Er staat nergens dat hij thuis blijft wonen, althans, ik zie het niet staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je blijftdus thuiswonend, en hebt illegaal een uitwonende beurs aangevraagd?
Illegaal. Niet voor de TS, wel voor degene die huurt van de woningstichting. Een domme actie dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:02 schreef aami325 het volgende:
ik begrijp niet waar het probleem zou moeten zitten? Onderhuren is toch legaakl?
Onderhuren bij een huurder (zoals ik het begrijp) is niet illegaal.. indien het wordt doorgegeven en geregistreerd. Ik ga binnenkort zelfde situatie in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Illegaal. Niet voor de TS, wel voor degene die huurt van de woningstichting. Een domme actie dus.
Het merendeel van de stichtingen zal dergelijke dingen niet goedkeuren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef aami325 het volgende:
[..]
Onderhuren bij een huurder (zoals ik het begrijp) is niet illegaal.. indien het wordt doorgegeven en geregistreerd. Ik ga binnenkort zelfde situatie in.
Nee, ik ga er ook daadwerkelijk wonen. Momenteel is het vakantie, dus woon ik tijdelijk thuis.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je blijftdus thuiswonend, en hebt illegaal een uitwonende beurs aangevraagd?
Doorgegeven aan woningbouw bedoel je? Tevens sta ik gewoon ingeschreven bij de gemeente.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef aami325 het volgende:
[..]
Onderhuren bij een huurder (zoals ik het begrijp) is niet illegaal.. indien het wordt doorgegeven en geregistreerd. Ik ga binnenkort zelfde situatie in.
Dan veronderhuur je dus niks.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef FreeForAll het volgende:
[..]
Nee, ik ga er ook daadwerkelijk wonen.
Knap gelezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan veronderhuur je dus niks.
Er komt gewoon iemand bij je wonen.
Je begrijpt me verkeerd, ik verhuur niks maar ik huur een kamer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan veronderhuur je dus niks.
Er komt gewoon iemand bij je wonen.
Dan moet je je OP duidelijker typen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:26 schreef FreeForAll het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik verhuur niks maar ik huur een kamer.
Inderdaad, ik ga gewoon bij de hoofdhuurder wonen, maar het gaat om een huurwoning van een woningbouw. Of het nou illegaal is, is voor mij nog steeds een vraag. Ik weet dat het erg naief is om het nu pas uit te zoeken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan moet je je OP duidelijker typen.
Kortom: je gaat samenwonen in 1 kamer. mag toch.
Een logeerpartij is geen misdaad.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:26 schreef FreeForAll het volgende:
Vanwege de kamernood in Amsterdam ga ik een kamer onderhuren in Amsterdam. Echter gaat het om een huurwoning van een woningbouw. De hoofdhuurder zelf woont er ook.
Ja je trekt in bij iemand die reeds een woning huurt bij de sociale woningbouw.quote:
Domkop.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan moet je je OP duidelijker typen.
Kortom: je gaat samenwonen in 1 kamer. mag toch.
Een logeerpartij is geen misdaad.
Je hebt 'm doorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja je trekt in bij iemand die reeds een woning huurt bij de sociale woningbouw.
Dit moet je doen dus. Dan heb je je antwoord.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef FreeForAll het volgende:
Nouja, ik zal het toch aan de hoofdhuurder moeten vragen. Ik weet immers niet wat er in zijn huurovereenkomst staat en of hij wel of geen toestemming heeft gekregen.
Ik had gehoopt dat ik via hier sneller antwoord zou krijgen. Maar dit is ook weer een mooi lesje begrijpend lezen voor je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit moet je doen dus. Dan heb je je antwoord.
Dit topic had je totaal niet hoeven te openen...
Lesje begrijpend schrijven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef FreeForAll het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik via hier sneller antwoord zou krijgen. Maar dit is ook weer een mooi lesje begrijpend lezen voor je.
De hoofdhuurder zelf woont er ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Lesje begrijpend schrijven.
In je OP staat niet dat de huidige huurder van de woning er blijft wonen.
waarvan akte.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De hoofdhuurder zelf woont er ook.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Lesje begrijpend schrijven.
In je OP staat niet dat de huidige huurder van de woning er blijft wonen.
Oh jawel hoor, laten maar we niet verder gaan met een welles-nietes discussie. Ik vergeef het jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:26 schreef FreeForAll het volgende:
Vanwege de kamernood in Amsterdam ga ik een kamer onderhuren in Amsterdam. Echter gaat het om een huurwoning van een woningbouw. De hoofdhuurder zelf woont er ook. Er is hier geen sprake van een huisjesmelker, kamer ziet er goed uit en huurprijs is niet hoog. Onlangs heb ik mij bij desbetreffende gemeente ingeschreven om zo uitwonende beurs te ontvangen, hier kreeg ik geen problemen bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |