quote:
Dat is wel wat wij van plan zijn te doen inderdaad.
Ze hebben inmiddels ook geld afgeboekt (70 euro) wat ik maar gewoon teruggeboekt heb.
Ze hebben het maar over een contractueel vastgelegde afspraken via telefoon. En of niet iemand anders toegang heeft tot mijn gegevens zoals rekeningnummer, geboortedatum etc.
Ik durf 100% te zweren dat dit niet het geval is en het tijdstip van het telefoontje was precies op het tijdstip waar mijn mobiele abonnement verlengt is. Dus waarschijnlijk heeft die trut aan de telefoon iets verkeerds ingevoerd.
Er is ook nooit een mail nog een brief geweest.
Alleen nu resteren er 2 vragen.
1) Hoever moet je dit doorvoeren, en als ze straks gaan sommeren te betalen moet je het dan maar gewoon tot incassobureau aan toe laten komen + evt rechtszaak? Wij zijn jong en willen absoluut geen negatieve registraties aangaande financiėle zaken op onze naam.
2) Hoe kan ik de gemaakte kosten het beste terugvorderen bij Telfort? Ik belde het zogenaamde gratis nummer (0800) maar werd nadrukkelijk gezegd dat je toch echt die 0900 moest bellen.
Aangetekende brief is ons geadviseerd door de jongen van de Telfortwinkel. Opdat zij dan nooit kunnen ontkennen dat ze een brief ontvangen hebben.
Het is slechts 20 euro maar we zijn zo boos dat we dat gewoon terug willen. Ook omdat we terwijl we genoeg andere dingen te doen hebben steeds maar weer tijd en energie moeten steken in een zaak waarbij wij eigelijk helemaal niks zouden hoeven bewijzen aangezien er geen sprake van een contract is.