken, maar ik snap de vergelijkingquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is inderdaad tof
Ik dacht even dat Mika een nieuwe plaat had toen ik deze voor het eerst hoorde
fun.quote:
Mika komt binnenkort ook met een nieuwe plaat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is inderdaad tof
Ik dacht even dat Mika een nieuwe plaat had toen ik deze voor het eerst hoorde
Alleen van zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:39 schreef MisterO het volgende:
Mensen uit Eindhoven, jullie kennen www.gay.nl/wij vast wel. Is het wat? Hij spreekt me aan
Ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:05 schreef MisterO het volgende:
Wie gaan er allemaal naar friso XL in september?
Ster-allures en dik een half uur voor einde van de tijd stoppen omdat het te warm is noem ik geen geweldige band.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geweldige band is dat toch live.... vorig jaar op Pinkpop was ook al zo gaaf
Heb ze trouwens wel ff een half uur bekeken. Was langer geweest als The XX niet overlapte. Voor mij echter een goede keuze.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geweldige band is dat toch live.... vorig jaar op Pinkpop was ook al zo gaaf
Nee, is een zeurpiet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:39 schreef MisterO het volgende:
Mensen uit Eindhoven, jullie kennen www.gay.nl/wij vast wel. Is het wat? Hij spreekt me aan
Vind ik eigenlijk niks voor de Foo Fighters, zal wel iets anders achter zitten gok ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ster-allures en dik een half uur voor einde van de tijd stoppen omdat het te warm is noem ik geen geweldige band.
Wanneer komt hetero2 jou een keer vullen onderhandquote:
Foo Fighters stoppen vaker eerder met optredens heb ik al gehoord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niks voor de Foo Fighters, zal wel iets anders achter zitten gok ik
Hahaha goed excuusquote:
Ain't gonna happen darling. Might as well give up the bettttt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wanneer komt hetero2 jou een keer vullen onderhand
Ok, gelukkig zelf niet meegemaakt, Pinkpop 2011 was steengoedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Foo Fighters stoppen vaker eerder met optredens heb ik al gehoord.
Ik zat op 101tv een groot deel van het concert te kijken en ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij was. Veel interactie met het publiek en Dave Grohl gaf wel de indruk dat hij er echt heel veel lol in had ondanks de hitte, en het spetterde toch echt wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, gelukkig zelf niet meegemaakt, Pinkpop 2011 was steengoed
In a non-sexual wayquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef Peter het volgende:
Speelden in een andere tent, dus ang3l is gaan tenthoppen.
Jouw leven leest als een roman waar telkens een paar pagina's uit weggescheurd zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Cavalinho het volgende:
Tja. Weinig nieuws, blijkbaar.
Ik slaap vanaf afgelopen maandag in een hotel en het bevalt me prima, had ik veel eerder moeten doen. Ik heb nu het idee dat ik maanden verloren heb omdat ik niet goed functioneerde vanwege de medebewoners. Gewoon zonde van mijn tijd en geld.
Ik zal nu gewoon beter opschieten omdat er een heel pak ellende (verplichte interactie waar ik huiverig van was) wegvalt.
Maar ja, je begint intern omdat het zogenaamd zo goed voor je is om met medebewoners om te gaan.
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Cavalinho het volgende:
Hij gaat misschien aan een andere hangen?
Of misschien moet een ander kop nu verkopen?
Mis je hem?
Dat nu ook weer niet. Ik ben er redelijk neutraal over. Ang3l's foto is niet het ankerpunt van mijn leven ofzo. Ik dacht alleen, kom, laat ik hier een leuk regionaal detail delen met jullie-die-hier-misschien-niet-allemaal-in-de-buurt-wonen.quote:
Was het niet gewoon een raam met een mooi uitzicht?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Cavalinho het volgende:
Haha, voor de verandering begreep ik wel exact waar het over ging.
Ik zag trouwens een foto van een geweldige muurschildering, maar kan 'm niet meer vinden.
*zoekt nog even*
Hahahahahahaha tuurlijk. Zijn er maar een paar vanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
Of een grote rode roos! Uniek exemplaar!
[ afbeelding ]
oh dan zal hij wel weer aan de tequilla gezeten hebben, de vorige keer dat hij zo dronken was hebben ze hebben hem naakt van een kerktoren moeten plukken terwijl hij op een trekharmonica speelde en een polka danste.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ang3l is van het flatgebouw verwijderd.
Wel potverdorie! Alweer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ang3l is van het flatgebouw verwijderd.
Weet je hoe lastig het is de polka te dansen op een kerktoren terwijl je geen zolen met grip aan hebt?! Dat vereist enorme concentratie oor, dus zo dronken was ik nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dan zal hij wel weer aan de tequilla gezeten hebben, de vorige keer dat hij zo dronken was hebben ze hebben hem naakt van een kerktoren moeten plukken terwijl hij op een trekharmonica speelde en een polka danste.
O no! Teh drama's!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wou zostraks iets posten, maar vergeten wat. Hmmm hmmm.
Idd een paar, paar miljoen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahahahaha tuurlijk. Zijn er maar een paar van
En ze bellen niet even waar je blijft?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een heeeeerlijk relaxte eerste werkdag gehad!
Die was nl blijkbaar gisteren al, maar ik dacht vandaag, dus ik zat thuis
Je wilt niet wéten wat hij nu aan het doen was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dan zal hij wel weer aan de tequilla gezeten hebben, de vorige keer dat hij zo dronken was hebben ze hebben hem naakt van een kerktoren moeten plukken terwijl hij op een trekharmonica speelde en een polka danste.
Mwah hoef je mij niet te geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Cavalinho het volgende:
http://www.queerty.com/ma(...)-christmas-20120823/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef Pulzzar het volgende:
Het was weer warm vandaag. De bouwvakkers hadden hun shirt weer uitgetrokken.
[ afbeelding ]Van die vieze dikke harige mannen. Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't be a drag, just be a queen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef MisterO het volgende:
Doe mij dan.....
[ afbeelding ]
Voor de uncensored: daar staat het internet vol mee
Wat een schattige scheve glimlachquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef MisterO het volgende:
Doe mij dan.....
[ afbeelding ]
Niks mis mee inderdaad!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef Pulzzar het volgende:
Dik is hij niet (zijn hele lichaam bedoel ik, een specifiek lichaamsdeel mag van mij best dik zijn) En dat harige vind ik wel lekker.
Dat zie je toch welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een schattige scheve glimlachWie is 't?
O. Ik had een vermoeden. maar ik vind hem er hier VELE malen mooier uitzien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel![]()
Brent Corrigan
Ik zoek dan ook een goede foto uitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Ik had een vermoeden. maar ik vind hem er hier VELE malen mooier uitzien.
Je herkent alleen de achterkant?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik herkende hem niet met kleding aan.
Ja, want als ik verder imagegoogle naar nog zo'n leuke dan zie ik echt alleen mwa en ach en hmmz kan er mee door. Vind alleen deze leuk omdat ie er daar iets stoerder uitziet. Op andere foto's vind ik hem soms ronduit lelijk eerlijk gezegd. Beetje een nerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook een goede foto uit
Wil nog wel even zeggen dat ik echt altijd achter jou sta. Is ook mijn favoriete positie, dus eigenlijk vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je herkent alleen de achterkant?
Ik ken alleen dezequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook een goede foto uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Kleine nerdjes worden grootquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want als ik verder imagegoogle naar nog zo'n leuke dan zie ik echt alleen mwa en ach en hmmz kan er mee door. Vind alleen deze leuk omdat ie er daar iets stoerder uitziet. Op andere foto's vind ik hem soms ronduit lelijk eerlijk gezegd. Beetje een nerd.
Die dubbelzinnigheden, echt te lastig zo laat op de avondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wil nog wel even zeggen dat ik echt altijd achter jou sta. Is ook mijn favoriete positie, dus eigenlijk vanzelfsprekend.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ken alleen dezeDa's Brent Everett toch? Of ligt Corrigan eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ja, die 2 samen = <3quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's Brent Everett toch? Of ligt Corrigan eronder?
A man of many faces. Want hier vind ik er dus geen hol aan. Excusez les mots.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's Brent Everett toch? Of ligt Corrigan eronder?
Ik zou 'm niet herkend hebben joh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef MisterO het volgende:
Doe mij dan.....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |