quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:16 schreef Starphus het volgende:
M'n ex zei dat bloedlullen harder worden. Dat ze het zei op een manier alsof ze 50 pikken uitgeprobeerd had, laat ik maar even rusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:37 schreef Knaller het volgende:
Ik heb ook een bloedlul.
Zie het als een inklapbare fiets, veel handiger dan zeulen met zo'n gevaarte.
Iedere fokker is toch bovengemiddeld geschapen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:33 schreef VinceAdvance het volgende:
wanneer stijf zwaar boven het gemiddelde
Bij inklapbare fietsen is het frame juist niet stijf, vanwege dat scharnier, en daardoor rijdt het niet lekker. Bij een bloedlul is dat precies andersom.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:37 schreef Knaller het volgende:
Ik heb ook een bloedlul.
Zie het als een inklapbare fiets, veel handiger dan zeulen met zo'n gevaarte.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:34 schreef AppelCake het volgende:
Dit is een vleeslul toch?Nee,dat is een animatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardelul !!!
Ja togquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:57 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Iedere fokker is toch bovengemiddeld geschapen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Bloedlul hier, en een hele echte.
Nadelen:
- Als je in bijvoorbeeld weinig verhullende strandkleding loopt is het niet zo dat meisjes alvast beginnen te giechelen in anticipatie.
- Ziet er naakt en slap vaak een beetje zielig uit.
- Er kan een haar achter je voorhuid komen.
- Als het over is dan is het vaak ook snel helemaal over, misschien ligt dat met vlees anders.
Voordelen:
-Wordt staalhard, dat voelt lekker
-Kan nog wat extra groeien bij de juiste stimulans
-Groeit spectaculair veel, dat vinden vrouwen vaak wel leuk om te zien
- Kan licht teleurgestelde vrouwen verrassen wat ze enthousiast maakt
-Je wordt zelden ongevraagd seksueel geprikkeld door het gebungel tegen je been, alleen als het zomers heel warm is maar dat zijn dan mijn ballen.
- Geen hinder van bij sporten
- Wordt zelfs erg klein bij sporten en is die beter beschermd tegen balcontacten en dergelijke.
Is dat niet uit de discovery serie, Curiosity, why is sex fun?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:34 schreef AppelCake het volgende:
Dit is een vleeslul toch?
afbeelding
Ik heb het gewoon van imgur hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:34 schreef Arriens het volgende:
[..]
Is dat niet uit de discovery serie, Curiosity, why is sex fun?
Had dat 2 dagen ervoor gekeken en herkende het.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon van imgur hoor.
Dit plaatje is wel van discovery iig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon van imgur hoor.
Iedereen heeft vlees en iedereen heeft bloed. Dus in die zin hebben alle mannen in bepaalde mate een bloedlul, alleen denk ik dat veel mannen denken dat ze een echte hebben terwijl dat wel meevalt. Van vrouwen begrijp ik namelijk dat het niet zoveel voorkomt. Het verschil tussen de kleinste toestand en het maximale formaat is bij een bloedlul namelijk wel echt groot. Het gaat er niet om dat die 2 keer zo lang wordt of zo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:39 schreef Vansschoen het volgende:
Als ik zo lees hebben de meeste mannen hier een bloedlul en geen vlees lul.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:33 schreef VinceAdvance het volgende:
Zelf bloed hier.
Wanneer slap is het echt een kleintje, wanneer stijf zwaar boven het gemiddelde ( erg dik ook, wat me wel zo plezierig lijkt voor de vrouwen ). Ik kan geen nadelen bedenken, alleen dat je op het eerste gezicht denkt dat hij klein is
Precies hetzelfde hier alleen in slappe toestand kunnen de maten ook soms behoorlijk varieren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:15 schreef TheAmazingSun het volgende:
Hier ook een bloedlul.
Het enige is dat hij slap zo klein lijkt, maar als hij stijf is dan is het weer indrukwekkend haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |