SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Feyenoord Rotterdam
Ja want het duurt ook nog niet 2 jaar en je hebt de poule van NL ook nog niet gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die prestaties zijn nu begonneneerlijk gezegd denk ik dat jullie het WK niet halen mwt deze kern
Die rechtse, alleen dat hoofd is al geil (de rest zie je nietquote:
Natuurlijk halen wij het WK wel, heb je onze tegenstanders gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die prestaties zijn nu begonneneerlijk gezegd denk ik dat jullie het WK niet halen mwt deze kern
Nog steeds beter dan België imo en deze loting mag echt geen problemen opleveren. NL en België moeten het gewoon allebei kunnen redden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Beter zetten ze De Tank in de spitsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef RavioliPunch het volgende:
We hebben nu eigenlijk niet eens drie spelers die goed bezig zijn
Omdat Dembele tegenwoordig een CM is..een vrij verdedigende CM zelfs. In Engeland zelfs bovenaan in het percentage gewonnen tackles klassement geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Natuurlijk halen wij het WK wel, heb je onze tegenstanders gezien.
Verder, waarom begon Dembele niet in de basis maar Chadli wel??
Goh. Dat vinden we allemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vind YOLO echt zo'n verschrikkelijk achterlijke uitspraak he.
Snap ook niet hoe ze er hier nu ineens bij komen..echt zo'n hype van een jaar geleden. Volgende week ontdekken ze parcours denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vind YOLO echt zo'n verschrikkelijk achterlijke uitspraak he.
Dat laatste lijkt me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is ook al geen IF Fayzulin op de markt, zijn ze dan zo zeldzaam of worden er zo weinig silver packs geopend? Misschien moet ik dan ook maar wat uit gaan geven want YOLO
The motto is pas een jaar oud mongool.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe ze er hier nu ineens bij komen..echt zo'n hype van een jaar geleden. Volgende week ontdekken ze parcours denk ik.
Of die stokken met een touw ertussen en zo'n raar ding erop te rollen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe ze er hier nu ineens bij komen..echt zo'n hype van een jaar geleden. Volgende week ontdekken ze parcours denk ik.
Doe ff normaal man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
The motto is pas een jaar oud mongool.
Ja en toen ontstond die hype. Dan zit ik er toch niet ver naast.quote:
Dat vraag ik me ook af ja.quote:
Ik begon het al te zeggen voordat Take Care was gedropped.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja en toen ontstond die hype. Dan zit ik er toch niet ver naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |