Geef het anders maar aan mij hoor, als je het zo graag kwijt wiltquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef PierreTT het volgende:
Ik vind het ook wel onbehoorlijk om mij geen 3000e te laten betalen. Dat doe je toch niet? Het idee.
Zelf geen 3000e hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geef het anders maar aan mij hoor, als je het zo graag kwijt wilt
Zover was ik toch nou ook weer niet heenquote:
Welke studie ga je doen in Groningen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:43 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zover was ik toch nou ook weer niet heen![]()
Maar nu in ieder geval waar fatsoenlijk slapen enzo o en goedemorgen mensen
Natuurkunde lekker chillquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke studie ga je doen in Groningen?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke studie ga je doen in Groningen?
Dan vind je deze nummertje ook wel properquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:03 schreef Fsmxi het volgende:
JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik een filmpje voor.
Meh...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan vind je deze nummertje ook wel proper
dit beter?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie luisteren allemaal maar kut muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |