Zo iets als Mohammed verkorten naar Moquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:51 schreef kloddertje-roze-hierrr het volgende:
Je zou ook gewoon een andere roepnaam kunnen aannemen, bijvoorbeeld eentje die een afgeleide is van je voornamen. Dan kost het je niets en dan word je slechts heel zelden met je voornamen geconfronteerd... Ik ben nu ook wel benieuwd maar neem aan dat het te herkenbaar is om hier te posten...
Weet u misschien ook hoeveel de kosten zijn per letter?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef Insektenvernichter het volgende:
Volgens mij moet je per (gewijzigde) letter betalen. Het is dus slim om sowieso de eerste letter te behouden.
Dankuwel voor de link, ik heb d'r ingekeken maar helaas waren ze niet bepaald duidelijk met de kosten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef BrandX het volgende:
Hier staat het helemaal uitgelegd:
rijksoverheid
haha!quote:Ongepaste of bespottelijke naam
Iemand kan zijn achternaam wijzigen als hij zich ervoor schaamt of als er vaak de spot mee wordt gedreven. Een voorbeeld daarvan is de naam Poepjes. In sommige gevallen kan een naam in combinatie met iemands beroep hinderlijk zijn, bijvoorbeeld een oogarts die Schele heet.
Wat hij zegt is onzin.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef JustLiving het volgende:
[..]
Weet u misschien ook hoeveel de kosten zijn per letter?
Ik heb 2 arabische namen. Eentje is al gezegd xD en de andere schaam ik me een beetje voor om te vertellen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef Cigarette het volgende:
Ik heb echt geen idee, maar ben nu wel nieuwsgierig naar je voornaam
Mohamed Albator ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef JustLiving het volgende:
[..]
Ik heb 2 arabische namen. Eentje is al gezegd xD en de andere schaam ik me een beetje voor om te vertellen.
niet vertellen hier, want de wizards hier googlen en zoeken heel internet plat naar je prive-info.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef JustLiving het volgende:
[..]
Ik heb 2 arabische namen. Eentje is al gezegd xD en de andere schaam ik me een beetje voor om te vertellen.
Haha dat is juist leukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij is loodgieter, zijn achternaam is (echt waar) Lek.
Oh ik dacht dat hij het meendequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat hij zegt is onzin.
de kosten kunnen per gemeente verschillen.
een voornaam kost ong. (excl advocaatkosten) 400 euro.
Handigste is om een consult bij een advocaat aan te vragen, doorgaans is zo'n eerste consult gratis. Je hoeft dus, als je het te gortig vindt allemaal, niet van de verdere diensten van de advocaat gebruik te maken. Kijk gewoon eens of je er bij eentje langs kan komen.
Als ik een loodgieter nodig heb zou ik gewoon alleen al om zn naam hem nemenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
exact. Het is volgens mij ook een beetje ter voorkoming van dat iedereen om niets zijn voornaam al gaat veranderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef JustLiving het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij het meendeIn ieder geval bedankt voor deze advies. Is wel jammer dat het zo duur is voor een voornaam maar je moet er ook voor over hebben
Hahaha dat is geniaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
zijn naam geeft iig het idee dat hij verstand van lekkages heeft iddquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Als ik een loodgieter nodig heb zou ik gewoon alleen al om zn naam hem nemen
Haha ja ik had ook onderzocht hoe het was met het wijzigen van achternamen en dat is inderdaad wat duurder en heeft hogere eisen, maar dat kan ik ook best begrijpen. Mijn achternaam klinkt zo erg dat het zelfs onbegrijpbaar en moeilijk is voor mijn mede allochtonen ^^quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
exact. Het is volgens mij ook een beetje ter voorkoming van dat iedereen om niets zijn voornaam al gaat veranderen
achternaam veranderen is trouwens nog duurder en zitten veel strengere/hogere eisen aan.
En nog maar even just to be sure:
niet je naam hier plaatsen, niet verstandig als je niet wil dat mensen hier je gaan opzoeken op internet enzo.
Dit is trouwens ook opzicht geen slecht idee! : )quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:51 schreef kloddertje-roze-hierrr het volgende:
Je zou ook gewoon een andere roepnaam kunnen aannemen, bijvoorbeeld eentje die een afgeleide is van je voornamen. Dan kost het je niets en dan word je slechts heel zelden met je voornamen geconfronteerd... Ik ben nu ook wel benieuwd maar neem aan dat het te herkenbaar is om hier te posten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |