SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Feyenoord Rotterdam
ja maar als je dan toch speelt, hoef je toch niet te quittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
Als jullie het leuk vinden om tegen zo'n standaard kut team te spelen. Prima maar dan speel ik liever gewoon online tegen iemand.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stoerepraat voor een kneusje..
Kan hij het niet winnen op discussie, gaat hij maar over een andere boeg gooien. En als je me wil beledigen, doe het dan ook goed.
er komt niks uit mijn mond, maar uit mijn vingers, flapdrol
Ik gaf het een kans. Eerste goal was sweaty. Vind ik niet erg. 2e goal werd ik outpaced. en dan bij de derde dacht ja doei.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja maar als je dan toch speelt, hoef je toch niet te quitten?
Stop hou op ik vind het niet meer leukquote:
Ik wil wel, maar ben zwaar uit vorm vandaagquote:
Dat zei je moeder ook , maar ik ramde hem er gewoon bikkelhard in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stop hou op ik vind het niet meer leuk
Ja? wat is je punt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook , maar ik ramde hem er gewoon bikkelhard in.
Rustig aan manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook , maar ik ramde hem er gewoon bikkelhard in.
Matthijs is een nep fan..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is die PSV broeder liefde gebleven?
HARHARHARHARquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is die PSV broeder homo liefde gebleven?
Oke? Wat wil je hier mee bereiken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
Sorry, het is de warmte.
Dat is het niet je bent gewoon een kut jong.
Nee dat is het nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ik niet meeloop in de march of madness zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |