Dat klinkt als niet-geaard, en dat vind ik nou juist voor een badkamer niet zo'n goed plan...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef Appeltje2010 het volgende:
Je kunt heel simpel een losse (verhuis) fitting aan je centraaldoos hangen in het plafond en daar een lampje indraaien. Dat is echt geen hogere wiskunde.
Die zijn zelfs kant en klaar te koop bij de bouwmarkt en daar zitten nl 2 draden aan, eentje aan blauw en eentje aan zwart (waar nu je andere verlichting aan zit), bolletje indraaien en gaan!
Appeltje2010 weet genoeg van elektriciteit af om deze aanbeveling te kunnen doen als tijdelijke oplossingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat klinkt als niet-geaard, en dat vind ik nou juist voor een badkamer niet zo'n goed plan...
Ah okee. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:48 schreef exlurker het volgende:
[..]
Appeltje2010 weet genoeg van elektriciteit af om deze aanbeveling te kunnen doen als tijdelijke oplossing
Een verhuis fitting is van kunststof en ik zou niet weten hoe dit materiaal te aarden
Ben in het buitenland, gaat wat moeilijk. Zal het proberen te omschrijven; er hangt een grote (brede) spiegel van ca. 1.80 breed, daarachter zitten twee soort van TL buizen met een soort 'starter' (kan dat)? Een tijdje geleden ging ééntje niet meer aan en heb ik er iemand naar laten kijken die een lamp in mijn keuken zou ophangen. Volgens hem was het een oud onderdeel en niet meer te krijgen. Sinds een paar weken start de tweede buis ook niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:45 schreef Wandtegeltje het volgende:
Kan je niet ff een fotootje van je huidige lamp en aansluiting plaatsen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |