quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
Oja en diegene wat de pabo nu af heeft moest eens twee eieren meenemen naar stage voor een of ander experiment, en toen moest ze die twee eieren betalen aan haar ouders
My god... wat een kneuzen die oudersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
Oja en diegene wat de pabo nu af heeft moest eens twee eieren meenemen naar stage voor een of ander experiment, en toen moest ze die twee eieren betalen aan haar ouders
Is wel makkelijker vol te houden dan een kutbaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg nu een leuke baan, leuk geld voor die baan gaat het helaas niet echt worden, maar wie weet, ooit
DAN KUN JE TOCH NOG WEL HENDIG SJIEK GOED KUNNEN FOKKEN JONGUH!!!!quote:
Whut? Dat is echt emoslinger-waardig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
CV-vulling.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DAN KUN JE TOCH NOG WEL HENDIG SJIEK GOED KUNNEN FOKKEN JONGUH!!!!
JE SNAPT MIJ NIETquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DAN KUN JE TOCH NOG WEL HENDIG SJIEK GOED KUNNEN FOKKEN JONGUH!!!!
Iets waarvan ik een huis kan regelen en niet ieder dubbeltje voor om hoef te draaien volstaat.quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
My god... wat een kneuzen die ouders
Ja nu heb ik jullie wel even laten schrikken hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whut? Dat is echt emoslinger-waardig.
absoluut waarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is wel makkelijk vol te houden dan een kutbaan.
nee, blijkbaarquote:
Er zijn serieus mensen die op hun cv hebben gezet dat ze een mod op fok! zijn (geweest).quote:
Srsly?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die op hun cv hebben gezet dat ze een mod op fok! zijn (geweest).Weet niet meer hoe ze erachter zijn gekomen maar dat heeft ooit eens in een topic gestaan met die cv erbij
Dafuqquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ooit een man in behandeling gehad (type lieve man opgegroeid in gezin met retarded ouders zonder geld). Zijn ouders zeiden toen ik 14 was "wij gaan verhuizen en jij kan niet mee, want we hebben dan geen plaats voor jou"
En toen stond hij dus 's middags ineens op straat.
Echt té weird was dat.... die gast heeft dus gewoon een jaar of 3 op straat geleefd en toen zelf alles opgebouwd. En een probleemkind was het niet, was echt de liefste man ooit, maar zijn ouders gingen gewoon naar een kleiner huis verhuizen dus hadden geen plek meer. Meest logische was dus natuurlijk dat hij dan maar weg moest
lijkt me echt heel erg in je voordeel werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die op hun cv hebben gezet dat ze een mod op fok! zijn (geweest).Weet niet meer hoe ze erachter zijn gekomen maar dat heeft ooit eens in een topic gestaan met die cv erbij
FOK! forum mod op CV plaatsen. heb deze met google gevonden weet even niet op het ook het juiste topic isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly?
M'n vrijwilligerswerk zou ik er nog wel opzetten, maar fokmod?
Dan ben ik de lul.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt me echt heel erg in je voordeel werken![]()
Ik zeg weleens dat ik hou van internetten en vage internethumor. Maar een omschrijving zo vaag als dat vind ik we voldoende
Straks gaan ze je posts zitten door lezen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |