Hmm, zolang een visualizer nog niet aanwezig is wacht ik maar rustig af op alternatieven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan zet je em maar op testbeeld
Of een slideshow van random foto's op flickr
xbmc heeft ook visualisations hoor. En anders installeer je X en kun je iefere mediaplayer installeren. al zal dat misschien niet heel soepel draaien...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar dan kijk ik dus tegen zwart scherm aan
Da's wel weer vet danquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
xbmc heeft ook visualisations hoor. En anders installeer je X en kun je iefere mediaplayer installeren. al zal dat misschien niet heel soepel draaien...
Ach so.quote:
Dat kan!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's wel weer vet dan
Zolang ik alles kan besturen via de iPad koop ik wel zo'n ding
En zo'n visualizer ook?quote:
Moet je wel een powered externe harde schijf hebben, met een externe voedingsbron dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En zo'n visualizer ook?
Zou namelijk zo een RPi kopen alleen voor dit, en wil dus niet apart nog een keyboard en muis eraan hangen om een visualizer aan te zetten. RPi wordt puur gekocht om 24/7 bereikbaar te zijn voor muziek.
Kan ik gewoon een externe harde schijf aan de RPi hangen met nummers daarop?
Huldequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:06 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Moet je wel een powered externe harde schijf hebben, met een externe voedingsbron dus.
Bij XBMC zitten volgens mij wel enkele addons die je kan gebruiken als je een visualizer wil hebben.
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Add-on:XSqueeze bijvoorbeeld.
Verder heb je de XBMC remote voor je apple-apparatuur.
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Official_XBMC_Remote/iOS
direct naar een netwerk share downloaden kan ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef FredvZ het volgende:
uiteraard, moet je er wel een USB schijf aan hangen.
Waarom zou je een extra NAS willen als je er ook gewoon een externe HDD aan kan hangen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef Thebest546 het volgende:
Dus NAS + utorrent kan gewoon.
Maar ik wil er geen scherm aan hangen... dus remote?
van de NAS wil ik hem weer streamen naar media centerquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom zou je een extra NAS willen als je er ook gewoon een externe HDD aan kan hangen?
Waarom gebruik je de RBPi niet om te streamen dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef Thebest546 het volgende:
[..]
van de NAS wil ik hem weer streamen naar media center
Ik kan het natuurlijk proberen. maar heb geen zin in happerige beelden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de RBPi niet om te streamen dan?
Tevens kan je dat ding ook gebruiken als media center.
Streamen naar een vaste pc zal perfect gaan mits je het over draad doet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:38 schreef Thebest546 het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk proberen. maar heb geen zin in happerige beelden.
thnx voor de moeite...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Streamen naar een vaste pc zal perfect gaan mits je het over draad doet.
MKV bestanden e.d werken trouwens wel gewoon lekker in full hd via de RBPi
Wel, ik was ook op m'n tweede aan het wachten. Krijg ik net deze mail van RS met onderwerp "Raspberry Pi - shipping delay":quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:08 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, ik zou voor vrijdag aanstaande m'n 2e Pi (eerste is van Farnell) van RS binnen moeten krijgen.
Ik zou eerder opkijken dat ik 'm krijg dan dat ik 'm niet krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog eens 9 weken erbij!? Goed bezig
jaja, en azo...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wel, ik was ook op m'n tweede aan het wachten. Krijg ik net deze mail van RS met onderwerp "Raspberry Pi - shipping delay":Ik moet ook nog lang wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog eens 9 weken erbij!? Goed bezig![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wel, ik was ook op m'n tweede aan het wachten. Krijg ik net deze mail van RS met onderwerp "Raspberry Pi - shipping delay":Bij mij een delay "up to 5 weeks"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog eens 9 weken erbij!? Goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |