SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Jaja maar is zo dom vind ik als je op iemand biedtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja hij biedt toch op mijn speler joh.
Ik scout ook gewoon.
en Ebecilio is nu 86 ofzo.
Dat is wel netjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jaja maar is zo dom vind ik als je op iemand biedt![]()
Mijn team nu, heb wel een week niet kunnen inloggen wegens verhuis dus vind het best degelijk
Competitiestand heb je gezien;)
[ afbeelding ]
Newcastle? en je kern is veel te groot mangquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is wel netjes.
Dit is mijne:
[ afbeelding ]
Ja, Newcastle.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Newcastle? en je kern is veel te groot mang
Ik snap heel OSM nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
waarom? bij doel 1 teams ok, maar je kan je spelers ook gewoon trainen
Ik had een PSK, maar sinds 2 weekjes niet meer omdat de voordelen nu niet zo denderend zijn eig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Ik ga zelf even een competitie maken
?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
hoe heet dat waar je zelf de spelers kan kiezen?
Fantasy, maar wacht met te maken tot ik klaar ben plsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
hoe heet dat waar je zelf de spelers kan kiezen?
Premium seizoenskaart?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Ik ga zelf even een competitie maken
staat er nog opquote:
nee gewoon zaterdagochtend maken, dan kan de engine al eens langskomen als je het voor 10u oid doet. wel geen fantasy plsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
ja, is prima maar ik kan ook wel prive doen alhoewel er dan maar weinig in zitten
Je kan hem ook op slot zetten, zodat je vrienden zich eerst klaar kunnen maken voor een goed team en dan open gooienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
staat er nog opheb het al een jaar niet meer gebruikt
Lijkt net een barbiequote:
Ik doe wel fantasy omdat ik dat leuk vindquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee gewoon zaterdagochtend maken, dan kan de engine al eens langskomen als je het voor 10u oid doet. wel geen fantasy pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |