Ja zijn ze al tijdje druk mee.quote:
Krijgen wij korting?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Pixell het volgende:
Als ik over een paar jaar mijn eerste miljoenen bij elkaar heb, laat ik de beste friet en burger tent in mijn achtertuin bouwen
Je hebt iig al door dat het friet is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als harde zakenman, weet ik niet of ik hiermee iets kan.
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt iig al door dat het friet is.
Jij komt er wel
kut belg waarom ga je niet naar je eigen land ik ga toch ook niet in belgie om boerekool vragenquote:
Ach ga jets neer schieten zemmeltjuhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kut belg waarom ga je niet naar je eigen land ik ga toch ook niet in belgie om boerekool vragen
Ik begreep het ook niet helemaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:31 schreef KoningStoma het volgende:
Zijlstra: onbehoorlijk richting studenten
Wattttt
Ja ik begrijp wel wat ie zegt, maar hé????quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:51 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, ik begrijp het wel, maar... wattt:')?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:57 schreef KneusTeun het volgende:
GODVER GODVER!
De buurman van 4 uur tot 7 uur s'ochtends in de tuin lawaai lopen maken met allemaal dronken gabbers uit 1990 ontsnapt. Vraag ik ze vriendelijk om wat zachter te doen, zegt die anita "we zijn geen normale mensen hoor!"
Ik: "nee dat merk ik, want je kan je kop niet houden en lacht als een schaap, waardoor ik nog steeds wakker lig"
Toen werd zij boos!?!?! terwijl ik godverdomme wakker gehouden was....
Liever hebben ze een boete van 3000 euro inderdaad..quote:Het zou onbehoorlijk zijn richting studenten om nu op het allerlaatst alsnog de langstudeerboete af te schaffen. Dat zei staatssecretaris Halbe Zijlstra (Onderwijs) gisteren in Knevel en Van den Brink.
"Studenten krijgen al rekeningen, ze denken dat het gaat gebeuren, sommigen hebben al betaald. Dan zeggen, we doen het maar niet, dat is niet de manier waarop je politiek moet bedrijven", zei Zijlstra.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |