abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115658569
Hoi,

Geen idee of ik op de juiste plek ben maar het gaat tenslotte over geld, dus ik denk het wel. Ik moet met een klein beetje spoed een betaling doen via VISA/MasterCard, ik heb dus iets gevonden (Neteller) waarmee je dus 'online' een VISA kaart krijgt. Iemand ervaringen met Neteller?
..
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:58:48 #2
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_115659170
Ja, heb het zelf ook. Samen met een fysieke kaart van ze, werkt prima! :) Maar met een online account krijg je geen creditcard gegevens (nummer + cvc code). Dus je kan er geen creditcard betalingen mee doen zonder een fysieke kaart van ze. En het duurt ff voordat je die binnen hebt.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_115660793
Kijk anders eens naar wirecard die gebruik ik.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_115676857
Voor al die dingen geldt dat aanvragen vrij lang duurt dus dat je daar in het geval van spoed niets aan hebt, dan kun je net zo goed bij je eigen bank een creditcard aanvragen.
Verder is Neteller overigens een prima bedrijf heb er al tijden een creditcard en alles wordt zeer netjes en snel afgehandeld en goede support.
pi_115679662
3vcard kun je direct regelen bij Primera
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_115679811
Je kunt toch een virtuele CC aanvragen bij Netteller? Die krijg je dan direct en is voor een eenmalige betaling. Dacht ik dan toch.
pi_115683918
Deze werkt instant:

https://www.3vcard.nl/

Je krijgt per mail een 16 cijferig credit card nummer + 3 cijferige code
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')